Daar is 't kerst voor. Hoort bij de traditie.quote:
Daaromquote:Op maandag 20 december 2010 22:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik zelf wat er wel en niet gebeurd is
Zo, eindelijk iemand met de ballen om het écht te zeggenquote:Op maandag 20 december 2010 22:07 schreef Memento-Mori het volgende:
en ook al heef yuki met barb geneukt. who cares, laat ze lekker
Ik heb nog niemand gezien die zegt dat het niet magquote:Op maandag 20 december 2010 22:07 schreef Memento-Mori het volgende:
en ook al heef yuki met barb geneukt. who cares, laat ze lekker
Uh, if you say soquote:Op maandag 20 december 2010 22:06 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Eerst Yuki, weldra Sammetje..prima toch.
Weldra Sammetje wat?quote:Op maandag 20 december 2010 22:06 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Eerst Yuki, weldra Sammetje..prima toch.
Zijn daar ballen voor nodig dan?quote:Op maandag 20 december 2010 22:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zo, eindelijk iemand met de ballen om het écht te zeggen
Neem er een voorbeeld aan. Dat scheelt een hoop speculaties.quote:Op maandag 20 december 2010 22:07 schreef Yuki het volgende:
Zo, eindelijk iemand met de ballen om het écht te zeggen
ja maar wat is de toegevoegde waarde voor mij, jou of andere singles om te weten of t al dan niet is gebeurd?quote:Op maandag 20 december 2010 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nog niemand gezien die zegt dat het niet mag
Misschien heeft M-M ze wel tussen dr benen hangenquote:
Dat geeft hoop.quote:Op maandag 20 december 2010 22:09 schreef Memento-Mori het volgende:
ja maar wat is de toegevoegde waarde voor mij, jou of andere singles om te weten of t al dan niet is gebeurd?
Voor mij niks, voor jou waarschijnlijk ook niks. Voor andere Singles kan ik niet praten, natuurlijk.quote:Op maandag 20 december 2010 22:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja maar wat is de toegevoegde waarde voor mij, jou of andere singles om te weten of t al dan niet is gebeurd?
Wie neukt met wie, zijn altijd de toffe onderwerpen.quote:Op maandag 20 december 2010 22:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Het zal mij een rotzorg zijn of jullie de waarheid weten of nietquote:Op maandag 20 december 2010 22:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neem er een voorbeeld aan. Dat scheelt een hoop speculaties.
Ik zag daar laatst een aflevering van, ik weet niet of ik het leuk vind...quote:Op maandag 20 december 2010 22:09 schreef STING het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb met Yuki geen TBBT gekeken. Wel HIMYM
Awesomequote:Op maandag 20 december 2010 22:09 schreef STING het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb met Yuki geen TBBT gekeken. Wel HIMYM
Into wat?quote:Op maandag 20 december 2010 22:11 schreef Memento-Mori het volgende:
en wie is er van hier al into Community? ik vind t leuk
Zegt me nietsquote:Op maandag 20 december 2010 22:11 schreef Memento-Mori het volgende:
Ken het niet. Ik volg ook al genoeg series, meer kan ik er niet bij hebbenquote:
Oh ja, die raadde Krea aan. Moet ik nog ff downloaden.quote:Op maandag 20 december 2010 22:11 schreef Memento-Mori het volgende:
Hmmm... In dat geval is het misschien een kijkje waard...quote:Op maandag 20 december 2010 22:12 schreef STING het volgende:
[..]
Oh ja, die raadde Krea aan. Moet ik nog ff downloaden.
Ik heb m'n collega ook maar overtuigd dat ie moet gaan kijken. Ik moet op m'n werk toch ook met iemand die quotes kunnen uitwisselenquote:
Goh, iets met booksquote:Op maandag 20 december 2010 22:14 schreef Yuki het volgende:
Oh ja, ik had Black Books nog gedownload... Eens zien wat dat is
jijzelf?quote:Op maandag 20 december 2010 22:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Bleh. Wie wil mijn afwas komen doen?
Ik wil het nietquote:
Die is briljant!quote:Op maandag 20 december 2010 22:14 schreef Yuki het volgende:
Oh ja, ik had Black Books nog gedownload... Eens zien wat dat is
1x01 & 1x02 zitten in de queuequote:
Vaaijjfhonderrd êuuhhroooquote:Op maandag 20 december 2010 22:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Bleh. Wie wil mijn afwas komen doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |