kom je vanavond een biertje drinken?quote:
jb wasquote:Op maandag 20 december 2010 17:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ohjah, JB had idd een puik figuurtjeMaar ben benieuwd wie jij dan bedoeld...
[..]
Huppel heeft units van tetten, dat past niet bij een gratenhuis.
Ik ben moddervetquote:Op maandag 20 december 2010 17:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ohjah, JB had idd een puik figuurtjeMaar ben benieuwd wie jij dan bedoeld...
[..]
Huppel heeft units van tetten, dat past niet bij een gratenhuis.
Die zit toch met adoquote:Op maandag 20 december 2010 17:48 schreef dawg het volgende:
[..]
jb wasen vaak hoge hakken ook
hoezo wie ik bedoel?
nou ja, ik zit te denken.. wie o wie was/is er nog meer heel erg slank.. en ik kom even nergens op..quote:Op maandag 20 december 2010 17:48 schreef dawg het volgende:
[..]
jb wasen vaak hoge hakken ook
hoezo wie ik bedoel?
ja inmiddels in lelystad.quote:Op maandag 20 december 2010 17:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die zit toch met ado
Of loop ik alweer achter nu
Duim misschien? Verder zou ik zo 1-2-3 niet iemand weten.quote:Op maandag 20 december 2010 17:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nou ja, ik zit te denken.. wie o wie was/is er nog meer heel erg slank.. en ik kom even nergens op..
oh zo. lips is ook slank/normaal. tenminste toen ik haar ontmoette.quote:Op maandag 20 december 2010 17:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nou ja, ik zit te denken.. wie o wie was/is er nog meer heel erg slank.. en ik kom even nergens op..
Doe eens een foto van die Duim? Want ik ken alleen Duimelot hier in singles en haar profiel foto's zegt niet veel.quote:Op maandag 20 december 2010 17:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Duim misschien? Verder zou ik zo 1-2-3 niet iemand weten.
MissB?quote:Op maandag 20 december 2010 17:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nope, ook nietquote:Op maandag 20 december 2010 17:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Duim misschien? Verder zou ik zo 1-2-3 niet iemand weten.
duim is niet slank. tenminste vond ik van niet.quote:Op maandag 20 december 2010 17:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Doe eens een foto van die Duim? Want ik ken alleen Duimelot hier in singles en haar profiel foto's zegt niet veel.
Jeugdsentimentquote:
Mannen zijn ergere roddeltantes dan vrouwenquote:Op maandag 20 december 2010 17:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat begon ik net ook te denken..maargoed, even roddelen is prima natuurlijk.
je moet mij en Ang3l eens samen zienquote:Op maandag 20 december 2010 17:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mannen zijn ergere roddeltantes dan vrouwen
Uiteraardquote:Op maandag 20 december 2010 17:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat begon ik net ook te denken..maargoed, even roddelen is prima natuurlijk.
Ik wacht nog steeds op de foto's en filmpjesquote:Op maandag 20 december 2010 17:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
je moet mij en Ang3l eens samen zien
ik weet niet of ik dat wel WIL zienquote:Op maandag 20 december 2010 17:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
je moet mij en Ang3l eens samen zien
Neukteugels aanwezig hierquote:Op maandag 20 december 2010 17:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Uiteraard
Sowieso, wat om vast te houden
jij hebt altijd ruime kleding aan (tenminste die paar keer dat ik je gezien heb) en kon ik dus je tieten niet goed zienquote:Op maandag 20 december 2010 17:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mannen zijn ergere roddeltantes dan vrouwen
omg, jij hebt er echt veel gezien al!quote:Op maandag 20 december 2010 17:56 schreef dawg het volgende:
[..]
jij hebt altijd ruime kleding aan (tenminste die paar keer dat ik je gezien heb) en kon ik dus je tieten niet goed zien
jij bent slanker als je op piccies lijkt.
oh.
Dat dusquote:
quote:Op maandag 20 december 2010 17:56 schreef dawg het volgende:
[..]
jij hebt altijd ruime kleding aan (tenminste die paar keer dat ik je gezien heb) en kon ik dus je tieten niet goed zien
oh.
Ruime kleding? Lieve schat. Ik kon die tattoo keer echt niks strakkers aan, dan kon je rollen tellenquote:Op maandag 20 december 2010 17:56 schreef dawg het volgende:
[..]
oh.
ik probeerde me nog te verstoppenquote:Op maandag 20 december 2010 17:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
omg, jij hebt er echt veel gezien al!
eerlijk gezegd denk ik jij meer.quote:Op maandag 20 december 2010 17:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
omg, jij hebt er echt veel gezien al!
Achter een lantaarnpaal?quote:Op maandag 20 december 2010 17:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik probeerde me nog te verstoppen
Maar mij nietquote:
oh ja. lekker kontje toen zo met dat rokje en die heelsquote:Op maandag 20 december 2010 17:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ruime kleding? Lieve schat. Ik kon die tattoo keer echt niks strakkers aan, dan kon je rollen tellen
Eigenlijk achter een snackautomaat. Maar hij zag me tochquote:
Badabing...quote:Op maandag 20 december 2010 17:59 schreef dawg het volgende:
[..]
oh ja. lekker kontje toen zo met dat rokje en die heels
Is dat omdat hij je daar verwachtte of niet?quote:Op maandag 20 december 2010 17:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Eigenlijk achter een snackautomaat. Maar hij zag me toch
Ik heb alles wat Snuit had gemaakt gegeten/geproefd.quote:Op maandag 20 december 2010 17:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Iemand die voor je wilt koken is dan ook onweerstaanbaar.
Nee, ik kwam er even achteruitquote:Op maandag 20 december 2010 18:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is dat omdat hij je daar verwachtte of niet?
Was 't te kanen?quote:Op maandag 20 december 2010 18:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb alles wat Snuit had gemaakt gegeten/geproefd.
voor zover ik kon terugzien had er niemand gekotst, zelfs niet uit het raam of in het toilet (of heel netjes opgeruimd)quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 18:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb alles wat Snuit had gemaakt gegeten/geproefd.
Peu zn creatie durfde ik niet aan want aubergine
Dat zijn wel de beste gasten hè. Degene die je baksels letterlijk om te kotsen vinden maar dan alles schoon achterlaten zodat je niets merkt.quote:Op maandag 20 december 2010 18:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
voor zover ik kon terugzien had er niemand gekotst, zelfs niet uit het raam of in het toilet (of heel netjes opgeruimd)
Kunnen die dingen in de magnetron dan tegenwoordig?quote:Op maandag 20 december 2010 18:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mn pizza is er gewoon alin minder dan 20min
mijn eerste internetdate was met logician. al zaten we nog niet op fok, maar op irc.quote:Op maandag 20 december 2010 17:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hmmm, jij noemt een aantal namen op die ik nog niet gezien heb, dus vandaar
Het was heerlijkquote:
Zag er prachtig uit echt waarquote:Op maandag 20 december 2010 18:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mn pizza is er gewoon alin minder dan 20min
ze zitten hier 500m vandaanquote:Op maandag 20 december 2010 18:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kunnen die dingen in de magnetron dan tegenwoordig?
Held! haha, IRCquote:Op maandag 20 december 2010 18:03 schreef dawg het volgende:
[..]
mijn eerste internetdate was met logician. al zaten we nog niet op fok, maar op irc.
ook een heel knap en lekker meisje toennu weet niet, al jaaaren niet meer gezien of gesproken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |