nouja met de auto is drachten ook maar een half uurquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:19 schreef 2cv het volgende:
Ik ga in Drachten wonen. Een rijtjeshuis waar een gezin (net) in past. Het huis van de woningstichting in Joure is al verhuurd.
Foto's van mijn nieuwe huis heb ik (nog) niet, maar er ligt blauwe vloerbedekking + er is een CV-installatie.
Uiteraard ga ik zo snel mogelijk terug naar Joure.
Feliciteerd !quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:19 schreef 2cv het volgende:
Ik ga in Drachten wonen. Een rijtjeshuis waar een gezin (net) in past. Het huis van de woningstichting in Joure is al verhuurd.
Foto's van mijn nieuwe huis heb ik (nog) niet, maar er ligt blauwe vloerbedekking + er is een CV-installatie.
Uiteraard ga ik zo snel mogelijk terug naar Joure.
Dankje.quote:
Anti-kraak voor vermoedelijk een half jaar of langer.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:13 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Feliciteerd !
Is dat ook anti kraak of is dat "gewoon" huur ?
Wat een wisselingen zeg! Maar super voor je!quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:01 schreef 2cv het volgende:
Joehoe, ik hoef toch NIET te verhuizen, ik blijf dus in mijn huidige woning wonen en hoef NIET naar Drachten !
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Super! Voor hoe lang?quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:01 schreef 2cv het volgende:
Joehoe, ik hoef toch NIET te verhuizen, ik blijf dus in mijn huidige woning wonen en hoef NIET naar Drachten !
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ze weten daar ook niet echt wat ze willen geloof ik hea? :/quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:01 schreef 2cv het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het wordt wel afgebroken maar dat is uitgesteld.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:29 schreef Miendientje het volgende:
Hoe dat ineens? Gaan ze toch niet afbreken?
Volgens Carex tot de zomervakantie. Een nogal rekbaar begrip.quote:
Leuk toch ?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:45 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ze weten daar ook niet echt wat ze willen geloof ik hea? :/
nouquote:Op zondag 10 april 2011 23:39 schreef 2cv het volgende:
[..]
Het wordt wel afgebroken maar dat is uitgesteld.
[..]
Volgens Carex tot de zomervakantie. Een nogal rekbaar begrip.
[..]
Leuk toch ?
Ik snap je, maar het is NU fijn dat ik er toch niet uit hoef. Al had ik uiteraard liever gehad dat er nooit sprake van was dat ik er uit moest.quote:Op zondag 10 april 2011 23:44 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
noukan me toch leukere dingen voorstellen om eerlijk te zijn..
Ergens sta ik nummer 1 ...quote:maar goed, heb je weer meer tijd om een plekje te vinden
En nu mag je gaan kijken en bepalen of je dat huis wel of niet accepteert ofzo?quote:Op zondag 10 april 2011 23:54 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik snap je, maar het is NU fijn dat ik er toch niet uit hoef. Al had ik uiteraard liever gehad dat er nooit sprake van was dat ik er uit moest.
[..]
Ergens sta ik nummer 1 ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |