)
 )   

Heb ik dat ook bij de voetjes gedaan? Want die zijn heel anders dan t lijfje.. waar ik dat naar mijn idee ook gedaan hadquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:07 schreef trui het volgende:
meestal moet je onder beide door haken. en aan jouw plaatje te zien heb je inderdaad alleen onder de achterste door gehaakt. het is niet verboden hoor, maar 't wordt dan vaak net iets anders, ook de lengte wordt er door beïnvloed nl.
 maar ik baal er van dat ik het dus al vanaf t begin fout doe
 maar ik baal er van dat ik het dus al vanaf t begin fout doe   

zo heb je lang wat aan je cadeautje.
  zo heb je lang wat aan je cadeautje.

quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:19 schreef trui het volgende:
misschien heb je de voetjes 'binnenstebuiten' gehaakt?
 hoe werkt dat?
 hoe werkt dat?

nou ja, heb je rondgehaakt? zodra je dan stopt met meerderen gaat je haakwerk een soort van opkrullen, en dan moet je beslissen welke kant je de buitenkant vindt en welke de binnenkant. misschien heb je dat bij de beentjes/armpjes wel anders gedaan dan bij 't lijfje?quote:

Ja klopt, elke keer de achterstequote:Op dinsdag 28 december 2010 16:21 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Zo haak je een vaste, onder de hele V door. In het lijfje ben je maar onder een van de rode doorgegaan.

Ah zo, ik ben elke keer met de krul mee gegaan zeg maar.. heb t nooit omgedraaid, en t lijfje ging vanuit de 2 pootjes verder, daar had ik niet eens keusquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:24 schreef trui het volgende:
[..]
nou ja, heb je rondgehaakt? zodra je dan stopt met meerderen gaat je haakwerk een soort van opkrullen, en dan moet je beslissen welke kant je de buitenkant vindt en welke de binnenkant. misschien heb je dat bij de beentjes/armpjes wel anders gedaan dan bij 't lijfje?

Ook geel.
 Ook geel.  

quote:
 ja, bedankt!
 ja, bedankt! 

Nee, gewoon doorhaken. Het beginlusje zit zeg maar aan de binnenkant van het bolletje dan.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:32 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja, bedankt!
Is het de bedoeling dat je als je iets ronds haakt zoals een pootje, het werkje omdraait als het begint met krullen?

Okquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, gewoon doorhaken. Het beginlusje zit zeg maar aan de binnenkant van het bolletje dan.

volgende werkje met allemaal dezelfde steken doen
 volgende werkje met allemaal dezelfde steken doen   

Ik zag dat je bij octo ook al door de achterste alleen bent gegaan. Ben benieuwd naar je volgende werkje! Weet je al wat je gaat maken?quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:36 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ok
Jeej, bedankt voor de hulp allemaalvolgende werkje met allemaal dezelfde steken doen

Ik heb geen foto, maar ik denk dat t dunner is dan Bravo. Heb geen Bravo hier (ben bij mijn vriend), dus zal het van de week even naast elkaar leggen en dan een foto maken.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:35 schreef Whoopdidoo het volgende:
Herfstblad hoe dun? Foto? *kijkt heel lief*
Heb je toevallig ook bruin gespot van saskia?

. Ze hebben het wel, maar niet echt veel
. Ze hebben het wel, maar niet echt veel

(en nee we hebben echt geen 4 bakken wol plus dubbele bolletjes in een kast boven,echt niet
 (en nee we hebben echt geen 4 bakken wol plus dubbele bolletjes in een kast boven,echt niet  )
 )

quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zag dat je bij octo ook al door de achterste alleen bent gegaan. Ben benieuwd naar je volgende werkje! Weet je al wat je gaat maken?
 ik ben wel consistent geweest
 ik ben wel consistent geweest   

Ik heb toevallig een bolletje Soft meegenomen. Lijkt nog dunner te zijn dan dat. Ik denk dat het meer in de buurt komt van katoen. Dacht ook eerst dat het katoen was.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:44 schreef Whoopdidoo het volgende:
Grr Ik wil bruin.
Soft van zeeman ken je niet zeker? Dat is ook vrij dun maar haakt wel lekker, en daar hebben ze geen geel. Ik wil geel!
Morgen even kijken of ze hier dat ook hebben.(en nee we hebben echt geen 4 bakken wol plus dubbele bolletjes in een kast boven,echt niet
)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |