Dat is meer Drente.quote:
Och krijg de hik . Idd zegquote:
Snel! zet de verdedegingsmuren op! Beman de sneeuwkanonnen! Zorg dat de dooi niet het land binnendringt!!! Go Go Go!!quote:Op dinsdag 21 december 2010 08:43 schreef Re het volgende:
je ziet de "dooiaanval" wel mooi het land binnenkomen nu
[ afbeelding ]
kumpquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:21 schreef INViCTuS het volgende:
ha, die pluimen gaan met de run verder naar beneden.volgens mij kump er helemaal geen dooi na kerst. Het is wel onzeker maar tocg positief. A.s donderdag wel lichte dooi her en der. Nu tussen -8 en -9 hier. Zal is kijken wat de trend bij de duitsers is.
Ja idd was ik ff vergeten.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:24 schreef RiKe het volgende:
[..]
Er is ook een Valkenburg tussen Leiden en Wassenaar in
Neemt natuurlijk niet weg dat het BEHOORLIJK uit de buurt is!
hier jammer genoeg maar 1 tot 1.5 cm erbijquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:32 schreef Schuifpui het volgende:
Toch weer een laagje van zo'n 5 cm nieuw in Delft.![]()
Fietsen wordt wel steeds lastiger, het is niet glad, maar het trapt wel behoorlijk zwaar, maar dat heb ik er graag voor over.
Heuy iemand uit de zelfde gemeente.quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:01 schreef knep het volgende:
Dat was lachen net, vanuit Nootdorp naar Den Haag, 40 minuten over 8 km.
heerlijkquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:15 schreef Frutsel het volgende:
Met die pluim kan het na kerst nog verdomd koud worden zeg
Witte Kerst: Wel of Niet?quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:20 schreef mazaru het volgende:
Wat gaat het nou worden?
http://www.nu.nl/binnenla(...)t-lijkt-blijven.html
http://www.nu.nl/binnenland/2406927/grote-kans-witte-kerst.html
Hier raakt een mens toch helemaal confuus van?
Ooit was t t mooiste dorp van Nederland.quote:
Ik ken het helemaal niet verderquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ooit was t t mooiste dorp van Nederland.Helaas is dat helemaal verpest door de vele nieuwbouw ed rommel..
Hehehehehe, T ligt ongeveer tussen Den Haag , Rijswijk , Pijnacker en Delft in.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:29 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik ken het helemaal niet verderIk ga het ff opzoeken.
Haha ik ben nu ook nieuwsgierig geworden.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:29 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik ken het helemaal niet verderIk ga het ff opzoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |