"Jamaar pappaaaa...... eefje zit in Sittard op kamers en ik had de ochtend vrij van collega... en we wilden winkelen en Sittard is saai qua winkels dus we zijn met de OV naar maastricht doorgereden en toen is in de stad mijn porrtemonnee gerold en dus moet je DAAR dan aangifte doen... daaaarom staat er op dat briefje Maastricht!"quote:Op maandag 20 december 2010 16:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wat ben jij toch ook een heerlijke nerd!
![]()
Jeetje, dat is ook niks.quote:Op maandag 20 december 2010 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet alleen voor, ook nog daarna.
Lang dus.
Vrouw!quote:
Uuuuuhm...... zeker 4 jaarquote:
En je vader maar al te trots dat je met zoveel vriendinnetjes thuis kwam.quote:Op maandag 20 december 2010 16:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Jamaar pappaaaa...... eefje zit in Sittard op kamers en ik had de ochtend vrij van collega... en we wilden winkelen en Sittard is saai qua winkels dus we zijn met de OV naar maastricht doorgereden en toen is in de stad mijn porrtemonnee gerold en dus moet je DAAR dan aangifte doen... daaaarom staat er op dat briefje Maastricht!"
phoe, knap hoor. Vanaf wanneer kregen ze het door? Of bleven ze ontkennen?quote:
Echt een koningshosselaarquote:Op maandag 20 december 2010 16:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
En je vader maar al te trots dat je met zoveel vriendinnetjes thuis kwam.
Neuh. Daarom ben ik ook nog steeds heel geslotenquote:
quote:Op maandag 20 december 2010 16:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben zo vreselijk blond. Zaterdag ook weer, naar een vriendin in haar nieuwe appartementje. Ik en andere vriendin stappen de lift in, drukken op de knop. Ik voelde niet dat we omhoog gingen, maar na een tijdje hoorde je PING en gingen de deuren open. En ik zei nog: wat een goede lift, ik voelde hem niet eens. En ik stap uit. Staan we nog gewoon op de begane grond
Maar ze weten dus wel dat je homoseksueel bent? Maar er wordt simpelweg verder niet over gesproken?quote:Op maandag 20 december 2010 16:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh. Daarom ben ik ook nog steeds heel gesloten
(nou ja, op internet wat minder)
En goed in liegen dus!
Ik heb het er nog steeds niet over met pap&mam.
De eerste 2 jaar wisten ze het niet, een loog ik daarom.quote:Op maandag 20 december 2010 16:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
phoe, knap hoor. Vanaf wanneer kregen ze het door? Of bleven ze ontkennen?
Klinkt net zoals bij een vriend van me. Zijn moeder verwacht stiekem nog dat hij een keer thuiskomt met een meisje.quote:Op maandag 20 december 2010 16:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh. Daarom ben ik ook nog steeds heel gesloten
(nou ja, op internet wat minder)
En goed in liegen dus!
Ik heb het er nog steeds niet over met pap&mam.
Pa tegen alle vrienden en familie: Dat heeft 'ie van mij. Vroeger kon ik er ook wat van.quote:Op maandag 20 december 2010 16:45 schreef vencodark het volgende:
En je vader maar al te trots dat je met zoveel vriendinnetjes thuis kwam.
quote:Op maandag 20 december 2010 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De eerste 2 jaar wisten ze het niet, een loog ik daarom.
De andere 2 jaar wisten ze het wel... en loog ik door omdat ze het niet accepteerden en ik de vrede in huis wilde behouden. Was het een beetje beu iedere avond te schreeuwen en huilen en een scheiding te veroorzaken dus ging ik maar weer bij "vriendinnen slapen". Al denk ik niet dat ze dat toen nog iedere keer geloofdenmaar goed, dan was er geen ruzie. Niet echt.
Vooral leuk als die familie weet wat hij écht in t weekend doetquote:Op maandag 20 december 2010 16:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pa tegen alle vrienden en familie: Dat heeft 'ie van mij. Vroeger kon ik er ook wat van.
Jep.quote:Op maandag 20 december 2010 16:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar ze weten dus wel dat je homoseksueel bent? Maar er wordt simpelweg verder niet over gesproken?
Ik denk mijn vader eerlijk gezegd ook nog steeds, na 10 jaar.quote:Op maandag 20 december 2010 16:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Klinkt net zoals bij een vriend van me. Zijn moeder verwacht stiekem nog dat hij een keer thuiskomt met een meisje.
Met je grote gele plastic tas met legpuzzelsquote:Op maandag 20 december 2010 16:49 schreef Samzz het volgende:
Daar sta je dan in de kou bij de bushalte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |