abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90652355
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:10 schreef Luco het volgende:

[..]

nee, flash steeds via recovery
Handig om je zips mee te openen je klikt hij vraagt als je back-up wilt maken en wipe wilt doen. Klik en paar minuten later is alles klaar.
pi_90664731
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:33 schreef swollywood het volgende:

[..]

Darky 7.6 hier geinstalleerd gisteren.
Vanmorgen om 9 uur met volle accu van de lader gehaald, niet gebeld, alleen iets van 20 minuten Tweetdeck gebruikt en vanmiddag om 3 uur had ik nog 9% accu over. :{
Nou ook na de "battery" tricks heb ik dit issue dus ook met 7.6 , er staat bij de 7.7 mod dat er weer iets is gefixed ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  vrijdag 31 december 2010 @ 08:11:37 #128
164283 Luco
Buongiorno!
pi_90664802
quote:
8s.gif Op vrijdag 31 december 2010 07:51 schreef Joene het volgende:

[..]

Nou ook na de "battery" tricks heb ik dit issue dus ook met 7.6 , er staat bij de 7.7 mod dat er weer iets is gefixed ?
Slaat nergens op, bij 7.6 (en 7.0, 6.0 etc.) had ik nergens last van. Ligt dus aan een eventuele wifi driver die je hebt.

Vanochtend voordat ik naar m'n werk ging toch de rom erop gezet die ik gister gekookt had. Werkt tot nu toe prima, al lijkt de batterij wel sneller leeg te gaan dan met Darkyy. Dit weekend maar even Battery Stats wissen en dan kijken of 't beter wordt. Heb er wel direct weer BlueBread theme overheen gemikt. Lettertype daaruit is veel mooier dan DroidSans, daarnaast extended menu enzulks.
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_90672691
Leuk truckje voor de mensen die vaak flashen maak een back-up met mybackuppro of titaniumback up. Vind de map met alle APK-files.

Bij het flashen van een nieuwe rom, unzip deze rom eerst, ga naar data, app stop deze map vol met deze apk's. Flash en let the magic happen meteen al je apps erbij geflashed :+
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 31 december 2010 @ 13:09:35 #130
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_90672961
quote:
Op vrijdag 31 december 2010 13:02 schreef Kandijfijn het volgende:
Leuk truckje voor de mensen die vaak flashen maak een back-up met mybackuppro of titaniumback up. Vind de map met alle APK-files.

Bij het flashen van een nieuwe rom, unzip deze rom eerst, ga naar data, app stop deze map vol met deze apk's. Flash en let the magic happen meteen al je apps erbij geflashed :+
Heuj, dat is inderdaad handig. Danku _O_
pi_90673104
Zelfde telt overigens voor de modem en de kernel (vervang Zimage) en tich andere dingen zoals fonts. Zorg wel dat je weet wat je doet :P.

Zodra je zipfiles een beetje uitgeplozen hebt lijkt het werk van Darky stukken minder indrukwekkend :').

[ Bericht 16% gewijzigd door Kandijfijn op 31-12-2010 13:18:31 ]
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 31 december 2010 @ 13:20:17 #132
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_90673404
Ik heb sinds Darky 7.7 trouwens dat de instellingen van LauncherPro niet worden opgeslagen, teringirritant is dat :').

Zo maar even een goede Doc flashen, en daarna even een Gingerbread-themaatje eroverheen gooien, vind ik toch wel zeer nice :).
pi_90673520
Ik zou zelf eentje bakken met docs kitchen maar wel een andere kernel flashen, dat ding wat ze op tweakers telkens noemen (naam ff kwijt, edit straks wel). Batteryduur is goed te doen daarmee
  vrijdag 31 december 2010 @ 13:27:27 #134
164283 Luco
Buongiorno!
pi_90673680
quote:
Op vrijdag 31 december 2010 13:20 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb sinds Darky 7.7 trouwens dat de instellingen van LauncherPro niet worden opgeslagen, teringirritant is dat :').

Zo maar even een goede Doc flashen, en daarna even een Gingerbread-themaatje eroverheen gooien, vind ik toch wel zeer nice :).
ga naar system/dbdata/database en verwijder com.fede.launcher. Werkte bij mij wel.
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 31 december 2010 @ 13:31:04 #135
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_90673842
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 13:27 schreef Luco het volgende:

[..]

ga naar system/dbdata/database en verwijder com.fede.launcher. Werkte bij mij wel.
Danku again ^O^ ^O^
pi_90673858
Launcherpro kan je veel beter back-upen met 3party apps als Titanium en/of mybackup. Dan heb je ook al je widgets nog. Met de standaard ingebakken opties heb je alleen je snelknoppen en snelkoppelingen :(.
pi_90673897
En waarom heeft de HD2 al Gingerbread :(, en wij met een echt Android toestel nog niet :').
pi_90677508
Ligt het aan mij of werkt die blokkeerlijst voor geen meter.
Paar dagen geleden gebeld door een onbekend nummer, persoon wilt zn naam niet zeggen...afijn, het nummer toegevoegd aan de blokkeerlijst.
Maar nu belt die persoon weer met dat nummer
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_90677669
Klopt, heb hier 't zelfde probleem.
pi_90681969
Scarface, Kyr, ik heb geen idee als dat werkt nog nooit geprobeerd. Maar heb je wel het juiste nummer geblokkeerd? Dus niet 0612345678 maar +31612345678. Als dat niet werkt probeer een app te vinden die nummers voor je blokkeerd misschien werkt dat beter.
  FOK!fossiel zaterdag 1 januari 2011 @ 16:35:15 #141
1455 Keroppi
kool kikker
pi_90712203
Ik hoor van iedereen dat hij de Galaxy de foto's van contacten automatisch synchroniseert met je facebook. Bij mij is dat niet gebeurt en ik kan niet vinden hoe ik dat kan instellen. Iemand wel die functie gevonden?

Plus, waar kan ik uitzetten dat hij een geluidje maakt als de batterij vol is en van de lader afkan. Ik word er regelmatig 's nachts wakker van...
Chick on a mission
pi_90712970
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 16:35 schreef Keroppi het volgende:
Plus, waar kan ik uitzetten dat hij een geluidje maakt als de batterij vol is en van de lader afkan. Ik word er regelmatig 's nachts wakker van...
Probeer 's: Instellingen > Geluid > Volume > Melding op 0.

Niet getest, zelf gebruik ik Widgetsoid en zet daar System en Notification op 0.
pi_90713244
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 16:45 schreef Kandijfijn het volgende:
Scarface, Kyr, ik heb geen idee als dat werkt nog nooit geprobeerd. Maar heb je wel het juiste nummer geblokkeerd? Dus niet 0612345678 maar +31612345678. Als dat niet werkt probeer een app te vinden die nummers voor je blokkeerd misschien werkt dat beter.
Nee, +31 heb ik niet geprobeerd. Ik hou altijd de namen in bij Geschiedenis en klik op "Toevoegen op weigerlijst".
Ik zal de volgende keer met +31 proberen, dank :)

Doet 't ook niet. Maar ik zal wel een app proberen, dank daarvoor :)

[ Bericht 11% gewijzigd door Kyr op 01-01-2011 17:11:16 ]
pi_90713466
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 16:35 schreef Keroppi het volgende:
Ik hoor van iedereen dat hij de Galaxy de foto's van contacten automatisch synchroniseert met je facebook. Bij mij is dat niet gebeurt en ik kan niet vinden hoe ik dat kan instellen. Iemand wel die functie gevonden?

Facebook app-->>Menuknop-->>contacten syncen.

Maar ook onder instellingen syncen en dan via SNS-sync systeem
pi_90719393
*valt topic binnen*

Mijn O+ Galaxy S O+ is er vanmorgen helemaal mee opgehouden :(. Ik zat te lezen op mijn Nu.nl-applicatie, en hij reageerde opeens nergens meer op. Nu branden alleen nog mijn menu-knop en die andere-met-dat-pijltje continue, maar verders gebeurt er helemaal niks. Aan- en uitzetten werkt niet, met of zonder sim- of SD-kaartje maakt niet uit.

Help :'(

edit:
Als hij uit is, geeft hij wel aan dat de batterij aan het opladen is, als ik hem vervolgens aanzet, komt dat "Samsung-introotje" en daarna *niks*. Zwart scherm. :(

[ Bericht 15% gewijzigd door LadyS op 01-01-2011 20:32:45 (toevoeging) ]
pi_90723259
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 20:10 schreef LadyS het volgende:
*valt topic binnen*

Mijn O+ Galaxy S O+ is er vanmorgen helemaal mee opgehouden :(. Ik zat te lezen op mijn Nu.nl-applicatie, en hij reageerde opeens nergens meer op. Nu branden alleen nog mijn menu-knop en die andere-met-dat-pijltje continue, maar verders gebeurt er helemaal niks. Aan- en uitzetten werkt niet, met of zonder sim- of SD-kaartje maakt niet uit.

Help :'(

edit:
Als hij uit is, geeft hij wel aan dat de batterij aan het opladen is, als ik hem vervolgens aanzet, komt dat "Samsung-introotje" en daarna *niks*. Zwart scherm. :(
Heb je lopen rooten, flashen en dergelijke?

Ik zou sowieso even een factory-reset proberen dat kan door naar recovery te gaan.
Doe volumeknop omhoog+homebutton+Powerbutton. Wacht tot de letters verschijnen in het beeld. En naar een tijdje zie je een simpel menu verschijnen met blauwe letters. Via geluidsknoppen kan je navigeren. Kies Wipe data/factory reset.

Er is een kans dat hij dan weer normaal doet.
pi_90736752
Flashen? Rooten? Ik weet niet eens wat dat is :@....
Ik heb je tips opgevolgd en hij ligt nu te resetten. Enig idee hoe lang dat kan duren?
pi_90737698
Hij doet het weer, hij doet het weer, hij doet het weer *O*
Thx, Kandijfijn!
pi_90745985
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 10:57 schreef LadyS het volgende:
Hij doet het weer, hij doet het weer, hij doet het weer *O*
Thx, Kandijfijn!
Het is een standaard manier van factory-reset wanneer je een bootloop hebt (dat hij niet volledig opstart en telkens overnieuw probeert). Als het je nog vaker overkomt zou ik terug naar de winkel gaan :P.

Ps. die reset heeft toch geen uur geduurd? Zou normaal 3 minuten o.i.d. moeten zijn
pi_90748885
Ik zocht als een gek allerlein info over het pingen van Samsung Galaxy S en Iphone4 op. Ik kom er (zelfs via Google) niet echt uit.

De Samsung Galaxy S en Iphone4 hebben een swype. Kan je daarmee van Samsunbg Galaxy S naar de BB ook pingen?
Oftewel beter gezegd: Het pingen van Samsung Galaxy S naar BB werkt ook?

Nog een vraagje.
PingChat, WhatsApp en Swype...wat is de verschil tussen drie? :S
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')