Ja, ik ook gelukkigquote:Op maandag 20 december 2010 21:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
En dit.
Hoewel ik me al beter voel dan gisteren.
Dat was vast de reden. Thnx.quote:Op maandag 20 december 2010 21:44 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Sorry, anders werd het wat te druk in de TT.
Ook jij beterschap.
Welke bacteriën wil je doden dan?quote:Op maandag 20 december 2010 21:45 schreef xFriendx het volgende:
Ik spoel meestal met bier om de bacteriën te doden.
Laat in bier weer een heel ander soort bacterie zittenquote:Op maandag 20 december 2010 21:45 schreef xFriendx het volgende:
Ik spoel meestal met bier om de bacteriën te doden.
Niks mis mee, imoquote:Op maandag 20 december 2010 21:45 schreef STING het volgende:
[..]
Laat in bier weer een heel ander soort bacterie zitten
quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 21:48 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik lieg. Was het vergeten.
Zwijmelgedoequote:Op maandag 20 december 2010 21:49 schreef xFriendx het volgende:
Moet door die sneeuw opeens denken aan oa What If van Kate Winslet, met een soort Dickens tekenfilm iets in de clip. En dan afvragen: hoe zou het nou zijn om geen elektrisch licht aan te hebben maar enkel kaarsen? En met zo'n houder en kaars de trap oplopen naar je bedje toe![]()
(ik hou van zwijmelgedoe en knusse dingen)
Dat zou zwaar kut zijnquote:Op maandag 20 december 2010 21:49 schreef xFriendx het volgende:
Moet door die sneeuw opeens denken aan oa What If van Kate Winslet, met een soort Dickens tekenfilm iets in de clip. En dan afvragen: hoe zou het nou zijn om geen elektrisch licht aan te hebben maar enkel kaarsen? En met zo'n houder en kaars de trap oplopen naar je bedje toe![]()
Djeez komt blijkbaar ook het huis niet uit door de sneeuw.quote:Op maandag 20 december 2010 21:49 schreef missbehavin het volgende:
Vrouw rukt tepel schoondochter af
Heerlijkquote:Op maandag 20 december 2010 21:49 schreef xFriendx het volgende:
Nee, zelf samengesteld uiteraard. Met de Spits top-10 gezondste fruit. Grappige is dat dingen als appelen, sinasappel, banaan daar heel laag opstaan.quote:
Films in Dickens stijl zijn altijd wel coolquote:Op maandag 20 december 2010 21:49 schreef xFriendx het volgende:
ben je nu al verhuisd?quote:Op maandag 20 december 2010 21:50 schreef CherryLips het volgende:
m'n hamster heeft een absence of hoe je dat ook schrijftzit al een tijdje voor zich uit te staren.
Sleepy Hollowquote:Op maandag 20 december 2010 21:51 schreef STING het volgende:
[..]
Films in Dickens stijl zijn altijd wel cool
Sleepy HollowChristmas Carol
Hmm, nu wil ik niet ondankbaar overkomen, maar grapefruit, guave... en kaki ken ik nietquote:Op maandag 20 december 2010 21:51 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Nee, zelf samengesteld uiteraard. Met de Spits top-10 gezondste fruit. Grappige is dat dingen als appelen, sinasappel, banaan daar heel laag opstaan.
Doe wel wat kaki, guave, kokosnoten, grapefruit
Tja.. Djeez.. nuff said.quote:Op maandag 20 december 2010 21:50 schreef AirwiN het volgende:
Djeez komt blijkbaar ook het huis niet uit door de sneeuw.
Oke... Ik moest haast kotsenquote:Op maandag 20 december 2010 21:53 schreef missbehavin het volgende:
Zo, de vrucht van mijn lendenen is weer lekker ingestopt
quote:
sleepy hollow in dickens stijl?quote:Op maandag 20 december 2010 21:51 schreef STING het volgende:
[..]
Films in Dickens stijl zijn altijd wel cool
Sleepy HollowChristmas Carol
Damn, ik moet straks een maand vrij nemenquote:
Het is mistigquote:Op maandag 20 december 2010 21:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
sleepy hollow in dickens stijl?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |