Nice!quote:Op woensdag 29 december 2010 02:00 schreef Sinji het volgende:
Voor wie het wil weten, Stussy heeft een sale.
Aanwinsten van afgelopen tijd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een nette spijkerbroek zonder washing in een donkere kleur of een beige chino. Met een (grof) gebreide trui met hier eventueel een overhemd onder. Als jas zou ik een parka nemen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:09 schreef Vinsjuh het volgende:
[..]
Wat zou jij dan kiezen voor de winter 10/11 als ik vragen mag?
O jij bent hetquote:Op donderdag 30 december 2010 17:35 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik heb zojuist deze besteld:
[ afbeelding ]
http://www.readytowear.nl/ merk Il Dolce
EUR 59,59
Heeft iemand ervaring met het merk Il Dolce? Ik vind het wel tof dat die achterzakken laag zitten. Dan zit een spijkerbroek vaak veel mooier, vind ik.
Ja he! En 0 euro verzendkostenquote:Op donderdag 30 december 2010 18:10 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
O jij bent hetWas net aan het kijken naar de mooie spijkerbroek
Ziet er goed uit! Mooie brede bovenband en idd lage zakken
iddquote:Op donderdag 30 december 2010 18:11 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ja he! En 0 euro verzendkosten
Ben er via een prijsvraag terecht gekomengeslaagde marketing
Heb je bij Chipszak geshopt?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:51 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
En vooruit, niet besteld maar overgekocht:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Heb veel gespaard/verkocht de laatste tijd, dus heb nu veel om uit te gevenquote:Op donderdag 30 december 2010 18:45 schreef Tieszo het volgende:
@pumpkinsoup; beetje shopverslaafd?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wil ook nog twee shirts van Hollister halen maar weet het nog niet zeker door die hoge verzendkostenen nieuwe shoes moet ik ook nog ergens op de kop tikken voor na de vakantie.
Heb jij ervaring met Il Dolce spijkerbroeken toevallig? Aangezien jij volgens mij ongeveer 1000 artikelen bezitquote:Op donderdag 30 december 2010 18:55 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Heb veel gespaard/verkocht de laatste tijd, dus heb nu veel om uit te geven
quote:Op donderdag 30 december 2010 18:55 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Heb veel gespaard/verkocht de laatste tijd, dus heb nu veel om uit te geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Ik heb er 3/4 jaar terug een broek van gekocht. En die is nu nog steeds mooi.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:57 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Heb jij ervaring met Il Dolce spijkerbroeken toevallig? Aangezien jij volgens mij ongeveer 1000 artikelen bezit![]()
Klinkt goedquote:Op donderdag 30 december 2010 18:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb er 3/4 jaar terug een broek van gekocht. En die is nu nog steeds mooi.
Nee geen ervaring mee. En valt wel mee, ben 1.66quote:Op donderdag 30 december 2010 18:57 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Heb jij ervaring met Il Dolce spijkerbroeken toevallig? Aangezien jij volgens mij ongeveer 1000 artikelen bezit![]()
Ik ben 1.66/67. Maar 9 van de 10 keer moeten mijn broeken korter gemaakt worden want ik heb korte beentjes.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:01 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Hoe lang ben jij? Want bij nader inzien was mijn vraag aan Pumpkinsoup niet echt logisch, aangezien zij volgens mij niet al te lang is. Ik ben 1.69, maat 34/36.
Oh, lol, misschien dacht ik dat door de hoek van je foto's ofzoquote:Op donderdag 30 december 2010 19:02 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Nee geen ervaring mee. En valt wel mee, ben 1.66
Hier nog eentje die opziet tegen de hoge verzendkosten, wil graag twee polo's, maar 45 dollar verzendkosten voor iets wat zelfs in een grote envelop past vind ik echt belachelijk...quote:Op donderdag 30 december 2010 18:45 schreef Tieszo het volgende:
@pumpkinsoup; beetje shopverslaafd?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wil ook nog twee shirts van Hollister halen maar weet het nog niet zeker door die hoge verzendkostenen nieuwe shoes moet ik ook nog ergens op de kop tikken voor na de vakantie.
Misschien kunnen we binnenkort een besteltopic openen ofzo? Denk dat er genoeg mensen zijn die willen bestellen, dan kunnen we de verzendkosten + extra kosten gewoon splitsen en valt het allemaal best mee.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:23 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Hier nog eentje die opziet tegen de hoge verzendkosten, wil graag twee polo's, maar 45 dollar verzendkosten voor iets wat zelfs in een grote envelop past vind ik echt belachelijk...
45 dollar -->quote:Op donderdag 30 december 2010 19:23 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Hier nog eentje die opziet tegen de hoge verzendkosten, wil graag twee polo's, maar 45 dollar verzendkosten voor iets wat zelfs in een grote envelop past vind ik echt belachelijk...
En waar wil je het laten bezorgen dan? Of alles in NL nog eens gaan verzenden?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:25 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Misschien kunnen we binnenkort een besteltopic openen ofzo? Denk dat er genoeg mensen zijn die willen bestellen, dan kunnen we de verzendkosten + extra kosten gewoon splitsen en valt het allemaal best mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |