Daar is 't kerst voor. Hoort bij de traditie.quote:
Daaromquote:Op maandag 20 december 2010 22:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik zelf wat er wel en niet gebeurd is
Zo, eindelijk iemand met de ballen om het écht te zeggenquote:Op maandag 20 december 2010 22:07 schreef Memento-Mori het volgende:
en ook al heef yuki met barb geneukt. who cares, laat ze lekker
Ik heb nog niemand gezien die zegt dat het niet magquote:Op maandag 20 december 2010 22:07 schreef Memento-Mori het volgende:
en ook al heef yuki met barb geneukt. who cares, laat ze lekker
Uh, if you say soquote:Op maandag 20 december 2010 22:06 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Eerst Yuki, weldra Sammetje..prima toch.
Weldra Sammetje wat?quote:Op maandag 20 december 2010 22:06 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Eerst Yuki, weldra Sammetje..prima toch.
Zijn daar ballen voor nodig dan?quote:Op maandag 20 december 2010 22:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zo, eindelijk iemand met de ballen om het écht te zeggen
Neem er een voorbeeld aan. Dat scheelt een hoop speculaties.quote:Op maandag 20 december 2010 22:07 schreef Yuki het volgende:
Zo, eindelijk iemand met de ballen om het écht te zeggen
ja maar wat is de toegevoegde waarde voor mij, jou of andere singles om te weten of t al dan niet is gebeurd?quote:Op maandag 20 december 2010 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nog niemand gezien die zegt dat het niet mag
Misschien heeft M-M ze wel tussen dr benen hangenquote:
Dat geeft hoop.quote:Op maandag 20 december 2010 22:09 schreef Memento-Mori het volgende:
ja maar wat is de toegevoegde waarde voor mij, jou of andere singles om te weten of t al dan niet is gebeurd?
Voor mij niks, voor jou waarschijnlijk ook niks. Voor andere Singles kan ik niet praten, natuurlijk.quote:Op maandag 20 december 2010 22:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja maar wat is de toegevoegde waarde voor mij, jou of andere singles om te weten of t al dan niet is gebeurd?
Wie neukt met wie, zijn altijd de toffe onderwerpen.quote:Op maandag 20 december 2010 22:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Het zal mij een rotzorg zijn of jullie de waarheid weten of nietquote:Op maandag 20 december 2010 22:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neem er een voorbeeld aan. Dat scheelt een hoop speculaties.
Ik zag daar laatst een aflevering van, ik weet niet of ik het leuk vind...quote:Op maandag 20 december 2010 22:09 schreef STING het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb met Yuki geen TBBT gekeken. Wel HIMYM
Awesomequote:Op maandag 20 december 2010 22:09 schreef STING het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb met Yuki geen TBBT gekeken. Wel HIMYM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |