quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:08 schreef BBQSausage het volgende:
Zullen we met zn allen speciaal voor Gerard om 2:00 Living Doll aanvragen?
Nee Useless Man!quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:08 schreef BBQSausage het volgende:
ja heb je details ?quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:06 schreef naatje_1 het volgende:
Domien VERSCHUUREN VERSCHUUREN komt morgen langs in Gouda, dus dan moeten jullie mij missen
Gebeurd dan toch nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:08 schreef BBQSausage het volgende:
Giel hoeft er van mij ook niet meer zo nodig in, ben ik 't wel mee eens ja.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:08 schreef cygnusx het volgende:
Ik heb het idee dat giel het niet meer speciaal vind, gerard ook minder maar toch nog wel redelijk, bovendien probeert hij zijn best echt te doen. Giel heeft er echt zo vaak gezeten dat dit another day in the office is geworden voor hem.
Ik snap dan ook niet dat ze hem nogmaals erin hebben gezet, en ook dat hij dat nog steeds wil.
Ohja ik vind giel's normale ochtendshow geniaal trouwens, maar hier mist hij een beetje zijn conext volgensmij en dat icm rusttekort+etenstekort+meer van hetzelfde glazen huis maakt het niet meer zo speciaal als hij er is.
Jaaaa, doen! ik help meequote:Op dinsdag 21 december 2010 01:08 schreef BBQSausage het volgende:
Ja, man humor!quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:09 schreef Stevennn het volgende:
Is Ekdom zo chill dan? (luister nooit)
Dat heb je toch wel over om het glazen huis irl te zienquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Enig idee wat een treinreis kost? Morgen al 18 euro nogwat lappen van Zuidbroek naar Zwolle. Arm studentje enzo he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |