Vind die jas eigenlijk maar lelijk en vrij vrouwelijk met die dubbele ritssluiting. En dat voor 260 euro, die had je imo beter kunnen besteden.quote:
Mooi jasjequote:
Ok, ik riep dat ik niks had met wedges, maar deze vind ik echt gaaaf!quote:
Maak je niet druk, want hij is nu 180 euro in de sale, waar ik nog eens 30% bovenop heb kunnen krijgen door een coupon van een vriend --> 120 euro.quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:30 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Vind die jas eigenlijk maar lelijk en vrij vrouwelijk met die dubbele ritssluiting. En dat voor 260 euro, die had je imo beter kunnen besteden.
Dat komt ook alleen maar omdat het tegenwoordig ook bij de Score ligt en je het dus niet meer 'elitair' genoeg vind. Heb je immers zelf gezegd. De polo's waren afgeprijsd 50% korting. Dat is helemaal geen verkeerde prijs en ik wou sowieso een paar hebben, dus kwam mij goed uit.quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:49 schreef Agentperry het volgende:
Vind Fred Perry altijd zo'n jammer merk, voor hetzelfde geld haal je ook gewoon een lyle&scott polo, dat is een stuk origineler.
Ha, ik vroeg eerder al hoe Lyle and Scott kwa maten uitviel, maar jij hebt blijkbaar ervaring ermeequote:Op zaterdag 25 december 2010 21:49 schreef Agentperry het volgende:
Vind Fred Perry altijd zo'n jammer merk, voor hetzelfde geld haal je ook gewoon een lyle&scott polo, dat is een stuk origineler.
Dus hierbij die vraag nogmaalsquote:Heeft iemand hier ervaring met Lyle and Scot?
Valt t groot of klein?
Kwaliteit lijkt me wel in orde, maar tis volgens mij niet in nederland te koop dus wou ik het bestellen via mainlinemenswear.co.uk
Bij H&M idd afgeprijst alle kleuren 5 euro ps, niet slecht.quote:Op zondag 26 december 2010 00:11 schreef Agentperry het volgende:
Idd score heeft het merk verpest. En het hoeft van mij niet elitair te zijn maar ik wil niet met die mooiboys van de score geassocieerd worden.
Ik heb ook gewoon shirts van de h&m, vooral v-halsjes sla ik daar altijd in omdat ik die in de zomer altijd kwijt word op het strand/na het sporten vergeten etc.
Verschilt per kleding stuk maar over het algemeen komen de maten gewoon overeen met andere merken als bv. hugo boss of fred perry.quote:Op zondag 26 december 2010 01:03 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Ha, ik vroeg eerder al hoe Lyle and Scott kwa maten uitviel, maar jij hebt blijkbaar ervaring ermee
[..]
Dus hierbij die vraag nogmaals
Tnxquote:Op zondag 26 december 2010 10:47 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Verschilt per kleding stuk maar over het algemeen komen de maten gewoon overeen met andere merken als bv. hugo boss of fred perry.
O god, nicequote:
quote:Op maandag 27 december 2010 00:28 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Tnx
Vind alleen die maten van lacoste wel vaag, ik heb een aantal polo's met maat 5.. maar op mainlinemenswear staat dat maat 5 XL is... terwijl al mijn shirts L zijn!
[..]
Ik heb zelf geen lacoste dus zou niet weten hoe ze vallen
O god, nice![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |