Niks, zo blijven rijden voorlopig.quote:
nou gewoon je ben in de FPSC al meteen geliefd enzo... en ik kom er niet tussenquote:Op maandag 20 december 2010 16:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik snap het even niet..
[..]
Die heb ik niet hoor
Welquote:Op maandag 20 december 2010 16:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik snap het even niet..
[..]
Die heb ik niet hoor
dat klinkt leukquote:
Maar jij bent tofquote:Op maandag 20 december 2010 16:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou gewoon je ben in de FPSC al meteen geliefd enzo... en ik kom er niet tussen
geldt voor meerdere dingen
Naaktfoto's op aanvraag. Worden persoonlijk gebracht.quote:Op maandag 20 december 2010 16:46 schreef suikertaartje het volgende:
Ik zit te wachten op die ene briljante ingeving voor in mijn brief waardoor ik zeker weten op gesprek mag komen...
*zucht*
hmhm, ik maakte meteen een enorme fout, trapte iemand op zijn ziel en af en toe lacht er iemand om me.quote:Op maandag 20 december 2010 16:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou gewoon je ben in de FPSC al meteen geliefd enzo... en ik kom er niet tussen
geldt voor meerdere dingen
Het is games nietquote:
gister wel, nu nog even niet, want Thijs en sollicitatie en koken enzoquote:
Jaquote:
dat verklaard een hoopquote:Op maandag 20 december 2010 16:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hmhm, ik maakte meteen een enorme fout, trapte iemand op zijn ziel en af en toe lacht er iemand om me.
voornamelijk die mensen die me al kennen van hier...
ik ben reuze geliefd daar
jawel maar tof is het net niet he?quote:Op maandag 20 december 2010 16:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jaof kennen jullie dat woordje niet
ik snap je echt even niet zo goed, liefje..quote:
En achter de schermen, ach, het zijn eilandjes. Geen hond die me kent op FP, jullie dan en shiz, die heb ik ook gemeetquote:
quote:Op maandag 20 december 2010 17:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik snap je echt even niet zo goed, liefje..
Jaaaaquote:Op maandag 20 december 2010 17:00 schreef Pheno het volgende:
Zal ik eens een poging tot Nijmegen bereiken doen? Laatste avondje van dit jaar, dus op zich een poging waard.
maar waarom wilde je dan verdrietigboos een topic openen over dat je net zo geliefd wilt zijn als ik?quote:Op maandag 20 december 2010 17:01 schreef LovelyLady het volgende:
geeft niks liefje , je bent lief en mooi zoals je bent
Ik wil weten hoequote:Op maandag 20 december 2010 17:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar waarom wilde je dan verdrietigboos een topic openen over dat je net zo geliefd wilt zijn als ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |