Firmware 2.2 geloof ik. Fabrieksinstellingen gaat niet, je moet inloggen met een google account, maar hij blijft volhouden dat het wachtwoord verkeerd is, wat gewoon NIET waar is. Gmail wachtwoord al via de computer veranderd en nieuw wachtwoord geprobeerd, mocht ook niet baten.quote:Op zondag 26 december 2010 14:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
?
Welke firmware heeft ie?
Fabrieksinstellingen al een keer geprobeerd?
En een ander gmail-adres? En je weet 100% zeker dat je wachtwoord goed is (kleine letters, cijfers enzo)?quote:Op zondag 26 december 2010 15:00 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Firmware 2.2 geloof ik. Fabrieksinstellingen gaat niet, je moet inloggen met een google account, maar hij blijft volhouden dat het wachtwoord verkeerd is, wat gewoon NIET waar is. Gmail wachtwoord al via de computer veranderd en nieuw wachtwoord geprobeerd, mocht ook niet baten.
Bijna elke poging tot een hard reset die we op google konden vinden al geprobeerd, maar niets werkt.
Echt, wat een achterlijk systeem!
Ja, 100%. Inloggen op de laptop en via mijn iPhone werkt wel prima.quote:Op zondag 26 december 2010 15:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En een ander gmail-adres? En je weet 100% zeker dat je wachtwoord goed is (kleine letters, cijfers enzo)?
Heel vreemd, heb ik nog nooit meegemaakt, en ook nog nooit gezien op fora.quote:Op zondag 26 december 2010 15:09 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ja, 100%. Inloggen op de laptop en via mijn iPhone werkt wel prima.
Andere gmail pakt ie ook niet.
Doe je telefoon eens uit (batterij er uit), dan er weer in. Volume Down knopje, Aan knop, en de home knop. Als je het Samsung logo ziet verschijnen, Homeknop loslaten. Als het goed is kom je dan in de downloadmode.quote:Op zondag 26 december 2010 15:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik kan nergens in komen. Ik kan alleen een google account invullen of voor emergency call kiezen. Als je googlet op "too many pattern attempts", krijg je hele waslijsten van mensen met hetzelfde probleem. Sommigen hebben per toeval een manier gevonden om toch lang genoeg in de settings te komen om een volledige reset te doen, maar veel anderen zitten gewoon, net als wij, met een waardeloos stukje plastic.
ik vind de symbolen bovenin niet mooi, met name de wifi en media scannen.quote:Op maandag 27 december 2010 00:46 schreef swollywood het volgende:
De :::LitePro Blue Skyline::: theme vind ik persoonlijk mooier.
draait hier ook al, wederom met de bluebread theme eroverheen. Werkt weer prima.quote:
En verderop in het artikel:quote:Samsung en Google onthullen met Nexus S s werelds eerste Android 2.3 mobiele telefoon
Dus ik denk dat het nog minimaal een kwartaal / half jaar gaat duren voordat 2.3 voor de Galaxy S beschikbaar is.quote:De Nexus S is vanaf het eerste kwartaal 2011 in Nederland verkrijgbaar. De verkoopadviesprijs is nog niet bekend.
Joh, Samsung heeft Gingerbread voor Galaxy S gewoon toegezegd voor Februari 2011quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:09 schreef Crutch het volgende:
Ik las dit net.
[..]
En verderop in het artikel:
[..]
Dus ik denk dat het nog minimaal een kwartaal / half jaar gaat duren voordat 2.3 voor de Galaxy S beschikbaar is.
Bron
CHILL!!!!!quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:39 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Joh, Samsung heeft Gingerbread voor Galaxy S gewoon toegezegd voor Februari 2011
Froyo was trouwens beloofd in Augustus en kwam eind november ofzo?quote:
Maak eens een screenshot met home+back button tegelijk ingedrukt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:49 schreef Ulpianus het volgende:
Hey allen, ik heb een probleem.
Mijn Galaxy S heeft last van een vage bug ofzoiets. Hij blijft steeds bovenin een melding geven dat er een USB verbinding is gemaakt. Niet echt drastisch maar wel goed kut voor zo'n telefoon.
Iemand een idee hoe dit op te lossen is?
Dat is wel ubersick. Morgen maar even mee bezigquote:Op donderdag 30 december 2010 04:35 schreef Kandijfijn het volgende:
DocsSteven zipgenerator je eigen rom samenstellen. Dus zelf je base-rom, modem, kernel, launcher en APK's kiezen.
Nxt level rom making
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |