abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport / Supervogel zondag 2 januari 2011 @ 16:24:20 #151
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_90749004
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 16:21 schreef Rainai het volgende:
Ik zocht als een gek allerlein info over het pingen van Samsung Galaxy S en Iphone4 op. Ik kom er (zelfs via Google) niet echt uit.

De Samsung Galaxy S en Iphone4 hebben een swype. Kan je daarmee van Samsunbg Galaxy S naar de BB ook pingen?
Oftewel beter gezegd: Het pingen van Samsung Galaxy S naar BB werkt ook?

Nog een vraagje.
PingChat, WhatsApp en Swype...wat is de verschil tussen drie? :S
Joe, Swype is een invoermethode, een toetsenbord dus. ;)
Je kan van een SGS naar een BB of een iPhone 4 berichten sturen, de meeste mensen gebruiken daar WhatsApp voor. :)
pi_90749028
/ meldt zich als trotse eigenaar van een galaxy S :)
  FOK!fossiel zondag 2 januari 2011 @ 16:27:46 #153
1455 Keroppi
kool kikker
pi_90749155
- antwoord was al gegeven -
Chick on a mission
  zondag 2 januari 2011 @ 17:04:29 #154
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_90750952
Na het aanschaffen van mijn Galaxy S vorige week wilde ik goed beginnen door er meteen een custom rom op te zetten. Aangezien ik echt een beginner ben op dit vlak ben ik er na heel veel lezen nog steeds niet uit.. Ik ben nu zover dat ik met Doc's Rom Cooker het volgende heb samengesteld:

- Doc's Wipe ROM, using hardcore's kernel, coupled with a JPY modem and LauncherPro as your default launcher

Mijn vraag is nu: Hoe krijg ik dit op mijn telefoon?Ik lees veel over Odin/CMW en Root Ja/Nee. Maakt dit iets voor mij uit? En wat is de beste manier om het te installeren? :']
Vijf keer op rij maakt mij pas blij!
  Redactie Sport / Supervogel zondag 2 januari 2011 @ 17:09:16 #155
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_90751189
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 17:04 schreef Prik0 het volgende:
Na het aanschaffen van mijn Galaxy S vorige week wilde ik goed beginnen door er meteen een custom rom op te zetten. Aangezien ik echt een beginner ben op dit vlak ben ik er na heel veel lezen nog steeds niet uit..

Ik ben nu zover dat ik met Doc's Rom Cooker het volgende heb samengesteld:

- Doc's Wipe ROM, using hardcore's kernel, coupled with a JPY modem and LauncherPro as your default launcher

Mijn vraag is nu: Hoe krijg ik dit op mijn telefoon?

Ik lees veel over Odin/CMW en Root Ja/Nee. Maakt dit iets voor mij uit? En wat is de beste manier om het te installeren? :)
http://harmhoekstra.nl/op(...)Darky%207.0_V.01.pdf
Deze is dan wel specifiek voor Darky's rom, maar het werkt hetzelfde bij die van Doc. Gewoon in CWM de rom selecteren.
Veel succes ^O^
pi_90751193
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 17:04 schreef Prik0 het volgende:
Na het aanschaffen van mijn Galaxy S vorige week wilde ik goed beginnen door er meteen een custom rom op te zetten. Aangezien ik echt een beginner ben op dit vlak ben ik er na heel veel lezen nog steeds niet uit..

Ik ben nu zover dat ik met Doc's Rom Cooker het volgende heb samengesteld:

Mijn vraag is nu: Hoe krijg ik dit op mijn telefoon?

Ik lees veel over Odin/CMW en Root Ja/Nee. Maakt dit iets voor mij uit? En wat is de beste manier om het te installeren? :)
Gewoon erop zetten via een kabeltje.

En dan installeren door te booten in CWM. Dus eerst ff CWM erop zetten ;)

Ik zou deze tutorial volgen, die vind ik het duidelijkste:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=814091

En dan dus de installation guide volgen.
  zondag 2 januari 2011 @ 17:09:49 #157
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_90751217
CWM is dus een vereiste! Ik ga aan de slag dan. :D

Edit:
Het lijkt geluk! Thanks. :)

[ Bericht 33% gewijzigd door Prik0 op 02-01-2011 18:54:08 ]
Vijf keer op rij maakt mij pas blij!
pi_90756210
Nog een keer weer geprobeerd te rooten, maar als ik de update.zip kies in het recovery menu, dan krijg ik de volgende melding:

E: signature verification failed
Installation aborted.

Waarom heb ik dat?
  zondag 2 januari 2011 @ 20:27:18 #159
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_90760526
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 15:16 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Het is een standaard manier van factory-reset wanneer je een bootloop hebt (dat hij niet volledig opstart en telkens overnieuw probeert). Als het je nog vaker overkomt zou ik terug naar de winkel gaan :P.

Ps. die reset heeft toch geen uur geduurd? Zou normaal 3 minuten o.i.d. moeten zijn
De eerstvolgende keer ga ik naar de winkel ja :P Ik heb geen computerdinges gestudeerd, dus als ik hem aan zet moet hij ook aan ;).

Nee, die reset duurde geen uur, maar op het moment dat ik mijn vorige post plaatste, vond ik het al te lang duren (5 minuten ofzo en ik zag geen activiteit meer op het scherm), maar ik denk dat het alles bij elkaar 6 minuten duurde (gokje ;))

Alleen jammer dat ik mijn hi-score bij Fun Towers (1.000.000+) kwijt bent :( En Angry Birds die ik bijna had uitgespeeld :( En Angry Birds Seasons :( En niet te vergeten Slice It :(
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_90779577
-dubbel-

[ Bericht 99% gewijzigd door Kandijfijn op 03-01-2011 02:56:24 ]
pi_90779636
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 18:56 schreef exile79 het volgende:
Nog een keer weer geprobeerd te rooten, maar als ik de update.zip kies in het recovery menu, dan krijg ik de volgende melding:

E: signature verification failed
Installation aborted.

Waarom heb ik dat?
Je hebt een ander recovery menu nodig, het beste gaat dat via CF-root (zoek het forum en kijk welk bestand je moet hebben). Dit moet je via jouw geliefde Odin flashen O+. Je kan ook een andere geroote kernel downloaden zoals Hardcore's kernel of sommige variaties op de voodoo kernel. Met de standaard voodoo kernel en superuser instalaren uit de market (dit werkt alleen met een pre-rooted kernel).

Tenslotte kan je het ook proberen met Superoneclickroot maar deze werkt volgens mij niet meer met firmware versies naar XPU.

Extra informatie is te vinden op XDA.
pi_90781038
quote:
14s.gif Op zondag 2 januari 2011 16:24 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Joe, Swype is een invoermethode, een toetsenbord dus. ;)
Je kan van een SGS naar een BB of een iPhone 4 berichten sturen, de meeste mensen gebruiken daar WhatsApp voor. :)
Swype een toetsenbord???? Ok.
Ik begreep ook dat de contacten de whatsApp ook moeten installeren, voor wij kunnen pingen.
Bedankt van dit uitleg.
pi_90783863
Draai nu DArky 7.8 met Whipe.

Batterylife is sinds het weekend en paar keer laden weer ok (18-20 uur)

Gelukkig onthoud het apparaat mn settings ook weer en mn screenfilter is ook fijn !

Nu happy ermee draai zonder Lagfix gaat prima nog ,houd hem hier maar een poosje op denk ik
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_90813871
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 02:55 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Je hebt een ander recovery menu nodig, het beste gaat dat via CF-root (zoek het forum en kijk welk bestand je moet hebben). Dit moet je via jouw geliefde Odin flashen O+. Je kan ook een andere geroote kernel downloaden zoals Hardcore's kernel of sommige variaties op de voodoo kernel. Met de standaard voodoo kernel en superuser instalaren uit de market (dit werkt alleen met een pre-rooted kernel).

Tenslotte kan je het ook proberen met Superoneclickroot maar deze werkt volgens mij niet meer met firmware versies naar XPU.

Extra informatie is te vinden op XDA.
Ja, dat geliefde Odin heb ik gister ook nog gebruikt om te rooten, maar is weer jammerlijk mislukt. Telefoon startte niet meer op. Toen heb ik die voodoo nog een keer erop gegooid, en deed hij het in elk geval weer. Jaja, zonder hulp ;). Alleen moest ik m'n contacten weer importeren vanaf de sim, en zijn m'n bookmarks weg. Oh ja, en ik heb geen mobiele internet verbinding meer, iemand enig idee hoe ik dat op kan lossen? O+ Heb trouwens vanaf vanmorgen zes uur tot nu maar 4 % op m'n batterij ingeleverd, staat nu nog op 96, dat dan weer wel.

Ondertussen zal ik even zoeken wat dat cf root inhoudt.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 3 januari 2011 @ 22:18:45 #165
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_90815499
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 21:50 schreef exile79 het volgende:

[..]

Ja, dat geliefde Odin heb ik gister ook nog gebruikt om te rooten, maar is weer jammerlijk mislukt. Telefoon startte niet meer op. Toen heb ik die voodoo nog een keer erop gegooid, en deed hij het in elk geval weer. Jaja, zonder hulp ;). Alleen moest ik m'n contacten weer importeren vanaf de sim, en zijn m'n bookmarks weg. Oh ja, en ik heb geen mobiele internet verbinding meer, iemand enig idee hoe ik dat op kan lossen? O+ Heb trouwens vanaf vanmorgen zes uur tot nu maar 4 % op m'n batterij ingeleverd, staat nu nog op 96, dat dan weer wel.

Ondertussen zal ik even zoeken wat dat cf root inhoudt.
Bookmarks en dergelijke (smsjes enz) kan je backuppen met MyBackup Pro. :)
Mobiel internet krijg je weer door handmatig een APN toe te voegen.
pi_90816773
Exile, lees jij die topics op XDA wel eens? Dan bedoel ik de volledige eerste post en eventuele de 2e en de 3e post? En alle stickie topics? Zou al een heel stuk helpen denk ik :*
pi_90817269
Nee die heb ik niet gelezen. Maar heb ondertussen gegoogeld op cf-root. En hier het ik gevonden dat er verschillende cf-root files zijn. Ik heb gister de JP6 gebruikt, misschien maar even kijken welke ik werkelijk nodig heb. En misschien moet ik maar eens wat langer op xda rondneuzen. :)
pi_90817534
quote:
14s.gif Op maandag 3 januari 2011 22:18 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Bookmarks en dergelijke (smsjes enz) kan je backuppen met MyBackup Pro. :)
Mobiel internet krijg je weer door handmatig een APN toe te voegen.
Thanks!
pi_90817884
Exile, ik zou gewoon de search gebruiken van XDA. Je moet CF-root hebben die overeenkomt met je firmware.

Als je JP6 hebt moet je CF-root JP6 hebben als je XPY moet CF-root XPY hebben.
pi_90818157
Ja precies, daar was ik nu ook achter, maar ga er vanavond niet meer mee bezig. bedankt
pi_90824516
*valt topic binnen*

Heb dus net een Samsung Galaxy gekocht, alleen de gsm, sim had ik al....maar nu had ik berichten plus contacten op die sim staan, en alleen de contacten kan ik vinden.
Waar zijn mijn smsjes dan heen gegaan?? Of waar kan ik ze vinden? Want ze staan niet bij messages.

Sorry als het antwoord al ergens gegeven is.
pi_90825051
Alweer een darky update :{ nu V 8.0 ik sla hem ff over dus.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_90828336
Ok,..vanmorgen dus verslapen omdat mijn telefoon is vastgelopen. De meter stond op '100%' en zo vast als een huis. Komt dit omdat de oplader er nog inzat terwijl de 100% al was bereikt?
Heeft iemand hier reeds last van gehad toevallig??
  dinsdag 4 januari 2011 @ 12:19:57 #174
46802 Visitor.Q
Neemt alles op!
pi_90831354
Ik heb zelf een Desire en daarmee doe ik regelmatig hardlopen en de boel recorden via GPS. Ik hoorde zo rond het uitkomen van de SGS klachten over de GPS ervan, dat deze het stukken slechter zou doen dan de iPhoney en de Desire. Hoe staat het daar inmiddels mee? (geen idee of het softwarematig was of hardwarematig).
pi_90831837
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 12:19 schreef Visitor.Q het volgende:
Ik heb zelf een Desire en daarmee doe ik regelmatig hardlopen en de boel recorden via GPS. Ik hoorde zo rond het uitkomen van de SGS klachten over de GPS ervan, dat deze het stukken slechter zou doen dan de iPhoney en de Desire. Hoe staat het daar inmiddels mee? (geen idee of het softwarematig was of hardwarematig).
Sommigen hebben er nog steeds problemen mee, anderen totaal niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')