Mooooiquote:
quote:Op maandag 27 december 2010 20:04 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Mooooi![]()
Asos bestelling:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net-a-porter bestelling:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na lang kwijlen eindelijk besteld.
Koraal, maar wel met goud. Dus niet zoals die linker op de foto.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:06 schreef pumpkinsoup het volgende:
Haha nice, welke kleur? Ik heb hem ook eindelijk besteld na lang twijfelenen ook een nieuwe Acne broek hahah. Die zitten zo fijn
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:13 schreef Vinsjuh het volgende:
Zojuist binnen gekregenIetsje te laat helaas
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
uiteraard. A&F zit altijd zó lekker ! Die jas is echt goddelijkquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:26 schreef Johnny.D het volgende:
[..]
Nice! [ afbeelding ] Rechtstreeks vanaf de site besteld?
Vind het allemaal een beetje mode van winter 07/08quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:13 schreef Vinsjuh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat zou jij dan kiezen voor de winter 10/11 als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:25 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Vind het allemaal een beetje mode van winter 07/08
Die kapotte broeken en die gevoerde vesten had ik toen iig. Trek ik nu echt niet meer aan.
De jas vind ik heel tof, maar het vest en vooral die broek zijn echt niet mijn smaak. De washing van de broek vind ik al niet zo, en de beschadigingen erop vind ik ronduit lelijk. Wat heb je voor het setje betaald als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:13 schreef Vinsjuh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja net als Vila, only etc etc. Echt fantastische online shop waarbij verzendkosten gratis zijn en ze zijn snel! :3quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:12 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Hey, wisten jullie dat je Vero Moda-artikelen ook online kunt bestellen? Ik googlede net, weet trouwens verder niet of het echt de hele collectie is. Maar op het eerste gezicht wel leuk!
http://www.sans-online.nl/NL/Vero%20Moda/Dames.html
Die merken zijn toch ook gewoon verkrijgbaar via Bestsellershop?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja net als Vila, only etc etc. Echt fantastische online shop waarbij verzendkosten gratis zijn en ze zijn snel! :3
Vette shirts, waar vandaan?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:49 schreef denjor het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Gelukkig hoeven we niet naar jou te luisteren als het om kleding gaat.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:25 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Vind het allemaal een beetje mode van winter 07/08
Die kapotte broeken en die gevoerde vesten had ik toen iig. Trek ik nu echt niet meer aan.
Besteldquote:Op woensdag 22 december 2010 22:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Leuk topic!
Morgen denk ik deze bestellen
[ afbeelding ]
Laarzen
Nice, zelf ook maar een paar besteldquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:49 schreef denjor het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
oke nice shirts,quote:Op woensdag 29 december 2010 00:20 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Nice, zelf ook maar een paar besteld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze staan ook in bestelling nog:
[ afbeelding ]
En deze, eigenlijk mannenvest maar misschien past het toch... vond hem zo leuk
[ afbeelding ]
Forum Opties | |