..quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
@Nachtzwelgje ik zit gelukkig niet in de trein in #Roermond, maar zit lekker thuis.
* Lon3 staat op en loopt naar Tism toe en legt zijn troostende hand op Tism's schouder.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:53 schreef Tism het volgende:
Ik wil er geen topic over openen, maar op het NS-traject Sittard - Roermond is er een overwegstoring, de trien heeft vertraging en nu zitten er allemaal zure mensen in de trein hun ergenis te Tweeten, ik word er helemaal gek van..![]()
Zo is het helemaal niet leuk om #Roermond te volgen..
..quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:57 schreef Lon3 het volgende:
[..]
* Lon3 staat op en loopt naar Tism toe en legt zijn troostende hand op Tism's schouder.
* Lon3 pakt snel zijn hand weg..quote:
..quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:00 schreef Lon3 het volgende:
[..]
* Lon3 pakt snel zijn hand weg..
don'tanother dude! Dude!
quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:02 schreef Tism het volgende:
[..]
..Bedoelde er niks mee hoor, behalve dat het gewaardeerd werdt..
#durftevragenquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:10 schreef Tism het volgende:
Hoe is de koffie @ Tonino Lamborghini eigenlijk, wie weet het?..
Mischien een motivatie om vaker vroeger uit bed te stappenquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het vroeg opstaan heeft tot de middag zijn vruchten wel afgeworpen. Heb toch al heel wat dingen op papier gekregen.
Dat is inderdaad lekker ja!quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:16 schreef Boy23 het volgende:
Gister avond was ik lekker vroeg klaar, 21:45 konden we naar huis. Als dat de hele week zo ging tot donderdag hoor je mij niet klagen
Slapen is een van mijn grootste hobbiesquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:23 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Mischien een motivatie om vaker vroeger uit bed te stappen
dadelijk verslaap je je verstand nogquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Slapen is een van mijn grootste hobbies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |