Eerder de vuilnisbak, dat ding is ondertussen wel uit elkaar geroestquote:
dat zijn mijn woorden niet..quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:09 schreef lipje het volgende:
[..]
Eerder de vuilnisbak, dat ding is ondertussen wel uit elkaar geroest
Jepzquote:Op dinsdag 31 december 2013 11:07 schreef JantinaGr het volgende:
Haha, leuk filmpje!
Veel plezier van de woning. Dit is dus wel permanent zoals ik het begrijp?
De voortuin heb ik niet gefilmdquote:Op dinsdag 31 december 2013 14:46 schreef Erasmo het volgende:
Genoeg ruimte in de voortuin zo te zien?
Plaatje is kepoet. Maar ik heb wat dikke lippen ja.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:14 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
Enige wat mij echt opvalt zijn de "dikke"lippen. is hij 'lippen' man?![]()
on topic.
Van harte met je nieuwe aanwinst 2 cv.
Yup, maar dan in de versie waar ikzelf gestald ga worden. De versie waar m'n wagenpark komt moet nog gebouwd worden.quote:
Dankjequote:Op woensdag 1 januari 2014 20:47 schreef TR08 het volgende:
2CV ik wil bij deze even melden dat ik je een ontzettende idioot vind
De diamantslijper staat al klaar om de voorgevel er uit te zagen.quote:Maar gefliciteerd met je nieuwe garage! Fijn begin van het nieuwe jaar. Komt je BX straks in de woonkamer te staan? Daar roest hij vast ook niet zo hard. kan hij lekker warm de nacht door brengen![]()
Komt in de achtertuin, ongeveer op het plekje waar m'n filmpje begon.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:57 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
dat zijn mijn woorden niet..
maar 2CV.. waar staat je nieuwe garage? :-)
Ik heb heel veel onderdelen weg gedaan. Geen spijt van.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 01:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Ga je die garage uit Citroën onderdelen bouwen? Je hebt genoeg liggen...
Het is een koophuis.quote:
quote:
Achtertuin, ook goedquote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:43 schreef 2cv het volgende:
@iedereen: bedankt voor de felicitaties. Ook namens m'n ouders
[..]
JepzGeen Anti-kraak meer voor mij. De onzekerheid vind ik te vervelend.
[..]
De voortuin heb ik niet gefilmd
[..]
Plaatje is kepoet. Maar ik heb wat dikke lippen ja.
[..]
Yup, maar dan in de versie waar ikzelf gestald ga worden. De versie waar m'n wagenpark komt moet nog gebouwd worden.
[..]
Dankje
[..]
De diamantslijper staat al klaar om de voorgevel er uit te zagen.
[..]
Komt in de achtertuin, ongeveer op het plekje waar m'n filmpje begon.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 01:39 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik heb heel veel onderdelen weg gedaan. Geen spijt van.
Sinds wanneer kun je als uitkeringstrekker een huis kopen?quote:
Open er een topic over in WGRquote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:54 schreef Executioner het volgende:
[..]
Sinds wanneer kun je als uitkeringstrekker een huis kopen?
Haten op 2cvquote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:54 schreef Executioner het volgende:
[..]
Sinds wanneer kun je als uitkeringstrekker een huis kopen?
Er is een verschil tussen weg doen en naar de stort brengen. Per saldo ben ik er op vooruit gegaanquote:
en in welk pittoresk gat staat je garage met toekomstige bijzet schuur?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:13 schreef 2cv het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen weg doen en naar de stort brengen. Per saldo ben ik er op vooruit gegaan
Dat kan je concluderen uit het filmpjequote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:47 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
en in welk pittoresk gat staat je garage met toekomstige bijzet schuur?
moet ik weer dat hele filmpje beloeren :/quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:45 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dat kan je concluderen uit het filmpje
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:46 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
moet ik weer dat hele filmpje beloeren :/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
en wat had het UWV voor je bedacht?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:59 schreef 2cv het volgende:
Ouders zijn daar aan het klussen. Ik heb er nog amper iets gedaan. Daar schaam ik me wel voor, maar m'n ouders vinden het niet erg omdat ik niet klus omdat ik aan het werk ben, ziek ben of bij het UWV zit en het dus geen gevalletje luiheid is.
Vandaag wel verf gehaald. Binnenkort maar eens een update in elkaar kleien.
Keuringsgesprek omdat ik bedacht dat een andere uitkering me meer oplevert (ja, het gaat écht om geld).quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:00 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
en wat had het UWV voor je bedacht?
Owquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:01 schreef 2cv het volgende:
[..]
Keuringsgesprek omdat ik bedacht dat een andere uitkering me meer oplevert (ja, het gaat écht om geld).
Maar is verder een lang verhaal dat elders al besproken is.waar ik elders al voor afgebrand ben.
Werkloos ?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:05 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Ownouja het leven der werkloze uitkeringstrekkers gaat niet over rozen
Het blijft mij verbazen dat Fok! een onuitputtlijke bron pijpzeikers lijkt te hebben.quote:
zegt wel wat over de gemiddelde fokker..quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Het blijft mij verbazen dat Fok! een onuitputtlijke bron pijpzeikers lijkt te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |