Ik heb niks.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:01 schreef phpmystyle het volgende:
Remlof, wil je nog wat statistieken presenteren die je wel mag laten zien?
Kunnen alleen devvers dat?quote:
Ik al in deel 1.quote:Op maandag 20 december 2010 23:55 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik ben in deel 150 aankomen waaien.
Je moet ff in GC zoeken naar de statistieken. Daar is niks geheims aan.quote:
Ik ben echt enorm leesfan, maar: waarom lees je het uit dan?? Hoop dat het interessant wordt?quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:03 schreef Arglist het volgende:
Ik heb me toch een saai boek gelezen. Salman Rushdie, Fury, Woede vertaald.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Die heeft nooit om een unban gevraagd na een bannetje in september.
Omdat ergens aan beginnen zonder het uit te lezen ik toch echt zonde vind. Zelfs al is het dood en dood saai is lees ik het uit. Hoewel ik Sophie's Choice heb weggelegd, ga ik dat nu weer oppakken, nu ik vakantie heb.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben echt enorm leesfan, maar: waarom lees je het uit dan?? Hoop dat het interessant wordt?
Nee.. Lees meer misdaadquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:06 schreef Arglist het volgende:
[..]
Omdat ergens aan beginnen zonder het uit te lezen ik toch echt zonde vind. Zelfs al is het dood en dood saai lees ik het uit. Hoewel ik Sophie's Choice heb weggelegd, ga ik dat nu weer oppakken, nu ik vakantie heb.
Maar heb je dat boek ook gelezen?
Truste!!quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:06 schreef GoodOldDays het volgende:
Well, anyway, i bid you all goodnight
Sleep well. Make love no(t) War
Truequote:Op dinsdag 21 december 2010 00:08 schreef phpmystyle het volgende:
Ben elke avond aan het FOKken hier, het heeft wel degelijk een verslavende werking ....
quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:06 schreef GoodOldDays het volgende:
Well, anyway, i bid you all goodnight
Sleep well. Make love no(t) War
quote:
Vindt.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:11 schreef TomLievense het volgende:
Whiskers, ik heb de indruk dat php het echt niet leuk vind dat je hem op taalfouten wijst. Om het gezellig te houden kun je daar beter mee ophouden.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:11 schreef TomLievense het volgende:
Whiskers, ik heb de indruk dat php het echt niet leuk vind dat je hem op taalfouten wijst. Om het gezellig te houden kun je daar beter mee ophouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |