Ben nu zelf even aan het klieren thuis probeer een eigen rom samen te stellen zonder zip-ding van doc (die is offline). Maar durf nog niet echt te flashen omdat ik telefoon heel hard nodig heb deze dagen.quote:Op donderdag 30 december 2010 08:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat is wel ubersick. Morgen maar even mee bezig
Met een volle batterij neem ik aan (Ja, je hebt ze erbijquote:Op donderdag 30 december 2010 16:03 schreef Joene het volgende:
Battery stats reset heb ik vanmorgen gedaan dus ben nu benieuwd update morgen
Darky vind ik eigenlijk een prutsertje het enige wat hij doet is base-rom+wat skins+APK's+kernel bij elkaar drukken en bij 7,5 ook nog wat fonts. Om ze vervolgens ongetest op XDA te gooien. Doc is in ieder geval een echte programmeurquote:Op donderdag 30 december 2010 20:01 schreef Luco het volgende:
En Darky heeft alweer v7.7 in aankomst. Gaat me iets te snel, steeds kleine bugfixes waardoor hij maar aan blijft passen. Ik hou het voor nu op Darky v7.0 en ga als die RomKitchen van Doc en Stefun goed online is daar maar een rommetje brouwen.
Wat gebruik je als back-up tool voor je apps? Ik gebruikte altijd Titanium back-up. Maar MyBackup Probevalt mij beter en heeft geen conflicten met JPYquote:Op donderdag 30 december 2010 20:09 schreef Luco het volgende:
Ik heb tot nu toe nog geen enkel probleem gehad met ROM's van Darkyy, maar Doc klinkt inderdaad iets zekerder van z'n zaak. Heb m'n user data en apps al tot back-up verwerkt, evenals een backup van m'n /EFS folder. Volgende rom gooi ik als wipe erop.
Titanium Backupquote:Op donderdag 30 december 2010 20:20 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Wat gebruik je als back-up tool voor je apps? Ik gebruikte altijd Titanium back-up. Maar MyBackup Probevalt mij beter en heeft geen conflicten met JPY
Welke kernel ga je flashen? Gewoon die van Supercurio?quote:Op donderdag 30 december 2010 15:36 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ben nu zelf even aan het klieren thuis probeer een eigen rom samen te stellen zonder zip-ding van doc (die is offline). Maar durf nog niet echt te flashen omdat ik telefoon heel hard nodig heb deze dagen.
Dude JPX heeft een extreem hoge batteryleak, GPS is uberelaxt maar ik zou gewoon JPY of JP6//A o.i.d.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Welke kernel ga je flashen? Gewoon die van Supercurio?
Modem doe ik denk ik JPX, omdat die volgens XDA het beste is.
Had ik ook toenstraks, uiteindelijk maar weggeklikt en probeer het na dit weekend wel ofzo.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:59 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Dude JPX heeft een extreem hoge batteryleak, GPS is uberelaxt maar ik zou gewoon JPY of JP6//A o.i.d.
bij mij staat die trouwens rustig op die pagina met een downloadlink maar als er op klikt verschijnt er niks hij zegt dan ''It works!
This is the default web page for this server.
The web server software is running but no content has been added, yet.''
Duurt lang![]()
![]()
DO NOT CLOSE THIS WINDOW. YOU WILL NOT ONLY LOOSE THE DOWNLOAD, BUT YOUR ROM WILL BE GENERATED NO MATTER WHAT, CONSUMING PRECIOUS RESOURCES ON THE SERVER!quote:Op donderdag 30 december 2010 21:00 schreef Luco het volgende:
[..]
Had ik ook toenstraks, uiteindelijk maar weggeklikt en probeer het na dit weekend wel ofzo.
Scherm stond al een uur open, moest weg...quote:Op donderdag 30 december 2010 21:02 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
DO NOT CLOSE THIS WINDOW. YOU WILL NOT ONLY LOOSE THE DOWNLOAD, BUT YOUR ROM WILL BE GENERATED NO MATTER WHAT, CONSUMING PRECIOUS RESOURCES ON THE SERVER!
Server is officieel dood nuquote:Op donderdag 30 december 2010 21:05 schreef Luco het volgende:
[..]
Scherm stond al een uur open, moest weg...
En constant fok in beeld zien? Nee dank jequote:Op donderdag 30 december 2010 21:15 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Server is officieel dood nu, waarom maken ze niet gewoon een offline app. Zelf je kernel en APK'tjes downen.
Iemand trouwens belang bij een FOK!-rom? Mijn goede voornemen is dat ik in 2011 mezelf er in wil gaan verdiepen![]()
Hoelang duurde het voordat de tool hem gebakken had? en welke browser?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:49 schreef Luco het volgende:
Server is online, ben nu m'n rom aan het downloaden. JPY wipe, net backup van apps en data gemaakt
Edit. Al wacht ik wel tot morgen met flashen, voordat ik de halve nacht fouten kan herstrllen...
5seconde, stock browser van Darkyy... nog een reden om te wachten, maak morgen wel een nieuwequote:Op donderdag 30 december 2010 21:54 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Hoelang duurde het voordat de tool hem gebakken had? en welke browser?
Ik probeerde vanaf computer te bakkenquote:Op donderdag 30 december 2010 21:56 schreef Luco het volgende:
[..]
5seconde, stock browser van Darkyy... nog een reden om te wachten, maak morgen wel een nieuwe
nee, flash steeds via recoveryquote:Op donderdag 30 december 2010 22:06 schreef Kandijfijn het volgende:
En downloadt, dat was wel extreem simpel,
Gebruik jij trouwens rom-manager van Clockwork?
Darky 7.6 hier geinstalleerd gisteren.quote:Op donderdag 30 december 2010 10:55 schreef Joene het volgende:
Overigens wel enorm last van Battery Drainmisschien toch maar over op Stock Froyo met Speedmod
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |