quote:
Yankees.quote:Op maandag 20 december 2010 19:00 schreef DjRex89 het volgende:
Ik moet morgen in het engels een sales pitch houden van 1min. Iemand nog een idee voor een leuk voorwerp/product?
Zolang ik er nog in sta, vind ik het bestquote:
Wij moesten ook eens een sales pitch van 1 minuut doen.. ging er iemand behoorlijk nat, omdat hij een balpen wou pitchen.. die ook nog kut kon schrijvenquote:Op maandag 20 december 2010 19:00 schreef DjRex89 het volgende:
Ik moet morgen in het engels een sales pitch houden van 1min. Iemand nog een idee voor een leuk voorwerp/product?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Leuker kunnen we het niet maken, wel onbegrijpelijker.quote:Op maandag 20 december 2010 19:31 schreef PieterBas het volgende:
btw.. ik snap de Belastingdienst niet meer..
Eerst verdien je te veel voor zorgtoeslag en moest ik terugbetalen.. en nu krijg ik wel een x bedrag als toeslag..
Wees maar blij dat je hun Werkkostenregeling niet heb doorgelezen. Zelf zijn ze daar echt trots op, maar er zitten te veel haken en ogen aan..quote:Op maandag 20 december 2010 19:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Leuker kunnen we het niet maken, wel onbegrijpelijker.
quote:Op maandag 20 december 2010 19:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wij moesten ook eens een sales pitch van 1 minuut doen.. ging er iemand behoorlijk nat, omdat hij een balpen wou pitchen.. die ook nog kut kon schrijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nu de traffic busting truck van het programma Prototype this. Dat is tenminste wel origineel. Beetje jammer dat mn laptop de laatste tijd aan het overlijden is en ik alles had uitgetypt en hij het toen tijd vond om te crashen
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |