POL zit flink in de lift zag ik aan de laatste cijfers.quote:Op maandag 20 december 2010 23:29 schreef phpmystyle het volgende:
Rem? Kun jij misschien de post statistieken opvragen van POL?
In Zeeland hebben we ontpoldering als enorme reactie-magneet.quote:Op maandag 20 december 2010 23:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zoveel reacties scoort een Telegraaf artikel niet eens
De samenleving is er bij gebaat dat een misdadiger achter de tralies verdwijnt. Die bescherming wordt zo nodig geacht dat de samenleving bereid is om de kosten daar van te dragen.quote:
Tsja.. Daar heb je een punt..quote:
Hoe dan? Leg het uit.quote:Op maandag 20 december 2010 23:30 schreef Morendo het volgende:
Ik vind overigens niet dat het gevangeniswezen aan de markt moet worden overgelaten, maar het kan prima.
Me eigen druk aan het makenquote:Op maandag 20 december 2010 23:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
He Betyar, waar was jij al die tijd??
Private ondernemers zouden een offerte kunnen schrijven met een aanbod om gevangenen te huisvesten. De overheid kan de huisvesting dan vervolgens toewijzen aan deze of gene.quote:
Neem een glaasje water.quote:
Brrr, alleen die naam al...quote:Op maandag 20 december 2010 23:36 schreef Morendo het volgende:
[..]
Private ondernemers zouden een offerte kunnen schrijven met een aanbod om gevangenen te huisvesten. De overheid kan de huisvesting dan vervolgens toewijzen aan deze of gene.
Het zal wel op de begroting van het Ministerie van Veiligheid komen.
Ja, tentamens zijn ruk..quote:
quote:
d had?quote:Op maandag 20 december 2010 23:38 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik zit me te bedenken hoeveel reacties er zouden komen als ik dat gezeg.
Doe eens...quote:Op maandag 20 december 2010 23:38 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Meer als je denktquote:Op maandag 20 december 2010 23:38 schreef TomLievense het volgende:
[..]
- ge!quote:
TL heeft een klein taal(fouten) probleempje... Maar hij is iig nog prima te begrijpenquote:
Goed, maar hoe gaat dat dan verder? Wanneer is de marktwerking pas echt goed zichtbaar? Er is hier alleen maar een verschuiving van de eigendom. Op welk gebied concurreren de ondernemers met elkaar? Op luxe? Op inrichting? Of misschien op veiligheid?quote:Op maandag 20 december 2010 23:36 schreef Morendo het volgende:
[..]
Private ondernemers zouden een offerte kunnen schrijven met een aanbod om gevangenen te huisvesten. De overheid kan de huisvesting dan vervolgens toewijzen aan deze of gene.
Het zal wel op de begroting van het Ministerie van Veiligheid komen.
Je begrijpt dat mensen nu vraagtekens gaan zetten he??quote:
quote:
Het POL slowchat topic. Politiek café deel I !quote:Op maandag 20 december 2010 23:12 schreef TomLievense het volgende:
Ik ben benieuwd naar de eerste POL SC. Heeft iemand daar een linkje van?
Nee een witte wijntjequote:
Je moet het gewoon niet willen (zeg ik als medejurist)..quote:Op maandag 20 december 2010 23:41 schreef Arglist het volgende:
[..]
Goed, maar hoe gaat dat dan verder? Wanneer is de marktwerking pas echt goed zichtbaar? Er is hier alleen maar een verschuiving van de eigendom. Op welk gebied concurreren de ondernemers met elkaar? Op luxe? Op inrichting? Of misschien op veiligheid?
Uiteindelijk is er alleen maar een aanbod, de vraag is volledig afhankelijk van de handhavende overheid.
Daarnaast is dit verder nogal lastig voor de rechtsbescherming omdat de overheid privaatrechtelijke overeenkomsten moet aangaan. Wie moet je aanspreken als het mis gaat?
Kun jij die ergens presenteren?quote:Op maandag 20 december 2010 23:31 schreef remlof het volgende:
[..]
POL zit flink in de lift zag ik aan de laatste cijfers.
Dank.quote:Op maandag 20 december 2010 23:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het POL slowchat topic. Politiek café deel I !
Dat vond je toch gay??quote:
Ik ga naar bed, maar het probleem zit hem denk ik primair in de structuur van de markt: het is een monopsonie, je hebt slechts één vrager. En het is een bijzondere dienst, de overheid kan natuurlijk niet accepteren dat gedetineerden 24/7 in een donker hol zitten, wat vanuit het standpunt van de ondernemer waarschijnlijk een prima strategie zou zijn.quote:Op maandag 20 december 2010 23:41 schreef Arglist het volgende:
[..]
Goed, maar hoe gaat dat dan verder? Wanneer is de marktwerking pas echt goed zichtbaar? Er is hier alleen maar een verschuiving van de eigendom. Op welk gebied concurreren de ondernemers met elkaar? Op luxe? Op inrichting? Of misschien op veiligheid?
Daarnaast is dit verder nogal lastig voor de rechtsbescherming omdat de overheid privaatrechtelijke overeenkomsten moet aangaan. Wie moet je aanspreken als het mis gaat?
En eigenlijk zelfs deze [POL] Slowchat café, daar issie weer (deel II)quote:
Klopt, maar niet als ik thuis veilig verscholen achter m'n pc zit.quote:Op maandag 20 december 2010 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat vond je toch gay??
En het is "een wit wijntje" trouwens![]()
Je mag net zo veel vraag tekens zetten als je wiltquote:Op maandag 20 december 2010 23:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je begrijpt dat mensen nu vraagtekens gaan zetten he??
Ik niet, er loopt in GC ergens een topic geloof ik. En in FC zien we af en toe cijfers, maar die zijn niet voor publicatie naar buiten.quote:Op maandag 20 december 2010 23:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kun jij die ergens presenteren?
quote:Op maandag 20 december 2010 23:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, maar niet als ik thuis veilig verscholen achter m'n pc zit.
quote:Op maandag 20 december 2010 23:45 schreef GoodOldDays het volgende:
[..]
Je mag net zo veel vraag tekens zetten als je wiltBen een techneut en geen nederlands was altijd al mijn goeiste vak
Arcee publiceerde die wel hoorquote:Op maandag 20 december 2010 23:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik niet, er loopt in GC ergens een topic geloof ik. En in FC zien we af en toe cijfers, maar die zijn niet voor publicatie naar buiten.
Komt straks vast wel weer naar boven als het jaar voorbij is.quote:Op maandag 20 december 2010 23:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik niet, er loopt in GC ergens een topic geloof ik. En in FC zien we af en toe cijfers, maar die zijn niet voor publicatie naar buiten.
Nou niet gaan overdrijven met die taal- en grammaticafouten.. Tot nu toe ging het primaquote:Op maandag 20 december 2010 23:45 schreef GoodOldDays het volgende:
[..]
Je mag net zo veel vraag tekens zetten als je wiltBen een techneut en geen nederlands was altijd al mijn goeiste vak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |