Nou op die foto die je van de week postte was je wel dunnig hoorquote:Op maandag 20 december 2010 17:46 schreef Kluts het volgende:
Ik ben gewoon slank. Met kleine tieten, want grote tieten, dat zou er niet uitzien.
Bij het UWV zeiden ze toen tegen mij: Maak je niet druk als je hem niet haalt, want niemand haalt hem.quote:Op maandag 20 december 2010 18:18 schreef Ripley het volgende:
Die competentietesten zijn ook niet meer wat ze geweest zijn he
dat is wel handigquote:Op maandag 20 december 2010 18:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
uhuh, maar die blijft voorlopig even binnen staan.. glibberige zooi buiten.
Ja, maar ik ben ook gewoon tenger qua bouw. Ik heb ws ondergewicht volgens de BMI-index denk ik, maar als ik zwaarder ben zit dat alleen op de verkeerde plekken.quote:Op maandag 20 december 2010 18:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou op die foto die je van de week postte was je wel dunnig hoor
Hoeveel waarde hechten bedrijven aan zo'n test?quote:Op maandag 20 december 2010 18:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bij het UWV zeiden ze toen tegen mij: Maak je niet druk als je hem niet haalt, want niemand haalt hem.
Geen. Tenminste, ik heb het een paar keer ter sprake gebracht, maar het maakt echt niet uit.quote:Op maandag 20 december 2010 18:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoeveel waarde hechten bedrijven aan zo'n test?
quote:Op maandag 20 december 2010 18:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben ook gewoon tenger qua bouw. Ik heb ws ondergewicht volgens de BMI-index denk ik, maar als ik zwaarder ben zit dat alleen op de verkeerde plekken.
Ik krijg er dan wel gelijk dikke tieten en een kont bij. Maar zo'n vetpens, dat trek ik niet.quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 18:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik krijg er dan wel gelijk dikke tieten en een kont bij. Maar zo'n vetpens, dat trek ik niet.
Ach ja, ik ben er blij mee.... Qua werkervaring kan ik al aantonen over HBO niveau te beschikken, dit is gewoon een extra duwtje... altijd leuk, bovengemiddeld scorenquote:Op maandag 20 december 2010 18:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Geen. Tenminste, ik heb het een paar keer ter sprake gebracht, maar het maakt echt niet uit.
Is mijn ervaring tenminste. Ze beoordelen je eerder op hoe intelligent je overkomt.
Vetpensdrillen.. Daar heb ik me avonden mee vermaaktquote:Op maandag 20 december 2010 18:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik krijg er dan wel gelijk dikke tieten en een kont bij. Maar zo'n vetpens, dat trek ik niet.
Het klinkt heel viesquote:Op maandag 20 december 2010 18:21 schreef Godtje het volgende:
Zeg Samzz ik las gisteren een stuk over kweekvlees. Zou je wel vlees eten als het kweekvlees zou zijn?
hbo-niveau is ook niet meer wat het geweest is.quote:Op maandag 20 december 2010 18:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach ja, ik ben er blij mee.... Qua werkervaring kan ik al aantonen over HBO niveau te beschikken, dit is gewoon een extra duwtje... altijd leuk, bovengemiddeld scoren
Ja, dat dacht ik al.quote:Op maandag 20 december 2010 18:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Geen. Tenminste, ik heb het een paar keer ter sprake gebracht, maar het maakt echt niet uit.
Is mijn ervaring tenminste. Ze beoordelen je eerder op hoe intelligent je overkomt.
Tja het is gewoon vlees (beweren ze) alleen dan zonder bloed dus het zal van nature iets bleker zijn.quote:
Ach ja, gelukkig is de test van een onafhankelijk instituut en niet het UWV....quote:Op maandag 20 december 2010 18:25 schreef dawg het volgende:
[..]
hbo-niveau is ook niet meer wat het geweest is.
en sowieso, het uwv.die mensen die daar werken zouden (serieus!) zelf eens een competentietest moeten doen.
Ik denk niet dat ik weer vlees zou gaan eten als het kweekvlees is. Ik heb me daar niet in verdiept, dus ik weet niet precies wat het inhoudt.quote:Op maandag 20 december 2010 18:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tja het is gewoon vlees (beweren ze) alleen dan zonder bloed dus het zal van nature iets bleker zijn.
Ik vroeg het me opeens af.quote:Op maandag 20 december 2010 18:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik weer vlees zou gaan eten als het kweekvlees is. Ik heb me daar niet in verdiept, dus ik weet niet precies wat het inhoudt.
Overigens zou ik van de biologische ambachtslager hier in de buurt zo vlees eten, maar ik voel de noodzaak niet zo, na zo lang al vegetarisch zijn. Maar ik zal niet uitsluiten dat ik nooit meer vlees zal eten.
Sja. Ik wil ook graag werk waarmee ik tenminste wel al mn rekeningen kan betalen. Via UWV ga ik dat echt niet vinden..quote:Op maandag 20 december 2010 18:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach ja, gelukkig is de test van een onafhankelijk instituut en niet het UWV....
En doen jullie maar lekker negatief en lacherig... Ik wil gewoon een nieuwe baan en gezien het feit dat ik richting afgrond/depressiviteit ging, is dit voor mij een mooie opsteker....
Dusvoor al jullie zeikerds!
ik doe negatief richting het uwv. begrijp me niet verkeerd, ik ben blij dat ze er zijn maar als ze hun werk gewoon goed zouden doen zou het heel veel frustratie bij mensen schelen.quote:Op maandag 20 december 2010 18:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach ja, gelukkig is de test van een onafhankelijk instituut en niet het UWV....
En doen jullie maar lekker negatief en lacherig... Ik wil gewoon een nieuwe baan en gezien het feit dat ik richting afgrond/depressiviteit ging, is dit voor mij een mooie opsteker....
Dusvoor al jullie zeikerds!
je wilt Samzz bekeren?quote:Op maandag 20 december 2010 18:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vroeg het me opeens af.
Ik betaal me helemaal scheel aan het biologische en scharrelvlees.
Mja, ik wil je droom niet verstoren, maar biologisch is helemaal niet zo logisch, helaas. En scharrelvlees, als dat hetzelfde is als scharreleieren, zou ik daar ook m'n geld niet meer aan uitgeven.quote:Op maandag 20 december 2010 18:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vroeg het me opeens af.
Ik betaal me helemaal scheel aan het biologische en scharrelvlees.
ik kan me niet voorstellen dat ik nooit meer vlees zou eten. ik denk ook niet dat ik het ga opgeven, veel te lekkerquote:Op maandag 20 december 2010 18:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik weer vlees zou gaan eten als het kweekvlees is. Ik heb me daar niet in verdiept, dus ik weet niet precies wat het inhoudt.
Overigens zou ik van de biologische ambachtslager hier in de buurt zo vlees eten, maar ik voel de noodzaak niet zo, na zo lang al vegetarisch zijn. Maar ik zal niet uitsluiten dat ik nooit meer vlees zal eten.
Er zijn genoeg websites met vacatures hoor... of doe eens creatief.... bedenk eens bij welke bedrijven je zou willen werken en kijk op hun eigen site voor vacatures....quote:Op maandag 20 december 2010 18:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja. Ik wil ook graag werk waarmee ik tenminste wel al mn rekeningen kan betalen. Via UWV ga ik dat echt niet vinden..
Tja, ik denk dat het niveau van het UWV per woonplaats/regio enorm verschilt... De ene heeft wel geld voor opleidingen, anderen niet....quote:Op maandag 20 december 2010 18:29 schreef dawg het volgende:
[..]
ik doe negatief richting het uwv. begrijp me niet verkeerd, ik ben blij dat ze er zijn maar als ze hun werk gewoon goed zouden doen zou het heel veel frustratie bij mensen schelen.
en het hbo is gewoon niet meer wat het geweest is. de uni ook niet eigenlijk. het gehele onderwijs niet.
Ik ken de stukken een beetje. Veel marketing gelul.quote:Op maandag 20 december 2010 18:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik wil je droom niet verstoren, maar biologisch is helemaal niet zo logisch, helaas. En scharrelvlees, als dat hetzelfde is als scharreleieren, zou ik daar ook m'n geld niet meer aan uitgeven.
Ik vind het heel nobel van je dat je biologisch vlees koopt, maar in mijn ervaring hebben biologisch gehouden dieren het niet per definitie beter dan regulier gehouden dieren
dat heb ik dus ook.quote:Op maandag 20 december 2010 18:32 schreef dawg het volgende:
[..]
ik kan me niet voorstellen dat ik nooit meer vlees zou eten. ik denk ook niet dat ik het ga opgeven, veel te lekker
watvoor rekeningen heb jj dan in godsnaam? Ongediplomeerd werk bij ikea,32uur en kom prima rond, en betaal flink meer huur dan jij en nee pappie en mammie betalen niks voor mequote:Op maandag 20 december 2010 18:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja. Ik wil ook graag werk waarmee ik tenminste wel al mn rekeningen kan betalen. Via UWV ga ik dat echt niet vinden..
Wat ik wil. Is nog niet duidelijk of ik dat kan doenquote:Op maandag 20 december 2010 18:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg websites met vacatures hoor... of doe eens creatief.... bedenk eens bij welke bedrijven je zou willen werken en kijk op hun eigen site voor vacatures....
[..]
Tja, ik denk dat het niveau van het UWV per woonplaats/regio enorm verschilt... De ene heeft wel geld voor opleidingen, anderen niet....
Snap niet dat het UWV landelijk overal hetzelfde werkt....
Maar goed, zonder UWV had ik helemaal geen geld gehad, dus ja, ben er wel blij mee op zich...
biologisch niet perse, kwalitatief lees tov goedkoop vlees bij de AH, ja dat proef je welquote:Op maandag 20 december 2010 18:34 schreef Spezza19 het volgende:
Vlees
En fuck dat biologisch gelul allemaal.... dure crap.... en merk je er qua smaak iets aan? Neuh....
Mijn huur, ziekenfonds, telefoon, tv, internet enzo..quote:Op maandag 20 december 2010 18:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
watvoor rekeningen heb jj dan in godsnaam? Ongediplomeerd werk bij ikea,32uur en kom prima rond, en betaal flink meer huur dan jij en nee pappie en mammie betalen niks voor me
Das wat anders.... discussie ging over biologisch vleesquote:Op maandag 20 december 2010 18:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
biologisch niet perse, kwalitatief lees tov goedkoop vlees bij de AH, ja dat proef je wel
Ik heb scharrelvlees even gegoogled, dat klinkt wel goed! In feite hetzelfde principe als biologisch, maar dan nog strenger. Ik ga me daar meer in verdiepen, die tak ken ik nog niet goed genoeg.quote:Op maandag 20 december 2010 18:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ken de stukken een beetje. Veel marketing gelul.
Ik doe het ook zeker niet altijd en met alles hoor.![]()
Wel ga ik meestal naar een goede slager en niet voor die vieze volgespoten kippen of taaie biefstukken van de AH.
sja. Ik wil niet weten wie of wat er op mijn bord ligt. Ik koop een stukje vlees. en vlees it isquote:Op maandag 20 december 2010 18:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb scharrelvlees even gegoogled, dat klinkt wel goed! In feite hetzelfde principe als biologisch, maar dan nog strenger. Ik ga me daar meer in verdiepen, die tak ken ik nog niet goed genoeg.
Een goede slager is inderdaad vaak vele malen beter dan de AH of C1000. Ik heb een tijdje bij een ambachtslager gewerkt en we gingen samen iedere week naar de boeren om zelf de dieren te kiezen. Zo krijg je als slager ook een goed beeld van hoe een dier heeft geleefd en wat het gevoerd is, zijn ziektebeeld, enz. enz.
De discussie gaat over welk vlees en waar gekocht momenteel, hoorquote:Op maandag 20 december 2010 18:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Das wat anders.... discussie ging over biologisch vlees
Doe mij maar biefstukjus met broodquote:Op maandag 20 december 2010 18:37 schreef Memento-Mori het volgende:
Doe mij maar n lekkere biefstuk.
Ja, maar ik haakte in over die biologische crap....quote:Op maandag 20 december 2010 18:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
De discussie gaat over welk vlees en waar gekocht momenteel, hoor
Nu wil ik weer naar dat lekkere restaurant hier in Lelystadquote:Op maandag 20 december 2010 18:37 schreef Memento-Mori het volgende:
Doe mij maar n lekkere biefstuk.
Mja, ik vind dat wel interessant. Mede door m'n interesse voor die dingen, zal ik iig nooit meer varkensvlees etenquote:Op maandag 20 december 2010 18:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sja. Ik wil niet weten wie of wat er op mijn bord ligt. Ik koop een stukje vlees. en vlees it is
WTF dat is zonde van die biefstukquote:Op maandag 20 december 2010 18:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Doe mij maar biefstukjus met brood
Dat sterrenvlees was er nu is (alleen varkens geloof ik) zitten ook aardige strenge richtlijnen aan zover ik heb gezien.quote:Op maandag 20 december 2010 18:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb scharrelvlees even gegoogled, dat klinkt wel goed! In feite hetzelfde principe als biologisch, maar dan nog strenger. Ik ga me daar meer in verdiepen, die tak ken ik nog niet goed genoeg.
Een goede slager is inderdaad vaak vele malen beter dan de AH of C1000. Ik heb een tijdje bij een ambachtslager gewerkt en we gingen samen iedere week naar de boeren om zelf de dieren te kiezen. Zo krijg je als slager ook een goed beeld van hoe een dier heeft geleefd en wat het gevoerd is, zijn ziektebeeld, enz. enz.
Daar is nooit gesproken over waar het gekocht is. Dus Peu zijn opmerking is wel degelijk relevant.quote:Op maandag 20 december 2010 18:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, maar ik haakte in over die biologische crap....
Mja. Ik vind het te lekker om het op te geven. Ik hou van vlees.quote:Op maandag 20 december 2010 18:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik vind dat wel interessant. Mede door m'n interesse voor die dingen, zal ik iig nooit meer varkensvlees eten
Jij kluift toch van (levende) mannen?quote:Op maandag 20 december 2010 18:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Doe mij maar biefstukjus met brood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |