Er is natuurlijk altijd een ondergrens waar ook de ondernemer aan zal moeten voldoen, anders wordt zijn offerte gewoon direct naar de prullenbak doorverwezen. Maar dat is inderdaad een van de problemen, er is maar één vrager. Echter blijft het niet alleen daarbij. Trustenquote:Op maandag 20 december 2010 23:43 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik ga naar bed, maar het probleem zit hem denk ik primair in de structuur van de markt: het is een monopsonie, je hebt slechts één vrager. En het is een bijzondere dienst, de overheid kan natuurlijk niet accepteren dat gedetineerden 24/7 in een donker hol zitten, wat vanuit het standpunt van de ondernemer waarschijnlijk een prima strategie zou zijn.
Jij neemt mij anders wel continu daarmee de maat hoor.quote:Op maandag 20 december 2010 23:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou niet gaan overdrijven met die taal- en grammaticafouten.. Tot nu toe ging het prima
Spreekt jou vast aan iddquote:
Ja, dat topic bedoelde ik, dat zijn niet alle cijfers maar ze geven wel een beeld.quote:Op maandag 20 december 2010 23:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Arcee publiceerde die wel hoor
Eigen schuld, dikke bultquote:Op maandag 20 december 2010 23:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij neemt mij anders wel continu daarmee de maat hoor.
Ik twijfelde tussen.quote:
Zegt iemand die als 35e jarige meid het forum verlaat omdat een 18 jarig knulletje wat op google loopt te slenteren.quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 23:48 schreef Arglist het volgende:
Maar goed, we zijn er over eens dat Jennifer echt uit the voice moet ophoepelen?
Heb je enig idee van het sneuheidsgehalte van je post?quote:Op maandag 20 december 2010 23:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zegt iemand die als 35e jarige meid het forum verlaat omdat een 18 jarig knulletje wat op google loopt te slenteren.
Kun je misschien dat soort informatie posten dan? Ik ben namelijk benieuwd wie hier het meeste gepost heeft en nog meer van dat soort weetjes.quote:Op maandag 20 december 2010 23:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, dat topic bedoelde ik, dat zijn niet alle cijfers maar ze geven wel een beeld.
quote:Op maandag 20 december 2010 23:45 schreef phpmystyle het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom ik mijn pc wil vervangen terwijl ie in principe nog goed is? Hij komt wel uit 2007 en het merk is packerd hell.
| 1 2 3 4 5 6 7 | You have searched for "packard hell." You might be interested in the following threads: Drivers for a Packard HELL Packard Hell Confusion RE-installing Windows with Packard Bell Master CD...help needed Trouble With modem Possible IE/Javascript problem See more for "packard hell." |
Je weet dat je met 2 maten meet?quote:Op maandag 20 december 2010 23:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb je enig idee van het sneuheidsgehalte van je post?
Ah ok, no probs swa!quote:Op maandag 20 december 2010 23:48 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik twijfelde tussen.
Ik zit me te bedenken hoeveel reacties er zouden komen als ik dat gezegd had.
Ik zit me te bedenken hoeveel reacties er zouden komen als ik dat zeg.
en zie dus:
Ik zit me te bedenken hoeveel reacties er zouden komen als ik dat gezeg.
Geen twee maten, php.. Maar als je dat wil denken: prima!quote:Op maandag 20 december 2010 23:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je weet dat je met 2 maten meet?
quote:Op maandag 20 december 2010 23:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen twee maten, php.. Maar als je dat wil denken: prima!
Is P&W nog wat vandaag?quote:
Met twee maten meten is gezelliger dan alleen.quote:Op maandag 20 december 2010 23:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je weet dat je met 2 maten meet?
Winterstopquote:Op maandag 20 december 2010 23:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is P&W nog wat vandaag?
En was Femke er vrijdag? Zo ja: wat zei ze?
Veul gezelligerquote:Op maandag 20 december 2010 23:53 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Met twee maten meten is gezelliger dan alleen.![]()
Ik hoop dat de bodem van de moppentrommel bereikt is.![]()
P&W is kennelijk ook met kerstreces, ik ben helemaal in de war, weet niet wat ik zo moet gaan doenquote:Op maandag 20 december 2010 23:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is P&W nog wat vandaag?
En was Femke er vrijdag? Zo ja: wat zei ze?
NEE!!!quote:
Ik ben in deel 150 aankomen waaien.quote:Op maandag 20 december 2010 23:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
En eigenlijk zelfs deze [POL] Slowchat café, daar issie weer (deel II)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |