Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Nee, ik vind het viesquote:
Wie zijn dan zoveel eisend?quote:Op maandag 20 december 2010 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat krijg je met mensen die alleen maar taart willen
Goed voornemenquote:Op maandag 20 december 2010 19:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mocht ook wel eensEn ik heb me voorgenomen, deze week elke avond zelf gekookt eten eten
Dus wat vaker afwassen
![]()
OMGquote:Op maandag 20 december 2010 20:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben nog nooit zo stoned geweest als van spacecakeIk werd wakker 's nachts en toen had ik 3 ronddraaiende wekkers
![]()
Doe maar gewoon een fakkel. Das beterquote:
Nee hoor. Wieso?quote:Op maandag 20 december 2010 20:04 schreef Toekito het volgende:
MPG heb je al zandzakken voor de deur?
Nee hoor, viesquote:
Ja echt niet te pruimenquote:
dan rook ik liever een jointjequote:Op maandag 20 december 2010 20:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben nog nooit zo stoned geweest als van spacecakeIk werd wakker 's nachts en toen had ik 3 ronddraaiende wekkers
![]()
Bij J op het werkquote:
Zeer herkenbaarquote:Op maandag 20 december 2010 20:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja echt niet te pruimen
[..]
dan rook ik liever een jointje(nu niet meer hoor nu ben ik verstandig en wijs)
[..]
Bij J op het werkhij werd bijna met een leen auto naar huis gestuurd om taart te gaan halen ::X
Ja, ik ook, ware het niet dat ik dat beter niet kan doen want dan wil ik ook weer gewoon rokenquote:Op maandag 20 december 2010 20:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja echt niet te pruimen
[..]
dan rook ik liever een jointje(nu niet meer hoor nu ben ik verstandig en wijs)
[..]
Bij J op het werkhij werd bijna met een leen auto naar huis gestuurd om taart te gaan halen ::X
Ik ook niet meer, de laatste keer was ik 3 dagen van de rel.. zwaar depri met huilbuien en zoooo moequote:Op maandag 20 december 2010 20:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik ook, ware het niet dat ik dat beter niet kan doen want dan wil ik ook weer gewoon rokenEn ik heb echt al in geen jaren mee geblowd, heb er niet echt behoefte meer aan
Oh en kan je daarna er wel van af blijven?quote:Op maandag 20 december 2010 20:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook niet meer, de laatste keer was ik 3 dagen van de rel.. zwaar depri met huilbuien en zoooo moe
En roken doe ik heeeeeeeeeeeel af en toe
veel sneeuw dus water. Bij veel water denk ik altijd dat Limburg onder loopt.quote:
ja hoor geen probleem, heb na de huppelmeet ook niet meer gerooktquote:Op maandag 20 december 2010 20:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh en kan je daarna er wel van af blijven?
Ja, daar ben ik ook wat bang voorquote:Op maandag 20 december 2010 20:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook niet meer, de laatste keer was ik 3 dagen van de rel.. zwaar depri met huilbuien en zoooo moe
En roken doe ik heeeeeeeeeeeel af en toe
Blijkbaar wel, anders was het niet af en toequote:Op maandag 20 december 2010 20:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh en kan je daarna er wel van af blijven?
Wij zitten hoog en droogquote:Op maandag 20 december 2010 20:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
veel sneeuw dus water. Bij veel water denk ik altijd dat Limburg onder loopt.
Nice, ik heb het een keer geprobeerd en vond het goorquote:Op maandag 20 december 2010 20:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja hoor geen probleem, heb na de huppelmeet ook niet meer gerookt
ik heb het alleen in de zomerquote:Op maandag 20 december 2010 20:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nice, ik heb het een keer geprobeerd en vond het goor
Gewoon iets wat met een sfeer te maken heeftquote:Op maandag 20 december 2010 20:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb het alleen in de zomer
Ik hoef er nu geen sigaretje hoor
zoiets jaquote:Op maandag 20 december 2010 20:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon iets wat met een sfeer te maken heeft
ja wellicht. Maar ben amper online geweest en vergeten om Muck een opdracht te geven.quote:Op maandag 20 december 2010 20:10 schreef MPG het volgende:
Enne Toek, die ouwe pedofiele baardaap is het land allang weer uit. Misschien tijd om je UI te wisselen?
Nee, op een bergquote:Op maandag 20 december 2010 20:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
woon je in een boomhut inmiddels?
What goes up...... must come downquote:Op maandag 20 december 2010 20:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, op een berg.
Naast de Maas hebben we in Limburg namelijk ook bergen.
je woont heul niet op de Cauberg!quote:Op maandag 20 december 2010 20:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, op een berg.
Naast de Maas hebben we in Limburg namelijk ook bergen.
Er zijn heus wel meer bergen hoorquote:Op maandag 20 december 2010 20:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
je woont heul niet op de Cauberg!
Hahahaaaaaaaaa vet XDquote:Op maandag 20 december 2010 20:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
Trapkast geordend
Woah en check m'n nieuwe toetsenbord![]()
![]()
[ afbeelding ]
Mijn huidige toetsenbord is net zo oud als m'n beeldscherm, bejaard dusDus ik vond dat ik wel een nieuwe roze mocht uitzoeken in China
![]()
Hoezo een Hello Kitty en geen Puca?quote:Op maandag 20 december 2010 20:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
Trapkast geordend
![]()
[ afbeelding ]
Mijn huidige toetsenbord is net zo oud als m'n beeldscherm, bejaard dusDus ik vond dat ik wel een nieuwe roze mocht uitzoeken in China
![]()
CUTEquote:Op maandag 20 december 2010 20:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
Trapkast geordend
![]()
[ afbeelding ]
![]()
Ja he?quote:Op maandag 20 december 2010 20:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hahahaaaaaaaaa vet XD![]()
Goeie kleur
Trev, waarom denk je? Als ik Puca zo leuk had gevonden had ik die wel gezocht he?quote:Op maandag 20 december 2010 20:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo een Hello Kitty en geen Puca?
Wow, das echt een koopje, geweldigquote:Op maandag 20 december 2010 20:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja he?![]()
En dat voor een tientje
![]()
[..]
Trev, waarom denk je? Als ik Puca zo leuk had gevonden had ik die wel gezocht he?![]()
OMGquote:Op maandag 20 december 2010 20:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
Trapkast geordend
![]()
[ afbeelding ]
![]()
Das waar maar eigenlijk is Pucca niet zo leuk, Garu is coolquote:Op maandag 20 december 2010 20:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja he?![]()
En dat voor een tientje
![]()
[..]
Trev, waarom denk je? Als ik Puca zo leuk had gevonden had ik die wel gezocht he?![]()
quote:Op maandag 20 december 2010 20:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wow, das echt een koopje, geweldig![]()
Ik heb een wit toetsenbordMaar het zit vast aan mn laptop dus heb niet zoveel keus zeg maar XD
maar de Cauberg is de coolstequote:Op maandag 20 december 2010 20:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Er zijn heus wel meer bergen hoor.
Wijsneus.
WTF die is lelijk!quote:Op maandag 20 december 2010 20:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
![]()
Dan zet je maar een zonnebril opquote:
Ik vind Hello Kitty dus cool en nu alsjeblieft ophouden?quote:Op maandag 20 december 2010 20:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Das waar maar eigenlijk is Pucca niet zo leuk, Garu is cool
Voor jongetjes wel jaquote:
Will doquote:Op maandag 20 december 2010 20:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan zet je maar een zonnebril op
[..]
Ik vind Hello Kitty dus cool en nu alsjeblieft ophouden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |