en toch niet etenquote:Op maandag 20 december 2010 18:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het was heerlijk![]()
Behalve het toetje(al was ik de enige die dat echt niet lustte
)
[..]
Zag er prachtig uit echt waar
quote:Op maandag 20 december 2010 18:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
een kat die in de gordijnen klimt, daar heb ik wel eens van gehoord..
een kat die achter de luxaflex klimt daarentegen is een heul nieuw iets
geen tijdquote:Op maandag 20 december 2010 18:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan kan je het makkelijk halen. Lui kreng
Nee. Ik date gewoon niet.quote:
Dat is ook veel beter trouwens.quote:Op maandag 20 december 2010 18:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee. Ik date gewoon niet.
ik ontmoet
potato potato.quote:Op maandag 20 december 2010 18:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee. Ik date gewoon niet.
ik ontmoet
Nee sorry. Ik zat nog bij te komen van de aspergesquote:
quote:[..]zijn hele fimpjes over. Die van ons doet t ook wel.
[..]
geen tijdnu kon ik door blijven werken Fokken
Ja. ik vond het vreemd. Kutbeestquote:Op maandag 20 december 2010 18:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
en toch niet eten
[..]zijn hele fimpjes over. Die van ons doet t ook wel.
[..]
geen tijdnu kon ik door blijven werken Fokken
Pieper, aardappel.quote:
zelfde laken een pak.quote:Op maandag 20 december 2010 18:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Pieper, aardappel.
Friet, Patat.![]()
Heul verschil
achja, t is op gegaanquote:Op maandag 20 december 2010 18:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee sorry. Ik zat nog bij te komen van de asperges
[..]
Ik heb er nog genoeg. Ik heb er nu 5quote:
Het GOEDE voorbeeld?quote:Op maandagochtend lag er op straat nog een dikke laag sneeuw in Utrecht nadat er in het weekend tussen de 30 en 40cm gevallen was. Als iedereen nu het stoepje voor zijn eigen deur schoonmaakt dan heeft de lokale overheid minder werk te verrichten en worden alle straten snel weer vrij van sneeuw. Hier geeft iemand het goede voorbeeld.
Oh noes. I see the crackenquote:Op maandag 20 december 2010 18:08 schreef Nouk84 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wilde ik jullie niet onthouden
[..]
Het GOEDE voorbeeld?![]()
Spoilers babe, spoilersquote:Op maandag 20 december 2010 18:08 schreef Nouk84 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
quote:Op maandag 20 december 2010 18:08 schreef Nouk84 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Zo'n zin om daar sneeuw in te gooienquote:Op maandag 20 december 2010 18:08 schreef Nouk84 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
ja he, ik loop er ook altijd zo bijquote:
Nee, die moet je juist onder je kleren houden, lekker warm!quote:Op maandag 20 december 2010 18:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ja he, ik loop er ook altijd zo bijzit zo lekker, en als je een windje laat komt ie niet via je rug omhoog maar kan hij makkelijk de vrije lucht opzoeken
je mag op zondag ook geen werk verrichten.quote:Op maandag 20 december 2010 18:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Oe dat goede voorbeeld verhaal doet me denken aan Mevrouw Balkenende. JP had dat vorig jaar ook gezegd en zn vrouw had maar 1 vierkante meter sneeuwvrij gemaakt ofzo
En dan zo mikken dat ie naar voren floept?quote:Op maandag 20 december 2010 18:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, die moet je juist onder je kleren houden, lekker warm!
dan trekt die lucht in mn kleren en blijf je het weken erna nog ruiken.. mooi niet!quote:Op maandag 20 december 2010 18:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, die moet je juist onder je kleren houden, lekker warm!
jij woont niet in Utrechtquote:Op maandag 20 december 2010 18:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ja he, ik loop er ook altijd zo bijzit zo lekker, en als je een windje laat komt ie niet via je rug omhoog maar kan hij makkelijk de vrije lucht opzoeken
Je mag zoveel nietquote:Op maandag 20 december 2010 18:11 schreef dawg het volgende:
[..]
je mag op zondag ook geen werk verrichten.
ik kan met 20min lopend vanuit huis in een kroeg op t Neude zijn, dat red jij niet met de bus/fiets/autoquote:Op maandag 20 december 2010 18:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik woon er heul wel.. je moet niet zeuren met je studentenhok..
ik heb hier ruimte genoeg voor een kroeg aan huisquote:Op maandag 20 december 2010 18:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik kan met 20min lopend vanuit huis in een kroeg op t Neude zijn, dat red jij niet met de bus/fiets/auto
Een een leuke vijver voor de deurquote:Op maandag 20 december 2010 18:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik heb hier ruimte genoeg voor een kroeg aan huisen tenminste een mooie keuken
tsjah, keuzes moeten gemaakt worden soms..
Ik had mijn sloffels op de radiator gehangen. Nu heb ik ze net aangedaan. Dat is best wel lekker. Maar nu is 't alweer koud.quote:
achja, ik heb nog 4 jaarquote:Op maandag 20 december 2010 18:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik heb hier ruimte genoeg voor een kroeg aan huisen tenminste een mooie keuken
tsjah, keuzes moeten gemaakt worden soms..
Gewoon tóch patat.quote:Op maandag 20 december 2010 18:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
hmm.. wat ga ik eten vandaag? de friettent en chinees zijn dicht, ik heb geen zin om te koken en ook geen zin om naar de winkel te glijden
Ik had vrijdag kleding aan vers uit de droger, ik kwam bijna klaar zo lekker was datquote:Op maandag 20 december 2010 18:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik had mijn sloffels op de radiator gehangen. Nu heb ik ze net aangedaan. Dat is best wel lekker. Maar nu is 't alweer koud.
Trein wel.quote:Op maandag 20 december 2010 18:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik kan met 20min lopend vanuit huis in een kroeg op t Neude zijn, dat red jij niet met de bus/fiets/auto
Ja, dahaag, ik kom net van buitenquote:Op maandag 20 december 2010 18:14 schreef dawg het volgende:
[..]
trek eens wat warmers aan dan slechts een badjas
jij hebt een brommer?quote:Op maandag 20 december 2010 18:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
klopt, daarmee red ik het welen brommer ook
ik heb geen frituurvet. of frieten. of patat.quote:
Niet bedoeld als dooie mus. Ik heb die test deze zomer ook gedaan.quote:Op maandag 20 december 2010 18:16 schreef Spezza19 het volgende:
Nou, goed nieuws.... De competentie test van het UWV toont aan dat ik over HBO niveau beschik!!
Scheelt weer bij solliciteren!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |