Zow, daar is goed gestrooidquote:Op maandag 20 december 2010 15:22 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben alleen het orgineel kwijtIk moet echt mijn shit gaan sorteren!
Hehehehequote:
quote:
Ja, die sneuneus van een Skippy zeker. Die zou ik nou werkelijk nog niet doen al kreeg ik er een miljoen voorquote:Op maandag 20 december 2010 15:26 schreef Loveless85 het volgende:
Cat? Elies?
Een klusje uit FHF wat écht iets voor jullie is
Wie wil me ontmaagden
Oh je was dr al maar je bent omgedraaid toen je m zag?quote:Op maandag 20 december 2010 15:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, die sneuneus van een Skippy zeker. Die zou ik nou werkelijk nog niet doen al kreeg ik er een miljoen voor
Jup, alles nog ff bestellen, aangezien bijna iedereen over z'n eigen risico heen is.quote:Op maandag 20 december 2010 15:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Komt iedereen nog lastminute Ing?
Ik wist het zonder te kijkenquote:Op maandag 20 december 2010 15:32 schreef oh-oh het volgende:
Oh je was dr al maar je bent omgedraaid toen je m zag?
Goed! Is enorm lief, eet het liefst de hele dag door en is een enorme knuffelkont.quote:Op maandag 20 december 2010 15:28 schreef ferrari_rood het volgende:
@p+s hoe is het met jullie nieuwe aanwinst eigenlijk?
Van voor je tijdquote:Op maandag 20 december 2010 15:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Paradise by the dashboardlight![]()
![]()
Glowing like the metal on the edge of a knife
We're gonna go all the way tonight tonightquote:
Gruwelijk jaquote:Op maandag 20 december 2010 15:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Paradise by the dashboardlight![]()
![]()
Glowing like the metal on the edge of a knife
Heerlijk nummerquote:Op maandag 20 december 2010 15:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gruwelijk ja![]()
Ik ben vanmorgen een request gedaan , ben benieuwd of ie voorbij gaat komen, zal wel niet
But God only knows what I can do right nowquote:Op maandag 20 december 2010 15:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
We're gonna go all the way tonight tonight
Ik heb het altijd een afschuwelijk krijsnummer gevondenquote:
Ik hou van krijsende kerelsquote:Op maandag 20 december 2010 15:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb het altijd een afschuwelijk krijsnummer gevonden
Euhm....ik doelde meer op Freddie en Matthewquote:
quote:Op maandag 20 december 2010 15:44 schreef Ingetje79 het volgende:
This one is dedicated to all the ravers in the nation
Gezellige tv vinnik ut, ondanks die aidskindjesquote:
Ik vind het zo zuur ja, ik denk aan wat ik gemist heb aan Ynske's ravioliquote:Op maandag 20 december 2010 15:47 schreef Loveless85 het volgende:
AIDS-kindjes, en dan als themasong 'Wijd open' hebben. Ik vind het geweldige zwarte humor. Jammer dat het zo'n kutnummer is alleen...
Butnummer vind ik het....net als dat Durf jijquote:Op maandag 20 december 2010 15:47 schreef Loveless85 het volgende:
AIDS-kindjes, en dan als themasong 'Wijd open' hebben. Ik vind het geweldige zwarte humor. Jammer dat het zo'n kutnummer is alleen...
Ik ookquote:Op maandag 20 december 2010 15:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind het zo zuur ja, ik denk aan wat ik gemist heb aan Ynske's ravioli
Over wijd open gesproken jaquote:Op maandag 20 december 2010 15:47 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het zo zuur ja, ik denk aan wat ik gemist heb aan Ynske's ravioli
Wrom is ze blind? Half dan?quote:Op maandag 20 december 2010 15:48 schreef Loveless85 het volgende:
Nou mensen, het zit er weer op![]()
Ik ga naar mijn half blindje vriendinnetje, die eens ff pesten
Dat roep ik dus al weken.quote:
Omdat ze in d'r ogen is gespotenquote:Op maandag 20 december 2010 15:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wrom is ze blind? Half dan?![]()
Zouden ze Brabant nog weer laten zien in het stadion?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 december 2010 15:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Omdat ze in d'r ogen is gespoten
Oeh, en dan die lekkere witte sneeuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Krijgt meneer I. ook altijd als ie naar de oogarts moet, kan ik terugrijden terwijl hij met een zonnebril op naast me zit
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Mijn ogen werken zonder hulpmiddelen nog optimaal gelukkigquote:Op maandag 20 december 2010 16:07 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik zou zo graag willen dat mijn ogen laserbaar waren
Ik heb -5.5 en ik zie echt niks zonder lenzenquote:Op maandag 20 december 2010 16:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mijn ogen werken zonder hulpmiddelen nog optimaal gelukkig
Ja, zeg maar toedelooquote:Op maandag 20 december 2010 16:23 schreef Nonneke het volgende:
die veiling voor het Loo staat al op 4200,-
Het was ook wel te mooi om waar te zijn he
quote:Op maandag 20 december 2010 15:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Omdat ze in d'r ogen is gespoten
Ik heb dat bijna 8 jaar geleden al laten doen en het was de ¤ 2200 meer dan waardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
Ik weet niet meer precies hoe laat maar in de loop van de middag. Ik vind het belachelijk dat ze de wachtende mensen buiten laten staanquote:Op maandag 20 december 2010 16:22 schreef Rewimo het volgende:
Jeetje Maes, dat is nogal een onderneming met dit weer, hoe laat zou hij aan moeten komen eigenlijk?
Kannie wachten niequote:Op maandag 20 december 2010 16:25 schreef ElisaB het volgende:
Liefjens, de kerstkaarten zitten op de bus
OMG , Elies, stop nou met bieden gek!quote:Op maandag 20 december 2010 16:23 schreef Nonneke het volgende:
die veiling voor het Loo staat al op 4200,-
Het was ook wel te mooi om waar te zijn he
Niet zeuren; jij moest en zou met Margriet de slaapkamer van Bernard sr in, dus je zultquote:
Hooo met Non en jou dan hequote:Op maandag 20 december 2010 16:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Niet zeuren; jij moest en zou met Margriet de slaapkamer van Bernard sr in, dus je zult
Oh dat zou echt dolle pret zijnquote:
Oh mis ik wat?quote:Op maandag 20 december 2010 16:42 schreef Nonneke het volgende:
omg die bezopen zingende sophie hilbrand
ja die leuke blonde van spuiten en slikken was afgelopen nacht nog even langs gegaan nadat ze de kroeg uit was gevallenquote:Op maandag 20 december 2010 16:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh mis ik wat?
Ik moest gisteren zo lachen om dingetje, hoe heet ze nou nog es, dat leuke blonde ding van spuiten en slikken, die een of ander kansloos streetdance groepje een handje ging helpen
Dat is toch niet Sofie of wel?quote:Op maandag 20 december 2010 16:49 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ja die leuke blonde van spuiten en slikken was afgelopen nacht nog even langs gegaan nadat ze de kroeg uit was gevallen![]()
Ja die Jon dude heb ik ook gehoord
die is ook leuk jaquote:Op maandag 20 december 2010 16:50 schreef oh-oh het volgende:
Nicolette bedoel ik, die vind ik echt zo megalollig altijd
You go girlquote:
Goed zo! Wanneer krijg je je cijfer?quote:
Fijnquote:
binnen vier werkweken, dus over een maand of 1,5quote:Op maandag 20 december 2010 17:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Goed zo! Wanneer krijg je je cijfer?
Onderwijs- LeerProblemenquote:
Ik vind het echt heel rot voor je en het was altijd zo gezellig om te lezenquote:Op maandag 20 december 2010 17:01 schreef oh-oh het volgende:
Nou, mn blog is uit de lucht, dag 4 jaar werk
quote:Op maandag 20 december 2010 17:01 schreef oh-oh het volgende:
Nou, mn blog is uit de lucht, dag 4 jaar werk
elders online zetten en afschermen?quote:Op maandag 20 december 2010 17:09 schreef oh-oh het volgende:
Baaf heeft een backup gemaakt![]()
Maar goed, ik gebruikte het echt als dagboek en als foto opzoek archiefje en dat is nu allemaal weg![]()
e/
Naja dan heeft het zijn functie wel verloren voor een groot deel en als ik het niet meer bij houdt dan is het nut ook zo weg helaas.quote:Op maandag 20 december 2010 17:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
elders online zetten en afschermen?
Pas wel op, hij is refurbished en volgens qltel is hij een jaar of 6 oud.quote:Op maandag 20 december 2010 17:11 schreef tombolafan het volgende:
Heeft er iemand verstand van computers hier?
http://www.pc4everyone.nl/thuis/aanbiedingen/depers20122010.html
Is dat iets voor een stel mensen dat weinig met computers doet?Mn ouders dus?
Zou ik niet doen. Hij is gebruikt, en ik weet niet wat ze willen doen erop maar het is best een traag ding als je het met de huidige generatie vergelijkt.quote:Op maandag 20 december 2010 17:11 schreef tombolafan het volgende:
Meneer I. wel....en die ga je meeten volgende weekquote:Op maandag 20 december 2010 17:11 schreef tombolafan het volgende:
qltel ook, die raadt hem afquote:Op maandag 20 december 2010 17:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Meneer I. wel....en die ga je meeten volgende week
Dat zou die van mij ook doen iddquote:
Nou nee dan lijkt me dat ie het ook wel weer weet te vinden, voornaam en plaatsnaam blijven wel es voorkomen vrees ikquote:Op maandag 20 december 2010 17:16 schreef Rewimo het volgende:
Oh-oh, echt balen joh. Kun je hem niet ergens anders neerzetten? Zonde als je ermee op moet houden hierdoor
En al zou je dat wijzigen, dan ist wel weer te vinden aan de namen van de hondenquote:Op maandag 20 december 2010 17:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou nee dan lijkt me dat ie het ook wel weer weet te vinden, voornaam en plaatsnaam blijven wel es voorkomen vrees ik
psies.quote:Op maandag 20 december 2010 17:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En al zou je dat wijzigen, dan ist wel weer te vinden aan de namen van de honden
Laat je baas 'm een contactverbod aansmerenquote:Op maandag 20 december 2010 17:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
psies.
Dus weg dan maar, jezus, das wel echt absurd, voor 1 zo een klootzak he
Nou iddquote:Op maandag 20 december 2010 17:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Em El![]()
Maes, 6 uur in de kou staan?
Dat kan toch helemaal niet
Inderdaadquote:Op maandag 20 december 2010 17:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Em El![]()
Maes, 6 uur in de kou staan?
Dat kan toch helemaal niet
En jij mag ze van schiphol halen?quote:Op maandag 20 december 2010 17:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Inderdaadkunnen ze niet nog een nachtje in een hotel boeken ofzo dan? Daar gaan staan wachten lijkt me met dit weer ook geen pretje (en vrij nutteloos als je 6
uur moet wachten).
Mijn ouders vliegen vanavond vanaf Tenerife terugzal me benieuwen hoe laat ze terug zijn
Nee gelukkig niet, ze zouden oorspronkelijk om 22:45 landen, dus dat was al vrij laat als ik ze nog thuis moet afzetten en morgen moet werken.. Dus geloof dat m'n oom gaat ofzo...quote:Op maandag 20 december 2010 17:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En jij mag ze van schiphol halen?
Mazzel idd!quote:Op maandag 20 december 2010 17:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, ze zouden oorspronkelijk om 22:45 landen, dus dat was al vrij laat als ik ze nog thuis moet afzetten en morgen moet werken.. Dus geloof dat m'n oom gaat ofzo...
Lucky me
Oh grappigquote:Op maandag 20 december 2010 17:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mazzel idd!
Op amsterdam kreeg iedereen gratis koffie en thee, maar ik had de "pech" dat mn aansluiting al klaar stond dus geen tijd had om te halen
Hier bij mijn uitstapstation zelfs een tentje met gratis chocomelquote:Op maandag 20 december 2010 17:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh grappigDe koffie 's nachts op Utrecht CS was ook gratis trouwens
![]()
En m'n ouders vliegen op Rotterdam en vooralsnog zijn daar geen vertragingen, alleen 2 vluchten vanuit Londen geannuleerd. Dus wie weet valt het mee
Nou nu was het alleen nog vooronderzoek met wat gedruppel ofzo (niet op het laminaat geloof ik).quote:Op maandag 20 december 2010 16:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oeh, en dan die lekkere witte sneeuw![]()
Krijgt meneer I. ook altijd als ie naar de oogarts moet, kan ik terugrijden terwijl hij met een zonnebril op naast me zit
quote:Op maandag 20 december 2010 18:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou nu was het alleen nog vooronderzoek met wat gedruppel ofzo (niet op het laminaat geloof ik).
Woensdag echt laseren. Idee was eerst de 'simpele' versie (je schijnt diverse manieren te hebben), maar dat kon tóch niet bleek vandaag. Dus dan een andere manier waar je wat langer last van hebt, dus nu moest het ook wat eerder (zou eerst tussen Kerst en O&N, en ben je er schijnbaar al met paar dagen weer bovenop), anders kan ze niet 1-1 beginnen met werken.
Dus vanaf woensdag is het
Wat aardig!quote:Op maandag 20 december 2010 17:56 schreef DanseMacabre het volgende:
Wow echt.
De jongen van mijn project die gister voor m'n deur stond is het nu wel duidelijk na mijn uitleg.
Hij heeft alvast deelvragen uitgewerkt en deze ook gelinkt aan de enquete, zelfs hoe ik het bedacht had terwijl hij het er niet mee eens was in eerste instantie.
Nu hoef ik het alleen nog de spelfouten de verbeteren (want hij heeft dyslexie) en dan is het klaar.
Hij vond het zo sneu voor me.
Dat weet ik.quote:Op maandag 20 december 2010 18:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat aardig!
Hou hem maar te vriend, goede groepsgenoten zijn dun gezaaid
Da was toch heel vroegahquote:Op maandag 20 december 2010 18:50 schreef Greys het volgende:
Hoi Chipszak!
Volgens mij las de rest allemaal over je heen
@Rewimo, prachtig, vooral prieel in de mist!
@Ll, oh-oh d'r werk staat op het briefje op de foto.. weet niet of dat een punt is, maar tochVroegah deden we daar nog wel eens geheimzinnig over ende zo.
Ja mooi hé, en het koelkastmagneetje hangt ook echtquote:Op maandag 20 december 2010 18:56 schreef Ingetje79 het volgende:
En wat een schitterende oh oh collectie Ll
Tenk joequote:Op maandag 20 december 2010 18:50 schreef Greys het volgende:
@Rewimo, prachtig, vooral prieel in de mist!
Hoe heette die film van vroegah nou, die vage/enge over die jeugd in dat mistige bos.quote:
k ben m aan t downloadenquote:Op maandag 20 december 2010 18:53 schreef Loveless85 het volgende:
Senes en Yns; bevroren yoghurt op je telefoon
Snel achterover gooienquote:Op maandag 20 december 2010 19:05 schreef tombolafan het volgende:
Klaar met eten bij mn ouders en ik wil naar huis maar voor de keurigheid blijf ik nog wel koffie drinken
Die met die oneerbare voorstellen?quote:Op maandag 20 december 2010 18:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Da was toch heel vroegahMaar ik soep 't er wel ff af
Thank you voor de oplettendheid. En doe je PM es beantwoorden
quote:Op maandag 20 december 2010 19:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Snel achterover gooien![]()
Komt er trouwens een apart topic mbt SeSa?
Of doen we dat dwars door de SC heen?
Ja, dat is ook wel zoquote:Op maandag 20 december 2010 19:12 schreef Greys het volgende:
Tombootje
F&F SeSa mag op zich wel apart hoor. Maar - even streng- dan moet het geen tweede SC worden. En dat wordt het al snel natuurlijk.
Vorige keer was er zo'n handig lijstje gewoon hier met linkjes waar de uitpaksels enzo te vinden waren, is dat niet gezelliger? Lekker hysterisch door elkaar gillen?
Ik weet 't ook nietquote:Op maandag 20 december 2010 19:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
k ben m aan t downloaden
maar weet ff niet hoe een backup te draaien van foon
hij is hier al aan t lopenquote:Op maandag 20 december 2010 19:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik weet 't ook nieter is vast ergens een optie om eea te backuppen naar SD, maar goed, eigenlijk alles wat ik niet wil missen (cont. personen bv.) staat toch ook online bij koekol, dus dat moet wel goed komen
JJH, das iemand die hier vroeger ooit wel kwamquote:
in oud zijn er zelfs die vandaag pas op de post gedaan zijnquote:Op maandag 20 december 2010 19:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JJH, das iemand die hier vroeger ooit wel kwam
Ik geloof bijna niet dat ie hem nog niet heeft, maar hij staat iig niet in de wiki
Ik ga wel weer pmmen
Nou ja, gezien het feit dat JJH hem als laatste op de bus had gedaan kan het bijna niet dat hij hem nog niet heeft, maar het melden zou wel aardig zijnquote:Op maandag 20 december 2010 19:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
in oud zijn er zelfs die vandaag pas op de post gedaan zijn
Ik denk goedquote:Op maandag 20 december 2010 19:18 schreef Cat22 het volgende:
Tombo is back!Hoe ging je tentamen ( nog niet teruggelezen en ik heb maar een half uurtje voor ik weer vort moet)
Helleu allen!
das waarquote:Op maandag 20 december 2010 19:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, gezien het feit dat JJH hem als laatste op de bus had gedaan kan het bijna niet dat hij hem nog niet heeft, maar het melden zou wel aardig zijn
Was dat vrijdag dat hij is gaan kijken maar dat hij niks aan zijn deur vond?quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 19:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Was dat vrijdag dat hij is gaan kijken maar dat hij niks aan zijn deur vond?
En toen heeft SeSa JJH de T&T gepost waarop staat dat hij afgeleverd is.
zaterdag had hij m geloof ik nog niet, terwijl bij jjh's sesa op de track en trace stond dat het pakje afgeleverd isquote:Op maandag 20 december 2010 19:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, gezien het feit dat JJH hem als laatste op de bus had gedaan kan het bijna niet dat hij hem nog niet heeft, maar het melden zou wel aardig zijn
Ik had geopperd of iemand dat zou willen doen, maar of het ook echt gebeurd is weet ik niet eiks.quote:Op maandag 20 december 2010 19:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja dusquote:Op maandag 20 december 2010 19:24 schreef Bamba het volgende:
Staat er eigenlijk ook 'pakje afgeleverd' als het bij de buren afgeleverd is?
yepz, de postbode scant m als afgeleverdquote:Op maandag 20 december 2010 19:24 schreef Bamba het volgende:
Staat er eigenlijk ook 'pakje afgeleverd' als het bij de buren afgeleverd is?
Oh, ik heb teruggezocht, maar dat was zaterdagquote:Op maandag 20 december 2010 19:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee,quote:Op maandag 20 december 2010 19:27 schreef oh-oh het volgende:
Alleen moet de postbode dan eigenlijk een briefje in de bus doen met waar ie is afgeleverd en dat doen ze heel vaak niet
irritant is dat idd! Is hier ook best vaak!quote:Op maandag 20 december 2010 19:27 schreef oh-oh het volgende:
Alleen moet de postbode dan eigenlijk een briefje in de bus doen met waar ie is afgeleverd en dat doen ze heel vaak niet
Ja, stomme luie donders.quote:Op maandag 20 december 2010 19:27 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik (en we, wat DVM had de post uit de bus gehaald) moeten zo lachen, alleen al om de envelop met versieringenquote:Op maandag 20 december 2010 19:17 schreef oh-oh het volgende:
Ll je hebt m![]()
Hihi, ik hoop dat je dr net zo om hebt kunnen lachen als ik zelf![]()
Net op tijd de tv aan voor Sweet Disposition![]()
![]()
![]()
Over de reis naar huis zal ik het maar niet hebben
Ik had van de week een pakje van DHL, echt mn brievenbus ingepropt, en eronder een briefje van de vorige dag dat het niet in de brievenbus paste en ze het dus de volgende dag zouden brengenquote:Op maandag 20 december 2010 19:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, stomme luie donders.Al moet ik over mijn postmeneer eigenlijk niet klagen, het is zelden dat ik geen briefje aantref, daar is DHL weer veel beter in. In het niet achterlaten van bericht. Dus.
Wie stuurt er dan ook via DHLquote:Op maandag 20 december 2010 19:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik had van de week een pakje van DHL, echt mn brievenbus ingepropt, en eronder een briefje van de vorige dag dat het niet in de brievenbus paste en ze het dus de volgende dag zouden brengen
Die grap kon heus wel toch?quote:Op maandag 20 december 2010 19:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik (en we, wat DVM had de post uit de bus gehaald) moeten zo lachen, alleen al om de envelop met versieringen
Niet als je onder de 2 kilo blijft.quote:
Alsof die vraag nog op tijd komtquote:
Hunkemoller ookquote:
Waarom de neukquote:Op maandag 20 december 2010 19:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Alsof die vraag nog op tijd komt
Ik heb zin om je te plagen vandaag
Ja hoorquote:
Oh, incrowd heeft daar wel foto's van gezien hoorquote:Op maandag 20 december 2010 19:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh
waarom hebben we daar geen pics van gehad, en alleen van die SeSa dozen
Hangt de vlop ook op de koelkast?quote:Op maandag 20 december 2010 19:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja hooranders wilde ze hem niet op de koelkast hangen hoor
maar in de vuilnisbak. Aan de binnenkant ofzo.
Oh horror, hopelijk issie wel op een fijn station daar, dat scheelt al een boel....quote:Op maandag 20 december 2010 19:56 schreef Maes het volgende:
Mijn zoon is nog steeds in Londen. Hoe de situatie precies is weet ik niet. Ze zijn er met de ouders van zijn vriendin en ze lossen elkaar af in de rij. Het lijkt er nu wel op dat ze vandaag nog met de trein naar Nederland terug kunnen.
Wat betreft een hotel of slaapplaats dat gaat niet lukkenalles zit vol
quote:Op maandag 20 december 2010 19:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, incrowd heeft daar wel foto's van gezien hoor
Wat klotequote:Op maandag 20 december 2010 19:56 schreef Maes het volgende:
Mijn zoon is nog steeds in Londen. Hoe de situatie precies is weet ik niet. Ze zijn er met de ouders van zijn vriendin en ze lossen elkaar af in de rij. Het lijkt er nu wel op dat ze vandaag nog met de trein naar Nederland terug kunnen.
Wat betreft een hotel of slaapplaats dat gaat niet lukkenalles zit vol
YWquote:Op maandag 20 december 2010 20:00 schreef oh-oh het volgende:
Ing, thnx voor de inspiratie voor de grap op de Ll vlop
Owjadawasookzoquote:Op maandag 20 december 2010 19:48 schreef oh-oh het volgende:
Waarom de neuk![]()
Alsof dat gedoe met die stalker en die tyfusterigreis niet genoeg ellende was voor 1 dagje
Als jij dat wilt wil ik het best volgende week aandoen hoorquote:Op maandag 20 december 2010 19:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Of krijg ik volgende week een live-demonstratie inclusief voelen enzo?
idd klotequote:Wat klote![]()
En er worden ook geen stretchers oid aangeboden?
quote:Op maandag 20 december 2010 19:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, incrowd heeft daar wel foto's van gezien hoor
Nou ja, hij is oud en wijs genoeg en er zijn ouders bij, maar ik kan me voorstellen dat het je niet lekker zitquote:
Ja, schijnbaar zijn wij geen incrowdquote:
Wat Ingetje zegtquote:Op maandag 20 december 2010 20:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou ja, hij is oud en wijs genoeg en er zijn ouders bij, maar ik kan me voorstellen dat het je niet lekker zit
quote:
quote:
quote:
quote:
Willen jullie mijn lingerie graag zien?quote:Op maandag 20 december 2010 20:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, schijnbaar zijn wij geen incrowd
Ja zo denk ik er ook over maar ongerust zijn is een van de vele mooie bijkomstigheden van het moeder zijnquote:Op maandag 20 december 2010 20:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou ja, hij is oud en wijs genoeg en er zijn ouders bij, maar ik kan me voorstellen dat het je niet lekker zit
Geeft een koe melk?quote:Op maandag 20 december 2010 20:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Willen jullie mijn lingerie graag zien?![]()
Ik vind het gezellige TV iddquote:Op maandag 20 december 2010 20:05 schreef oh-oh het volgende:
Whehehe Ing helemaal into SR![]()
Dit nr ken ik helemaal niet trouwens![]()
Maar het is nogal niks ook
Is de paus katholiek?quote:
Ik word dr ook heel blij van, ik kijk al 3 dagen niks andersquote:
Lekker zwaaienquote:Op maandag 20 december 2010 20:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik word dr ook heel blij van, ik kijk al 3 dagen niks anders![]()
Ik vind het zo knap dat ze het doen op sapjes, en maar plaatjes draaien![]()
En ik vind het zo leuk als het Hello liedje weer voorbij komt![]()
![]()
Ik vond het toch al zo een heerlijk blij liedjequote:
Welke incrowd had em dan al gezien? He? He? He?quote:Op maandag 20 december 2010 20:08 schreef tombolafan het volgende:
Nou eh, ik ga echt niet mezelf in lingerie op een openbaar forum zetten hoor!
Ik wil mn blog wel weer ff opengooien anders?quote:Op maandag 20 december 2010 20:08 schreef tombolafan het volgende:
quote:Op maandag 20 december 2010 20:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Welke incrowd had em dan al gezien? He? He? He?
Hebbie weer een neukertje lekkere vent?
Donderdagquote:Op maandag 20 december 2010 20:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Wanneer gaat Cat eiks zingen bij het Glazen Huis?
Donderdag en ik zit in de smslijstquote:Op maandag 20 december 2010 20:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Donderdag!quote:Op maandag 20 december 2010 20:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Hmmm...wat vonden je moeder en zusje ervan?quote:
Die gaat wel opvallenquote:Op maandag 20 december 2010 20:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Donderdag!
Ik had vandaag een kerstkaart willen sturen zodat die achter ze komt te hangen maar ik ben het vergeten
Mooiquote:Op maandag 20 december 2010 20:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hmmm...wat vonden je moeder en zusje ervan?
PM is ook goedquote:Op maandag 20 december 2010 20:08 schreef tombolafan het volgende:
Vanaf 17.15 kan ik kijken, dan wacht ze maar ff.quote:Op maandag 20 december 2010 20:12 schreef oh-oh het volgende:
Ze probeerde er donderdag rond vieren te zijn, maar je kan een smsje vragen
Tombo, let je op?quote:
Wat dan?quote:
Gielke is altijd een bietje scruffyquote:Op maandag 20 december 2010 20:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Giel zit trouwens steeds aan z'n hoofd te krabben...
Mogen ze ook niet douchen ofzo?
quote:Op maandag 20 december 2010 20:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tombo, let je op?
Da's dat envelopje rechts boven in z'n post
quote:
Nee manquote:Op maandag 20 december 2010 20:17 schreef oh-oh het volgende:
Wanneer gaan ze Gerard wakker maken?
Die is visueel gezien wel het leukst
Komt ie morgen al?quote:Op maandag 20 december 2010 20:19 schreef ElisaB het volgende:
Whoeoeoeoeoe
Als jullie onze kerstkaart een kwart zo leuk vinden als wij zelf, dan hebben jullie pret
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |