Daar hoef je heul geen homo voor te zijn, gebeurt in mijn kennissenkring ook vrij vaak.quote:Op maandag 20 december 2010 16:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jep.
Nou ja, met mam kan ik het er nu wel over hebben. Tenminste, ze vraagt wel eens of er iemand nieuw is. Maar ik kan het er gewoon niet meer met ze over hebben na alles wat er gebeurd is. Dat zit op slot of zo.
Ik laat bv ook nog steeds niet de WING of zo slingeren als ze langskomen. En da's niet eens een smerig blad of zoEn mijn verjaardag is apart voor familie en apart voor vrienden.
Jahquote:Op maandag 20 december 2010 16:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar hoef je heul geen homo voor te zijn, gebeurt in mijn kennissenkring ook vrij vaak.
Ach jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, we zijn er aan gewendquote:Op maandag 20 december 2010 16:57 schreef dawg het volgende:
vervelend angel, dat dat bij jou thuis zo gaat.
Dat is in mijn kringen ook zo'n beetje de reden meestal. Dat er tenminste ongegeneerd over van alles gepraat kan worden en de familie niet raar opkijkt als de zoveelste krat bier leeg is en de shotjes op tafel komen.quote:Op maandag 20 december 2010 17:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jahdat doen er wel meer ja.
Maar bij mij is het omdat ik dan mezelf niet kan zijn en dat wil ik bij m'n vrienden en op m'n verjaardag wel zijn.
Eigenlijk voornamelijk papaaaaatje.quote:Op maandag 20 december 2010 17:00 schreef Samzz het volgende:
Jammer dat je familie het niet accepteert, Angel.
Mijn pa zou de shotjes schenkenquote:Op maandag 20 december 2010 17:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is in mijn kringen ook zo'n beetje de reden meestal. Dat er tenminste ongegeneerd over van alles gepraat kan worden en de familie niet raar opkijkt als de zoveelste krat bier leeg is en de shotjes op tafel komen.
En hoe verliep dat dan?quote:Op maandag 20 december 2010 17:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eigenlijk voornamelijk papaaaaatje.
Tantes en ooms en zo wel. Neven, nichten. Tenminste, die vragen nog wel eens iets d'rover een zo.
Mijn vriend is trouwens wel een x meegeweest met familieweekend, incl alle broers van pap. Dat was ff spannend
Ja kan me ook wel voorstellen dat je dat soort praat sowieSO niet wil hebben als je ouders erbij zijn, ongeacht of ze de onderliggende geaardheid accepterenquote:Op maandag 20 december 2010 17:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is in mijn kringen ook zo'n beetje de reden meestal. Dat er tenminste ongegeneerd over van alles gepraat kan worden en de familie niet raar opkijkt als de zoveelste krat bier leeg is en de shotjes op tafel komen.
Ik ga ook niet echt m'n vriendinnen uitnodigen waar de hele familie bijzitquote:Op maandag 20 december 2010 17:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jahdat doen er wel meer ja.
Maar bij mij is het omdat ik dan mezelf niet kan zijn en dat wil ik bij m'n vrienden en op m'n verjaardag wel zijn.
Stel je voor dat er eentje roept dat ik Snuitjhe een SOA heb gegeven en mijn vader zit daar
Wanneer mag ik je zwager nou es ontmoeten?quote:Op maandag 20 december 2010 17:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga ook niet echt m'n vriendinnen uitnodigen waar de hele familie bijzit
Lijkt me lastig.quote:Op maandag 20 december 2010 17:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eigenlijk voornamelijk papaaaaatje.
Tantes en ooms en zo wel. Neven, nichten. Tenminste, die vragen nog wel eens iets d'rover een zo.
Mijn vriend is trouwens wel een x meegeweest met familieweekend, incl alle broers van pap. Dat was ff spannend
Iets met vliegende varkens enzo.quote:Op maandag 20 december 2010 17:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer mag ik je zwager nou es ontmoeten?
quote:
Ze hebben volgens mij geen woord gewisseld. Ja hooguit als Tim (de ex) iets aan hem vroeg of zo. Maar de rest van de familie betrok hem er wel bij. Dus was best gezelligquote:
Nou je had het bij de laatste kunnen houden hoor, dat is al garantie voor uitsterven!quote:Op maandag 20 december 2010 17:03 schreef Godtje het volgende:
Homo;s zijn net panda's.
Ze zijn kieskeurig, ze vreten bijna niks, ontvangen hun vijanden met open armen en planten zich slecht voort.
Dat vraagt gewoon om uitsterven.
Daar hebben ze al wat op gevonden. Om te adopteren moet je een stabiele relatie hebben.quote:Op maandag 20 december 2010 17:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou je had het bij de laatste kunnen houden hoor, dat is al garantie voor uitsterven!
O nee, we kunnen wel aziatische kindjes adopteren en die gay maken.
Of verklap ik nu ons plan to take over the wooooorrrrrlld!!!!?
*legt Chinees voor dummies snel weg*
Maar dat viel dan niet eens zo tegen? Hooguit wat ongewoon of wennen. Niet dat het een rotsfeer geeft. Voelde die ex zich ook een beetje welkom?quote:Op maandag 20 december 2010 17:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze hebben volgens mij geen woord gewisseld. Ja hooguit als Tim (de ex) iets aan hem vroeg of zo. Maar de rest van de familie betrok hem er wel bij. Dus was best gezelligEn de gayjokes gingen lekker gewoon door, maar daar kan ik tegen want ik doe net zo hard mee.
Zelfspot is je beste wapen
Dat is een irritatiefactortjequote:Op maandag 20 december 2010 17:09 schreef Samzz het volgende:
Ja hoor, het staat weer vast op 't Van Heek
quote:Op maandag 20 december 2010 17:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga ook niet echt m'n vriendinnen uitnodigen waar de hele familie bijzit
quote:Op maandag 20 december 2010 17:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar hebben ze al wat op gevonden. Om te adopteren moet je een stabiele relatie hebben.
Dat kunnen homo's helemaal niet.
Och, kan me bij dat laatste wel iets voorstellen hoor, dat je zoiets vraagt. Gewoon beetje van: niet te dik er bovenop.quote:Op maandag 20 december 2010 17:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik maak me er ook iets TE druk over hoor. Simpelweg omdat ik het fragiele evenwicht wat er na 10 jaar onderhand is niet wil verstoren. Dat beetje band. En omdat ik het gewend ben het er niet over te hebben of zelfs om te liegen.
Ik heb vorig jaar voor het eerst, puur door tijdgebrek, 1 verjaardag gevierd met iedereen samen.
En toen ging ik vooraf heel hypocriet aan mijnm vrienden vragen of ze het niet et erg over gay dingen wilden hebben
Voelde ik me erg dom hypocriet en lulligalsof ik iedereen terug in de kast stopte
Bij pap niet. Bij de ooms en tanten wel.quote:Op maandag 20 december 2010 17:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar dat viel dan niet eens zo tegen? Hooguit wat ongewoon of wennen. Niet dat het een rotsfeer geeft. Voelde die ex zich ook een beetje welkom?
Ja beetje dubbel gevoel is datquote:Op maandag 20 december 2010 17:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, kan me bij dat laatste wel iets voorstellen hoor, dat je zoiets vraagt. Gewoon beetje van: niet te dik er bovenop.
Maar ik snap ook je gevoel daar dan weer over.
want uiteindelijk is het gewoon goed gegaan toch? geen gekke situaties?quote:Op maandag 20 december 2010 17:11 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb vorig jaar voor het eerst, puur door tijdgebrek, 1 verjaardag gevierd met iedereen samen.
En toen ging ik vooraf heel hypocriet aan mijnm vrienden vragen of ze het niet et erg over gay dingen wilden hebben
Voelde ik me erg dom hypocriet en lulligalsof ik iedereen terug in de kast stopte
quote:Op maandag 20 december 2010 17:17 schreef missbehavin het volgende:
Er staat een pan soep te pruttelen waar we een week van kunnen eten
Groentensoep, met belachelijk veel balletjesquote:Op maandag 20 december 2010 17:19 schreef rival het volgende:
[..]
misschie4n is het wel brandnetelsoep weet jij veel
ook dat kan lekker zijn!quote:Op maandag 20 december 2010 17:19 schreef rival het volgende:
[..]
Dat boeit niet, heb honger dus dat moet ook wel lukkenquote:Op maandag 20 december 2010 17:19 schreef rival het volgende:
[..]
Balletjessoep met groenten dus.quote:Op maandag 20 december 2010 17:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Groentensoep, met belachelijk veel balletjes
Die had je in de boom moeten doen.quote:Op maandag 20 december 2010 17:20 schreef missbehavin het volgende:
Groentensoep, met belachelijk veel balletjes
quote:Op maandag 20 december 2010 17:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Balletjessoep met groenten dus.
Dan gaan de katten in de boom klimmenquote:Op maandag 20 december 2010 17:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Die had je in de boom moeten doen.
Dat is een irritatiefactortjequote:Op maandag 20 december 2010 17:22 schreef HeatWave het volgende:
Zo, is dit het Seth Gaaikemamomentje?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |