Het valt me op, overal waar stront aan de knikker is kom ik jou tegen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 03:56 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Zijn er hier ook kinderen die wees zijn en die volkomen alleen in de wereld staan en totaal NIETS meer hebben waardoor ze ten dode zijn opgeschreven. LUL TOCH NIET ZO GESTOORD SMERIGE EGOIST!!!!!!!
Op deze aarde gaan kinderen dood omdat ze niets meer hebben en jij gaat roepen dat de kinderen binnen een ooit bedachte landsgrens belangrijker zijn terwijl die absoluut NIET in die situatie verkeren? May you rot and burn in hell! Veel plezier met PVV stemmen!
Heb je hier iets aan?quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:10 schreef arucard het volgende:
[..]
Daarin staan veel beweringen van de 3fm site gewoon niet in. Zo moeilijk is het toch niet om als grote organisatie wat meer informatie te geven over wat er precies met het geld gebeurd?
Nee heb ik niets aan. Het salaris van de directeur maakt mij niet uit, ik zou graag willen weten wat er nou precies gebeurd met geld dat wel voor het goede doel wordt gebruikt.quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Heb je hier iets aan?
De directeur van het Rode Kruis laat noodgedwongen zijn salaris verlagen. Als hij dat niet doet dreigt minister van Buitenlandse Zaken Maxime Verhagen (CDA) de subsidiekraan dicht te draaien, schrijft de Volkskrant maandag.
http://www.trouw.nl/ideal(...)ng_naar_beneden.html
In het jaarverslag staat er niks over in. En stel dat er wat geld op de verkeerde plek terecht komt, of iets anders wat op een of andere manier niet helemaal goed is verlopen. Dan gaat 3fm natuurlijk niet op hun site zetten dat bijvoorbeeld een kwart van de muskietennetten niet op de juiste plek zijn beland.quote:Op zondag 26 december 2010 00:58 schreef k_man het volgende:
Je hebt het jaarverslag, je hebt de specificatie op de 3FM-site, wat wil je nog meer? De aankoopbonnetjes van de netten?
Heb ik niet. en SR is over dus stop zeuren.quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:28 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
Leuk voor je.
Doe de groeten aan je zus.
Overal waar stront aan de knikker is ben ik nodig. De andere topics zijn niet de moeite van het reageren waard.quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Het valt me op, overal waar stront aan de knikker is kom ik jou tegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |