Op tijd gaan slapen is dan ook weer vrij lastig voor mij.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:29 schreef Joysa het volgende:
Slapen is niet mijn hobby.. Ik zoek een motivatie om eens op tijd te gaan slapen
Probeer ik ook altijd maar op de een of andere manier beland ik tot nu toe altijd rond 1 uur of later in bed....quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op tijd gaan slapen is dan ook weer vrij lastig voor mij.
Tja, lastig..quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:16 schreef Lon3 het volgende:
Of ja misschien wel eerder in bed. Maar ja heb nog een vriendin he
Dat is wel een goede motivatie om het bed op te zoeken natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:16 schreef Lon3 het volgende:
Of ja misschien wel eerder in bed. Maar ja heb nog een vriendin he
Ja de conducteur nam de intercom ter hand en zei, Test 1,2 Test test, 1,2, check check!..Yep we kunnen..quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:39 schreef limbolandjgirl het volgende:
Stomme NS...
Vanmorgen had ik eigenlijk om 9 uur de trein.. Ik was pas om half 1 in Eindhoven!..![]()
En net met de terugreis 'maar' een halfuur/ 3 kwartier vertraging....
Ze hadden het toch getest? xD
Nee die hebben hun kans verpeeld..quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:47 schreef limbolandjgirl het volgende:
Tijd voor Serious Request!![]()
Misschien kun je dat gaan toen Tism
Koffie en lucky ga ik ook zo doen! Na zonnebankquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:59 schreef huize het volgende:
Dat waren 2 verdomd lekkere steaks. Nu nog koffie en een lucky en ik ben een tevreden man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |