quote:
Mijn steun heb je!quote:Op maandag 20 december 2010 23:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Girl and the Robot, misschien moet ik die eens aanvragen, maar die is ook ameneunig goed
Ik heb alleen maar een grote bek want ik ben zo trouw als de pest en heb al 8,5 jaar dezelfde vriendinquote:
quote:Op maandag 20 december 2010 23:44 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ach, die OP, het is niet alsof je die ooit nog terug ziet. Over een kwartier een nieuwe ook
quote:Op maandag 20 december 2010 23:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar een grote bek want ik ben zo trouw als de pest en heb al 8,5 jaar dezelfde vriendin
Vertel eens eerst wat voor actie het was ...quote:Op maandag 20 december 2010 23:45 schreef gewoonfaye het volgende:
ik blijf het vragen:
de ontbijtkoekverpakkingactie
wie zag het?
* gewoonfaye wilt gewoon een beetje aandacht.
Ik zal trouwens doorgeven dat "de rechter" geefbaar is.
quote:Op maandag 20 december 2010 23:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar een grote bek want ik ben zo trouw als de pest en heb al 8,5 jaar dezelfde vriendin
Heeft ie al gedaan..quote:Op maandag 20 december 2010 23:45 schreef Swomp het volgende:
[..]
Vertel eens eerst wat voor actie het was ...
IEDEREEN DIE HIER POST HEEFT HET GEZIEN ALS ZE KEKEN OP HET MOMENT VAN ZIJN!quote:Op maandag 20 december 2010 23:45 schreef gewoonfaye het volgende:
ik blijf het vragen:
wie zag het?
Ik zou geen van de 2 geven.quote:Op maandag 20 december 2010 23:45 schreef gewoonfaye het volgende:
ik blijf het vragen:
wie zag het?
Iddquote:Op maandag 20 december 2010 23:46 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij krijgt de cameraman er wel een klein stijfje van...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |