Cool!quote:Op maandag 20 december 2010 23:26 schreef Marco001 het volgende:
[ afbeelding ]
wat was het daar toch tof...
oh, en me@ snowmobierl
[ afbeelding ]
Genoeg praatvoer dacht ik zoquote:Op maandag 20 december 2010 23:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, ik schiet met enige regelmaat, alhoewel het nu pas weer ergens zomer 2011 zal worden. Via speciale wetgeving zijn "wij" in geval van oorlog ook uitgezonderd van dienstplicht, maar das weer een heel ander verhaal wat we tijdens de meeting wel eens kunnen verdiepen.
Ach op dagen zoals gisteren als ik in een doorwerkpak in een sneeuwbui sta twijfel ik wel eens aan mijn verstandelijke vermogens, maar daarna gaat vaak de zon weer schijnenquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:17 schreef monsterd. het volgende:
Het grote nieuws: House rijdt met me terug naar Nederland.
Ja het komt vast helemaal goed!quote:Op dinsdag 21 december 2010 06:16 schreef Purdey het volgende:
Wat tof voor je Monsterd!! En ook voor jou, House! Jullie zullen het te gek hebben samen
Ik zeg: Goeeeeeeedemorgen! Over 20 minuten moet ik weg, en zit nu te genieten van een boterhammetje met speculaas.
Ik wil terug naar bed
Gezellig !quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:17 schreef monsterd. het volgende:
Het grote nieuws: House rijdt met me terug naar Nederland.
Vanuit Polen in een overbeladen micra is dat waarschijnlijk niet zo'n goed ideequote:Op dinsdag 21 december 2010 09:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gezellig !
Durf je dat niet alleen dan ??
Ja, daarom stop je er nog maar een persoon bij?quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:57 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Vanuit Polen in een overbeladen micra is dat waarschijnlijk niet zo'n goed idee
quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:02 schreef L0we het volgende:
[..]
Ja, daarom stop je er nog maar een persoon bij?
En dan kan je het rijden nog eens wat afwisselen, ook wel prettig lijkt mequote:Op dinsdag 21 december 2010 10:04 schreef monsterd. het volgende:
[..]
![]()
Ik ben ook heen met 2 personen gekomen, terug moet dan ook wel lukken
Ik weet niet hoe lang monsterd erover doet (12 uur?), maar ik kan me voorstellen dat het op lange ritten prettiger als je wat aanspraak + backup hebt.quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Durf je dat niet alleen dan ??
Ah ok, wat moet je daar dan ook in deze tijd van het jaar ?quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:57 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Vanuit Polen in een overbeladen micra is dat waarschijnlijk niet zo'n goed idee
Dat is ook waar, al zou ik het zelf geen probleem vinden om alleen te rijden, maar gezien de omstandigheden (ik neem aan dat het daar ook sereius winter is) idd misschien beterquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang monsterd erover doet (12 uur?), maar ik kan me voorstellen dat het op lange ritten prettiger als je wat aanspraak + backup hebt.
Lees je toch eens inquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ah ok, wat moet je daar dan ook in deze tijd van het jaar ?
Da's een dagtaak met die postsnelheid hierquote:
Dan zeg ik het wel voor; Stage.quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's een dagtaak met die postsnelheid hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |