Komt welquote:
Daarom stekkers altijd even merken op zo'n manier dat je weet wat bij wat hoort; hier hebben we vaak genoeg dingen uit elkaar gehaald en later nooit weer in elkaar kunnen krijgen / werkend kunnen krijgen omdat we niet meer wisten welk stekkertje nu waar aan hoordequote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:05 schreef 2cv het volgende:
Mijn vaatwasser is niet grappig. Ding half uit elkaar gehaald (pomp lag in de wasbak en heel veel andere cruciale onderdelen ook) en bij het terug monteren wist ik niet waar alle stekkertjes moesten (al vermoed ik dat het nu in orde is) en heb ik een schakelaar gesloopt (inmiddels vervangen). Morgen de laatste dingen in elkaar zetten (en een oplossing zoeken voor de afgebroken haakjes/klemmetjes) en proefdraaien. Ik hoop dat het ding het dan weer doet zoals het hoort, maar ik vrees dat er geen verbetering is opgetreden en in het ergste geval zitten de stekkertjes niet goed en klappen de zekeringen er uit.
Maar als de stekkertjes wel goed zitten ga ik gewoon door met het vinden van de oorzaak en het repareren van het kreng. Wat ik met een BX kan, moet ik toch ook met een vaatwasser kunnen ?
Overigens heb ik vandaag een stofzuiger en een mixer gekocht en een matras uitgezocht.
hmm.. nja je kan ze niet naast zo zetten .. dat de bediening ipv vooraan.. maar aan de linker / rechter kant belandquote:Op zondag 16 januari 2011 00:08 schreef 2cv het volgende:
Yupz ! Moet wel iets gemaakt worden zodat ze goed in mijn keuken passen. Ik wil ze achter elkaar zetten maar daarvoor is mijn aanrecht niet diep genoeg + het is i.v.m. de bediening niet handig als ze even hoog staan. Daarbij moet er ook rekening gehouden worden met de inwendige ventilatoren van die dingen. Het is wel leuk als die schone, koele lucht aan kunnen zuigen.
[] [] toepassen ipv [][] toepassen?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:11 schreef 2cv het volgende:
Het kreng blaast naar achter, als ik ze met de achterkanten tegen elkaar zet komt de koeling in het gedrang. Verder moet ik nog rekening houden met de stopcontacten (welke plug ik in in welke groep). Daarbij staat het bedieningspaneel dan tegen de muur en moet ik mijn hand tussen de pannen en de muur door wringen. Ik denk dat het al met al het handigste is om ze achter elkaar te zetten, met de achterste op een verhoging zodat de voorste onder de achterste door kan blazen.
En als dat toch onpraktisch blijkt te zijn verander ik het weer
extend je je aanrechtblad en wasemkapquote:Op zondag 16 januari 2011 22:25 schreef 2cv het volgende:
Dan kost het me teveel aanrechtoppervlak en stat het spul niet (meer) onder e wasemkap
Mijn aanrechtblad moet door de muur heen ?quote:Op maandag 17 januari 2011 14:22 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
extend je je aanrechtblad en wasemkap
whehe,quote:Op maandag 17 januari 2011 18:23 schreef 2cv het volgende:
[..]
Mijn aanrechtblad moet door de muur heen ?![]()
Vandaag en kacheltje gehaald. Niet voor de warmte, mar voor de sier. Nu lijkt het net alsof ik een openhaard heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |