POL zit flink in de lift zag ik aan de laatste cijfers.quote:Op maandag 20 december 2010 23:29 schreef phpmystyle het volgende:
Rem? Kun jij misschien de post statistieken opvragen van POL?
In Zeeland hebben we ontpoldering als enorme reactie-magneet.quote:Op maandag 20 december 2010 23:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zoveel reacties scoort een Telegraaf artikel niet eens
De samenleving is er bij gebaat dat een misdadiger achter de tralies verdwijnt. Die bescherming wordt zo nodig geacht dat de samenleving bereid is om de kosten daar van te dragen.quote:
Tsja.. Daar heb je een punt..quote:
Hoe dan? Leg het uit.quote:Op maandag 20 december 2010 23:30 schreef Morendo het volgende:
Ik vind overigens niet dat het gevangeniswezen aan de markt moet worden overgelaten, maar het kan prima.
Me eigen druk aan het makenquote:Op maandag 20 december 2010 23:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
He Betyar, waar was jij al die tijd??
Private ondernemers zouden een offerte kunnen schrijven met een aanbod om gevangenen te huisvesten. De overheid kan de huisvesting dan vervolgens toewijzen aan deze of gene.quote:
Neem een glaasje water.quote:
Brrr, alleen die naam al...quote:Op maandag 20 december 2010 23:36 schreef Morendo het volgende:
[..]
Private ondernemers zouden een offerte kunnen schrijven met een aanbod om gevangenen te huisvesten. De overheid kan de huisvesting dan vervolgens toewijzen aan deze of gene.
Het zal wel op de begroting van het Ministerie van Veiligheid komen.
Ja, tentamens zijn ruk..quote:
quote:
d had?quote:Op maandag 20 december 2010 23:38 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik zit me te bedenken hoeveel reacties er zouden komen als ik dat gezeg.
Doe eens...quote:Op maandag 20 december 2010 23:38 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Meer als je denktquote:Op maandag 20 december 2010 23:38 schreef TomLievense het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |