Wat er via KIES wordt aangeboden lijkt me.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:21 schreef RiKe het volgende:
Ik heb 2.2 er op staan (JPM).
Wat HOORT er nu eigenlijk op te staan?
KIES heeft bij mij nog NOOIT aangegeven dat er een update beschikbaar is, ik heb 2.2 er dus ook op gekregen door hem zelf te flashenquote:Op woensdag 22 december 2010 19:28 schreef Justinn het volgende:
[..]
Wat er via KIES wordt aangeboden lijkt me.
Welcome backquote:Op woensdag 22 december 2010 18:35 schreef Kandijfijn het volgende:
Defton heb ik jou ook niet eens voorbij zien komen op XDA?
Ik ben weer terug van mijn ban
Kan zijn jaquote:Op woensdag 22 december 2010 18:35 schreef Kandijfijn het volgende:
Defton heb ik jou ook niet eens voorbij zien komen op XDA?
Ik ben weer terug van mijn ban
Sneller krijgen doe je door een custom Rom erop te knikkeren of een lagfix (voodoo of OneClickLagFix zijn de bekendste)quote:Op woensdag 22 december 2010 19:21 schreef RiKe het volgende:
Ik ben nu echt helemaal in de war met die firmware versies voor m'n Galaxy S...
Ik heb 2.2 er op staan (JPM).
Wat HOORT er nu eigenlijk op te staan?
Standaard...vanuit de winkel...dat soort termen
En hoe krijg ik hem vooral sneller?
Want als hij gaat synchroniseren...mijn god...kijken hoe een baksteen smelt door de zon in de winter is sneller
Swype toetsenbord? Woord selecteren op en swype knop drukken.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:16 schreef mir1986 het volgende:
Ik heb een aantal verkeerde woorden in mijn woordenlijst staan bij het sms'en en wil die foute woorden eruit hebben, maar hoe doe je dat?
Ik heb gekeken op het internet en ook de handleiding gebruikt die op de telefoon zelf staat, maar dan krijg ik het niet voor elkaar.
Zouden jullie mij daarmee kunnen helpen?
Geen idee. Krijg nog niet de indruk dat tablets massaal worden opgepikt door iedereen. Imo ook niet zo raar, het nut van een kruising tussen een laptop en een touchscreen telefoon ontgaat mij een beetje.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:45 schreef rubje het volgende:
ej, lui, vraagje: Hoe komt het dat ik zo weinig klachten of sowieso opgewonden verhalen over de Samsung Tablet hoor?Met de iPad was het allemaal weken lang rumoeren allerlei verhalen over en weer.
Over de SS Tablet hoor ik amper wat en zie ik ze af en toe ook op tv bij POL24 bij een commissievergadering opduiken.
Lees inderdaad meer kritiek, al lees ik dat bij iedere update. Hier werkt hij vooralsnog zonder problemen. Na 3 uur nog op 95% en toch een aantal berichten via whatsapp verstuurd. Ook de snelheid is hier prima, niets aan op te merken.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:58 schreef Luco het volgende:
Ik ga Darky v7 er nog niet opgooien. Teveel mensen klagen over batterij die sneller leegraakt etc. Wacht 7.1 wel af, of gewoon 8.0 (Die hopelijk 2.3 gaat zijn)
Hoe kan je contacten nu kwijtraken? Je kan ze supereenvoudig syncen met je Google account? En zelfs als je dat niet wilt kan je contacten opslaan op je SD-kaart of een app gebruiken om je contacten te back-uppenquote:Op donderdag 23 december 2010 21:24 schreef mariehoev het volgende:
Hebben ze dat KIES nu al een beetje werkend kunnen krijgen? Ben hier enkele weken terug mee aan het tobben geweest en het was een complete ramp. Uiteindelijk tegen mijn zin in de boel met Odin maar een update gegeven en toen was ik alle contacten en alles kwijt maar had ik eindelijk 2.2 ForyoSnap niet dat Samsung het zo moeilijk maakt. Kunnen ze beter een OTA update aanbieden.
Yep, helemaal mee eens. Heb echter voor vrijwilligerswerk enkele honderden namen en telefoonnummers. Ik vind dat dus echt een ramp. Had de hele zooi in KIES gezet. Uiteindelijk is de boel vastgelopen tijdens de update. Telefoon deed niets meer. Daarna was KIES helemaal van slag en was ik dus de gegevens kwijt. Uiteindelijk in downloadmode terecht gekomen via de welbekende knoppen combinatie (Volume, Home, start/stop) en de boel via Odin geflashed. Daarna dus de contacten die ik wel wilde weer ingeladen en nu op SIM gezet. Was het dus niet 100% kwijt, maar had er veel werk aan om het allemaal weer goed te krijgen.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:26 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Hoe kan je contacten nu kwijtraken? Je kan ze supereenvoudig syncen met je Google account? En zelfs als je dat niet wilt kan je contacten opslaan op je SD-kaart of een app gebruiken om je contacten te back-uppen
Ik heb de K12 Speedmod kernel geflasht een uurtje geleden, ben benieuwd of batterij langer meegaat.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:26 schreef Kandijfijn het volgende:
De mensen die klagen over batterijduur van o.a. Darky en Docs rom zijn van die minderwaardige mongolen die de fora daar niet goed doorlezen.
1) Flashen met Odin bij voorkeur alleen met een volle batterij
2) Hetzelfde telt eigenlijk ook voor flashen via CMW
3) Na het flashen van verschillende roms altijd je batterijstats reseten.
Na verhalen met K8/9 met corruptie van bestandsystemen ben ik extreem huiverig geworden voor zijn mod om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb de K12 Speedmod kernel geflasht een uurtje geleden, ben benieuwd of batterij langer meegaat.
Nee, vind het juist wel fijn om telkens opnieuw te beginnen als ik flash. Mijn contacten e.d. raak ik toch niet kwijt. Heb wel een mapje met apps die er op moeten na een flash, maar dat zijn er 7-8.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:02 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Na verhalen met K8/9 met corruptie van bestandsystemen ben ik extreem huiverig geworden voor zijn mod om eerlijk te zijn.
Btw iedereen heeft hier toch wel een back-up van zijn EFS map mag ik hopen (diegene die flashen e.d.?)
nog nooit gedaanquote:Op donderdag 23 december 2010 22:02 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Na verhalen met K8/9 met corruptie van bestandsystemen ben ik extreem huiverig geworden voor zijn mod om eerlijk te zijn.
Btw iedereen heeft hier toch wel een back-up van zijn EFS map mag ik hopen (diegene die flashen e.d.?)
Ik heb al redelijk vaak geflashed, maar nog geen problemen gehad. Is het dan altijd goed gegaan? Hoe zie je dat? Ik heb nog een imei (en niet die standaard verkeerde), en als firmware staat er 3x JPU...quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:50 schreef Kandijfijn het volgende:
EFS map is systeemmap met daarin o.a. je imei-nummer, bij het flashen van een CSC (wat sommige roms ook doen o.a. Darky's). is er een kans dat die map beschadigd wordt of vervangen word door een Koreaans imei-nummer. Gevolg je kan niet meer bellen omdat je je telefoon niet meer kan aanmelden op het netwerk van je provider.
Via root-explorer kan je deze back-uppen.
Gratis tip
Ooh dat wist ik niet!!.quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:50 schreef Kandijfijn het volgende:
EFS map is systeemmap met daarin o.a. je imei-nummer, bij het flashen van een CSC (wat sommige roms ook doen o.a. Darky's). is er een kans dat die map beschadigd wordt of vervangen word door een Koreaans imei-nummer. Gevolg je kan niet meer bellen omdat je je telefoon niet meer kan aanmelden op het netwerk van je provider.
Via root-explorer kan je deze back-uppen.
Gratis tip
Ik ben zelf meer van redundant back-uppen met o.a. dropbox o.i.d. maar iedereen zijn voorkeurquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:38 schreef jampot het volgende:
[..]
Ik heb al redelijk vaak geflashed, maar nog geen problemen gehad. Is het dan altijd goed gegaan? Hoe zie je dat? Ik heb nog een imei (en niet die standaard verkeerde), en als firmware staat er 3x JPU...
Nu in ieder geval die mag met root explorer gekopieerd naar sd kaart, dat is voldoende neem ik aan?
Goed, even stap voor stap.quote:Op zaterdag 25 december 2010 17:01 schreef Kandijfijn het volgende:
RiKe, er staat toch heel duidelijk wat er mis gaat lijkt mij zo?
failed to verify whole-file signature je probeert een ongesigneerd zip te flashen met Android zijn standaard recovery. Je hebt een 2e recovery nodig om ongesigneerde zips te kunnen flashen. Zoek maar op CF-root @ XDA.
Ik weet trouwens vrijwel zeker dat je niet de gehele topicstart hebt doorgelezen van Darky's anders had je het wel goed gedaan.
?quote:Op zondag 26 december 2010 14:55 schreef Splackavellie02 het volgende:
Wat een waardeloos ding. Mijn broer heeft een compleet nutteloze Galaxy S: too many pattern attempts, en geen manier om de telefoon te resetten.
Wow, wat een mooi 'open' systeem, dat Android. Met de iPhone heb je dit probleem niet.
Firmware 2.2 geloof ik. Fabrieksinstellingen gaat niet, je moet inloggen met een google account, maar hij blijft volhouden dat het wachtwoord verkeerd is, wat gewoon NIET waar is. Gmail wachtwoord al via de computer veranderd en nieuw wachtwoord geprobeerd, mocht ook niet baten.quote:Op zondag 26 december 2010 14:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
?
Welke firmware heeft ie?
Fabrieksinstellingen al een keer geprobeerd?
En een ander gmail-adres? En je weet 100% zeker dat je wachtwoord goed is (kleine letters, cijfers enzo)?quote:Op zondag 26 december 2010 15:00 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Firmware 2.2 geloof ik. Fabrieksinstellingen gaat niet, je moet inloggen met een google account, maar hij blijft volhouden dat het wachtwoord verkeerd is, wat gewoon NIET waar is. Gmail wachtwoord al via de computer veranderd en nieuw wachtwoord geprobeerd, mocht ook niet baten.
Bijna elke poging tot een hard reset die we op google konden vinden al geprobeerd, maar niets werkt.
Echt, wat een achterlijk systeem!
Ja, 100%. Inloggen op de laptop en via mijn iPhone werkt wel prima.quote:Op zondag 26 december 2010 15:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En een ander gmail-adres? En je weet 100% zeker dat je wachtwoord goed is (kleine letters, cijfers enzo)?
Heel vreemd, heb ik nog nooit meegemaakt, en ook nog nooit gezien op fora.quote:Op zondag 26 december 2010 15:09 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ja, 100%. Inloggen op de laptop en via mijn iPhone werkt wel prima.
Andere gmail pakt ie ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |