SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.How did we get from the blue lamp disco
To cracking up in San Francisco
I look at myself in a sober light
I'm not Elvis but I'm alright
Joysa ...zuiplap!quote:Op maandag 20 december 2010 23:11 schreef Joysa het volgende:
* Joysa zit gewoon netjes aan de alcohol..
overdag en 's nachts?quote:Op maandag 20 december 2010 23:12 schreef huize het volgende:
Ik drink sowieso maar op 2 gelegenheden.
Doordeweeks en 's weekendsquote:
wellusquote:
Ik was eigenlijk iets anders aan het zoeken en toen dwaalde ik ergens af.quote:
Kut is dat hèquote:Op maandag 20 december 2010 23:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk iets anders aan het zoeken en toen dwaalde ik ergens af.
Nu weet ik natuurlijk niet meer wel nummer ik wel zocht
Auw hoer die plaat heb ik lang niet gehoord.quote:
Trentemoller is tof.quote:Op maandag 20 december 2010 23:18 schreef nattermann het volgende:
[..]
Kut is dat hèwil je iets opzoeken, ben je het helemaal kwijt
Neemt niet weg dat Trentemoller een ware held is.
Bij mijn vorige werk werd ik ook nogal beperkt qua internetten. Uiteindelijk kon ik 'n hoop sites die ik toch echt nodig had niet bereiken.quote:
Tja helaas ben ik dat nog niet tegen gekomen die ik echt nodig hebquote:Op maandag 20 december 2010 23:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij mijn vorige werk werd ik ook nogal beperkt qua internetten. Uiteindelijk kon ik 'n hoop sites die ik toch echt nodig had niet bereiken.
Ik zou veel km's fietsen als ik alles voor je zou doenquote:
Aan de piel riete en sjloape jong votloak!quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:08 schreef Gezicht het volgende:
Wat te doen op een Maandagnacht als je niet kunt slapen?
Mooie muziek op Youtube zoeken, en er dan achter komen dat 90% van waar je naar opzoek bent helemaal niet te vinden is..quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:08 schreef Gezicht het volgende:
Wat te doen op een Maandagnacht als je niet kunt slapen?
dat wist ik, vandaar dat ik speciaal de foto maaktequote:Op dinsdag 21 december 2010 00:12 schreef huize het volgende:
Das mn merk ook nog eens![]()
ach ja ik ga toch binnenkort weer stoppen na de stess van kerst...
maar tot die tijd...i need a fix damnit. Heerlenaren die roken aanwezig? lon3 dude mattie!
dan rook je gewoon nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:14 schreef huize het volgende:
En bagger ik ben te lam om naar et tankstation te rijden.
je mag best een sigaret komen halen..quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:15 schreef huize het volgende:
Jong wees een wat meelevender met me, ik zou jou ook steunen enzo
Een beetje friemelen met je wijsvinger op een bepaalde plek kan ervoor zorgen dat je het heel heet krijgt..quote:
...quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:51 schreef Tism het volgende:
[..]
Een beetje friemelen met je wijsvinger op een bepaalde plek kan ervoor zorgen dat je het heel heet krijgt..
..quote:
Reijmerstok, vraag me niet precies waar....was een rondje heuvelland..quote:Op maandag 20 december 2010 19:49 schreef solaire het volgende:
[..]
waar heb je dat plaatje geschoten?
Ik las: Straks weer mijn oma poetsenquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:41 schreef Tassiepassie het volgende:
Nu muziek luisteren, straks weer bij oma poetsen
..quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:42 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Ik las: Straks weer mijn oma poetsen
..quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
@Nachtzwelgje ik zit gelukkig niet in de trein in #Roermond, maar zit lekker thuis.
* Lon3 staat op en loopt naar Tism toe en legt zijn troostende hand op Tism's schouder.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:53 schreef Tism het volgende:
Ik wil er geen topic over openen, maar op het NS-traject Sittard - Roermond is er een overwegstoring, de trien heeft vertraging en nu zitten er allemaal zure mensen in de trein hun ergenis te Tweeten, ik word er helemaal gek van..![]()
Zo is het helemaal niet leuk om #Roermond te volgen..
..quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:57 schreef Lon3 het volgende:
[..]
* Lon3 staat op en loopt naar Tism toe en legt zijn troostende hand op Tism's schouder.
* Lon3 pakt snel zijn hand weg..quote:
..quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:00 schreef Lon3 het volgende:
[..]
* Lon3 pakt snel zijn hand weg..
don'tanother dude! Dude!
quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:02 schreef Tism het volgende:
[..]
..Bedoelde er niks mee hoor, behalve dat het gewaardeerd werdt..
#durftevragenquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:10 schreef Tism het volgende:
Hoe is de koffie @ Tonino Lamborghini eigenlijk, wie weet het?..
Mischien een motivatie om vaker vroeger uit bed te stappenquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het vroeg opstaan heeft tot de middag zijn vruchten wel afgeworpen. Heb toch al heel wat dingen op papier gekregen.
Dat is inderdaad lekker ja!quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:16 schreef Boy23 het volgende:
Gister avond was ik lekker vroeg klaar, 21:45 konden we naar huis. Als dat de hele week zo ging tot donderdag hoor je mij niet klagen
Slapen is een van mijn grootste hobbiesquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:23 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Mischien een motivatie om vaker vroeger uit bed te stappen
dadelijk verslaap je je verstand nogquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Slapen is een van mijn grootste hobbies
Op tijd gaan slapen is dan ook weer vrij lastig voor mij.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:29 schreef Joysa het volgende:
Slapen is niet mijn hobby.. Ik zoek een motivatie om eens op tijd te gaan slapen
Probeer ik ook altijd maar op de een of andere manier beland ik tot nu toe altijd rond 1 uur of later in bed....quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op tijd gaan slapen is dan ook weer vrij lastig voor mij.
Tja, lastig..quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:16 schreef Lon3 het volgende:
Of ja misschien wel eerder in bed. Maar ja heb nog een vriendin he
Dat is wel een goede motivatie om het bed op te zoeken natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:16 schreef Lon3 het volgende:
Of ja misschien wel eerder in bed. Maar ja heb nog een vriendin he
Ja de conducteur nam de intercom ter hand en zei, Test 1,2 Test test, 1,2, check check!..Yep we kunnen..quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:39 schreef limbolandjgirl het volgende:
Stomme NS...
Vanmorgen had ik eigenlijk om 9 uur de trein.. Ik was pas om half 1 in Eindhoven!..![]()
En net met de terugreis 'maar' een halfuur/ 3 kwartier vertraging....
Ze hadden het toch getest? xD
Nee die hebben hun kans verpeeld..quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:47 schreef limbolandjgirl het volgende:
Tijd voor Serious Request!![]()
Misschien kun je dat gaan toen Tism
Koffie en lucky ga ik ook zo doen! Na zonnebankquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:59 schreef huize het volgende:
Dat waren 2 verdomd lekkere steaks. Nu nog koffie en een lucky en ik ben een tevreden man.
neuh die twee liggen elkaar niet zo heel goed, hmm nog maar eens denkenquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:36 schreef huize het volgende:
kadobon voor de thermale baden in aken. Of toch gewoon voor thermea dan kunnen ze samen gaan en als meiden bonden (of scharen)
quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben nog altijd te ziek voor drank
De fuck ligt susterseel?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:41 schreef solaire het volgende:
dan moet je naar de edeka in susterseel, daar zijn ze bij mij deze week een fles hennessy vergeten af te rekenen!
Hoestdrank? Als je de juiste vind kun je altijd nog een beetje trippenquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben nog altijd te ziek voor drank
Als die hier om de hoek lagquote:
laptop op schootquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:56 schreef huize het volgende:
Tv is te ver weg van de pc om iets te kunnen volgen.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:56 schreef sproetjes het volgende:
altijd leuk als je op je werk word begroet door een collega, die zodra je de ruimte binnenkomt dit voor je draaitwat een dag jezus
quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:16 schreef huize het volgende:
Newsflash. Limburgse meiden masturberen bij de vleet. Geheid dat Joysa ondertussen ook al bezig is.
Lees em maar een paar keer.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:43 schreef sproetjes het volgende:
dude wait, die zin is niet helemaal grammaticaal correctsnap er geen hol van
quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee. Dat was een plaat die ze net op 3FM draaide.
Volgens mij ken ik nog niemand die komt IRL.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:24 schreef Joysa het volgende:
volgens mij word het een meet van mensen die elkaar al kennenmaar ook tof
Wist ik veel dat jij kwamquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:25 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Volgens mij ken ik nog niemand die komt IRL.
ik lach je eerder uit dan dat ik zou rellen nuquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:33 schreef huize het volgende:
ZOLDER VOL MET ALS
heh ik heb zin om te rellen.
Had je een scheet gelaten?..quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:35 schreef nattermann het volgende:
Middag
Alweer terug met werken terwijl ik eigenlijk tot 23.00 moest. Ontruiming wegens stankoverlast
quote:
Same here.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:25 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Volgens mij ken ik nog niemand die komt IRL.
Valt die geur nog op in Weert dan?..quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:41 schreef nattermann het volgende:
[..]
Nee, chemische reactie van een bedrijf in de buurt. Een of andere zwaveldamp ontsnapt, collega's die onwel werden en dergelijke. Shiftleaders hebben de boel maar ontruimd.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:43 schreef Tism het volgende:
[..]
Valt die geur nog op in Weert dan?..lol
Ja, ken Weert wel een beetje, weet waar het is..quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:48 schreef nattermann het volgende:
[..]
Beetje bekend in Weert? Weet je van Gansewinkel te vinden, langs het kanaal richting België? Wat een gruwelijke damp. Niet normaal.
Zo hing het bij ons dus helemaal vol. Verschillende onwelwordingen enzo.
Heel erg, eerder stoppen met werken en toch doorbetaald krijgen
Treu! maar ik sta niet langs de barquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:04 schreef huize het volgende:
niks mis mee om gedachten op 0 te zetten en tetten te checken.
Jij praat altijd kei hard door elk gesprek heen met dingen over jezelfquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:11 schreef limbolandjgirl het volgende:
Morgenvroeg weer mijn maandelijkse favoriete bezigheid..
Bloed laten prikken...
Je bent een beetje bitchy vandaag is et niet.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jij praat altijd kei hard door elk gesprek heen met dingen over jezelf
Ik hou me al kei lang in tegen drquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:13 schreef huize het volgende:
[..]
Je bent een beetje bitchy vandaag is et niet.
Jongehhhquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:14 schreef sproetjes het volgende:
TAEKWONDO JONGEH
rrrr ik heb hoop een leuke avond morgen na mn werk
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:19 schreef huize het volgende:
ik lach je eerder uit dan dat ik zou rellen nu
Hihi je zei volblaffenquote:
Ok heb wel een idee ja..quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:29 schreef sproetjes het volgende:
hahahahahaha
iemand al een geschikte TT bedacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |