Handig om je zips mee te openen je klikt hij vraagt als je back-up wilt maken en wipe wilt doen. Klik en paar minuten later is alles klaar.quote:
Nou ook na de "battery" tricks heb ik dit issue dus ook met 7.6 , er staat bij de 7.7 mod dat er weer iets is gefixed ?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:33 schreef swollywood het volgende:
[..]
Darky 7.6 hier geinstalleerd gisteren.
Vanmorgen om 9 uur met volle accu van de lader gehaald, niet gebeld, alleen iets van 20 minuten Tweetdeck gebruikt en vanmiddag om 3 uur had ik nog 9% accu over.
Slaat nergens op, bij 7.6 (en 7.0, 6.0 etc.) had ik nergens last van. Ligt dus aan een eventuele wifi driver die je hebt.quote:Op vrijdag 31 december 2010 07:51 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou ook na de "battery" tricks heb ik dit issue dus ook met 7.6 , er staat bij de 7.7 mod dat er weer iets is gefixed ?
Heuj, dat is inderdaad handig. Dankuquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:02 schreef Kandijfijn het volgende:
Leuk truckje voor de mensen die vaak flashen maak een back-up met mybackuppro of titaniumback up. Vind de map met alle APK-files.
Bij het flashen van een nieuwe rom, unzip deze rom eerst, ga naar data, app stop deze map vol met deze apk's. Flash en let the magic happen meteen al je apps erbij geflashed
ga naar system/dbdata/database en verwijder com.fede.launcher. Werkte bij mij wel.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:20 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb sinds Darky 7.7 trouwens dat de instellingen van LauncherPro niet worden opgeslagen, teringirritant is dat.
Zo maar even een goede Doc flashen, en daarna even een Gingerbread-themaatje eroverheen gooien, vind ik toch wel zeer nice.
Danku againquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:27 schreef Luco het volgende:
[..]
ga naar system/dbdata/database en verwijder com.fede.launcher. Werkte bij mij wel.
Probeer 's: Instellingen > Geluid > Volume > Melding op 0.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:35 schreef Keroppi het volgende:
Plus, waar kan ik uitzetten dat hij een geluidje maakt als de batterij vol is en van de lader afkan. Ik word er regelmatig 's nachts wakker van...
Nee, +31 heb ik niet geprobeerd. Ik hou altijd de namen in bij Geschiedenis en klik op "Toevoegen op weigerlijst".quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:45 schreef Kandijfijn het volgende:
Scarface, Kyr, ik heb geen idee als dat werkt nog nooit geprobeerd. Maar heb je wel het juiste nummer geblokkeerd? Dus niet 0612345678 maar +31612345678. Als dat niet werkt probeer een app te vinden die nummers voor je blokkeerd misschien werkt dat beter.
Facebook app-->>Menuknop-->>contacten syncen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:35 schreef Keroppi het volgende:
Ik hoor van iedereen dat hij de Galaxy de foto's van contacten automatisch synchroniseert met je facebook. Bij mij is dat niet gebeurt en ik kan niet vinden hoe ik dat kan instellen. Iemand wel die functie gevonden?
Plus, waar kan ik uitzetten dat hij een geluidje maakt als de batterij vol is en van de lader afkan. Ik word er regelmatig 's nachts wakker van...
Heb je lopen rooten, flashen en dergelijke?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:10 schreef LadyS het volgende:
*valt topic binnen*
MijnGalaxy S
is er vanmorgen helemaal mee opgehouden
. Ik zat te lezen op mijn Nu.nl-applicatie, en hij reageerde opeens nergens meer op. Nu branden alleen nog mijn menu-knop en die andere-met-dat-pijltje continue, maar verders gebeurt er helemaal niks. Aan- en uitzetten werkt niet, met of zonder sim- of SD-kaartje maakt niet uit.
Help
edit:
Als hij uit is, geeft hij wel aan dat de batterij aan het opladen is, als ik hem vervolgens aanzet, komt dat "Samsung-introotje" en daarna *niks*. Zwart scherm.
Het is een standaard manier van factory-reset wanneer je een bootloop hebt (dat hij niet volledig opstart en telkens overnieuw probeert). Als het je nog vaker overkomt zou ik terug naar de winkel gaanquote:Op zondag 2 januari 2011 10:57 schreef LadyS het volgende:
Hij doet het weer, hij doet het weer, hij doet het weer
Thx, Kandijfijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |