Zow, daar is goed gestrooidquote:Op maandag 20 december 2010 15:22 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben alleen het orgineel kwijtIk moet echt mijn shit gaan sorteren!
Hehehehequote:
quote:
Ja, die sneuneus van een Skippy zeker. Die zou ik nou werkelijk nog niet doen al kreeg ik er een miljoen voorquote:Op maandag 20 december 2010 15:26 schreef Loveless85 het volgende:
Cat? Elies?
Een klusje uit FHF wat écht iets voor jullie is
Wie wil me ontmaagden
Oh je was dr al maar je bent omgedraaid toen je m zag?quote:Op maandag 20 december 2010 15:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, die sneuneus van een Skippy zeker. Die zou ik nou werkelijk nog niet doen al kreeg ik er een miljoen voor
Jup, alles nog ff bestellen, aangezien bijna iedereen over z'n eigen risico heen is.quote:Op maandag 20 december 2010 15:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Komt iedereen nog lastminute Ing?
Ik wist het zonder te kijkenquote:Op maandag 20 december 2010 15:32 schreef oh-oh het volgende:
Oh je was dr al maar je bent omgedraaid toen je m zag?
Goed! Is enorm lief, eet het liefst de hele dag door en is een enorme knuffelkont.quote:Op maandag 20 december 2010 15:28 schreef ferrari_rood het volgende:
@p+s hoe is het met jullie nieuwe aanwinst eigenlijk?
Van voor je tijdquote:Op maandag 20 december 2010 15:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Paradise by the dashboardlight![]()
![]()
Glowing like the metal on the edge of a knife
We're gonna go all the way tonight tonightquote:
Gruwelijk jaquote:Op maandag 20 december 2010 15:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Paradise by the dashboardlight![]()
![]()
Glowing like the metal on the edge of a knife
Heerlijk nummerquote:Op maandag 20 december 2010 15:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gruwelijk ja![]()
Ik ben vanmorgen een request gedaan , ben benieuwd of ie voorbij gaat komen, zal wel niet
But God only knows what I can do right nowquote:Op maandag 20 december 2010 15:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
We're gonna go all the way tonight tonight
Ik heb het altijd een afschuwelijk krijsnummer gevondenquote:
Ik hou van krijsende kerelsquote:Op maandag 20 december 2010 15:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb het altijd een afschuwelijk krijsnummer gevonden
Euhm....ik doelde meer op Freddie en Matthewquote:
quote:Op maandag 20 december 2010 15:44 schreef Ingetje79 het volgende:
This one is dedicated to all the ravers in the nation
Gezellige tv vinnik ut, ondanks die aidskindjesquote:
Ik vind het zo zuur ja, ik denk aan wat ik gemist heb aan Ynske's ravioliquote:Op maandag 20 december 2010 15:47 schreef Loveless85 het volgende:
AIDS-kindjes, en dan als themasong 'Wijd open' hebben. Ik vind het geweldige zwarte humor. Jammer dat het zo'n kutnummer is alleen...
Butnummer vind ik het....net als dat Durf jijquote:Op maandag 20 december 2010 15:47 schreef Loveless85 het volgende:
AIDS-kindjes, en dan als themasong 'Wijd open' hebben. Ik vind het geweldige zwarte humor. Jammer dat het zo'n kutnummer is alleen...
Ik ookquote:Op maandag 20 december 2010 15:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind het zo zuur ja, ik denk aan wat ik gemist heb aan Ynske's ravioli
Over wijd open gesproken jaquote:Op maandag 20 december 2010 15:47 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het zo zuur ja, ik denk aan wat ik gemist heb aan Ynske's ravioli
Wrom is ze blind? Half dan?quote:Op maandag 20 december 2010 15:48 schreef Loveless85 het volgende:
Nou mensen, het zit er weer op![]()
Ik ga naar mijn half blindje vriendinnetje, die eens ff pesten
Dat roep ik dus al weken.quote:
Omdat ze in d'r ogen is gespotenquote:Op maandag 20 december 2010 15:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wrom is ze blind? Half dan?![]()
Zouden ze Brabant nog weer laten zien in het stadion?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 december 2010 15:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Omdat ze in d'r ogen is gespoten
Oeh, en dan die lekkere witte sneeuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Krijgt meneer I. ook altijd als ie naar de oogarts moet, kan ik terugrijden terwijl hij met een zonnebril op naast me zit
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Mijn ogen werken zonder hulpmiddelen nog optimaal gelukkigquote:Op maandag 20 december 2010 16:07 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik zou zo graag willen dat mijn ogen laserbaar waren
Ik heb -5.5 en ik zie echt niks zonder lenzenquote:Op maandag 20 december 2010 16:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mijn ogen werken zonder hulpmiddelen nog optimaal gelukkig
Ja, zeg maar toedelooquote:Op maandag 20 december 2010 16:23 schreef Nonneke het volgende:
die veiling voor het Loo staat al op 4200,-
Het was ook wel te mooi om waar te zijn he
quote:Op maandag 20 december 2010 15:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Omdat ze in d'r ogen is gespoten
Ik heb dat bijna 8 jaar geleden al laten doen en het was de ¤ 2200 meer dan waardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
Ik weet niet meer precies hoe laat maar in de loop van de middag. Ik vind het belachelijk dat ze de wachtende mensen buiten laten staanquote:Op maandag 20 december 2010 16:22 schreef Rewimo het volgende:
Jeetje Maes, dat is nogal een onderneming met dit weer, hoe laat zou hij aan moeten komen eigenlijk?
Kannie wachten niequote:Op maandag 20 december 2010 16:25 schreef ElisaB het volgende:
Liefjens, de kerstkaarten zitten op de bus
OMG , Elies, stop nou met bieden gek!quote:Op maandag 20 december 2010 16:23 schreef Nonneke het volgende:
die veiling voor het Loo staat al op 4200,-
Het was ook wel te mooi om waar te zijn he
Niet zeuren; jij moest en zou met Margriet de slaapkamer van Bernard sr in, dus je zultquote:
Hooo met Non en jou dan hequote:Op maandag 20 december 2010 16:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Niet zeuren; jij moest en zou met Margriet de slaapkamer van Bernard sr in, dus je zult
Oh dat zou echt dolle pret zijnquote:
Oh mis ik wat?quote:Op maandag 20 december 2010 16:42 schreef Nonneke het volgende:
omg die bezopen zingende sophie hilbrand
ja die leuke blonde van spuiten en slikken was afgelopen nacht nog even langs gegaan nadat ze de kroeg uit was gevallenquote:Op maandag 20 december 2010 16:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh mis ik wat?
Ik moest gisteren zo lachen om dingetje, hoe heet ze nou nog es, dat leuke blonde ding van spuiten en slikken, die een of ander kansloos streetdance groepje een handje ging helpen
Dat is toch niet Sofie of wel?quote:Op maandag 20 december 2010 16:49 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ja die leuke blonde van spuiten en slikken was afgelopen nacht nog even langs gegaan nadat ze de kroeg uit was gevallen![]()
Ja die Jon dude heb ik ook gehoord
die is ook leuk jaquote:Op maandag 20 december 2010 16:50 schreef oh-oh het volgende:
Nicolette bedoel ik, die vind ik echt zo megalollig altijd
You go girlquote:
Goed zo! Wanneer krijg je je cijfer?quote:
Fijnquote:
binnen vier werkweken, dus over een maand of 1,5quote:Op maandag 20 december 2010 17:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Goed zo! Wanneer krijg je je cijfer?
Onderwijs- LeerProblemenquote:
Ik vind het echt heel rot voor je en het was altijd zo gezellig om te lezenquote:Op maandag 20 december 2010 17:01 schreef oh-oh het volgende:
Nou, mn blog is uit de lucht, dag 4 jaar werk
quote:Op maandag 20 december 2010 17:01 schreef oh-oh het volgende:
Nou, mn blog is uit de lucht, dag 4 jaar werk
elders online zetten en afschermen?quote:Op maandag 20 december 2010 17:09 schreef oh-oh het volgende:
Baaf heeft een backup gemaakt![]()
Maar goed, ik gebruikte het echt als dagboek en als foto opzoek archiefje en dat is nu allemaal weg![]()
e/
Naja dan heeft het zijn functie wel verloren voor een groot deel en als ik het niet meer bij houdt dan is het nut ook zo weg helaas.quote:Op maandag 20 december 2010 17:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
elders online zetten en afschermen?
Pas wel op, hij is refurbished en volgens qltel is hij een jaar of 6 oud.quote:Op maandag 20 december 2010 17:11 schreef tombolafan het volgende:
Heeft er iemand verstand van computers hier?
http://www.pc4everyone.nl/thuis/aanbiedingen/depers20122010.html
Is dat iets voor een stel mensen dat weinig met computers doet?Mn ouders dus?
Zou ik niet doen. Hij is gebruikt, en ik weet niet wat ze willen doen erop maar het is best een traag ding als je het met de huidige generatie vergelijkt.quote:Op maandag 20 december 2010 17:11 schreef tombolafan het volgende:
Meneer I. wel....en die ga je meeten volgende weekquote:Op maandag 20 december 2010 17:11 schreef tombolafan het volgende:
qltel ook, die raadt hem afquote:Op maandag 20 december 2010 17:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Meneer I. wel....en die ga je meeten volgende week
Dat zou die van mij ook doen iddquote:
Nou nee dan lijkt me dat ie het ook wel weer weet te vinden, voornaam en plaatsnaam blijven wel es voorkomen vrees ikquote:Op maandag 20 december 2010 17:16 schreef Rewimo het volgende:
Oh-oh, echt balen joh. Kun je hem niet ergens anders neerzetten? Zonde als je ermee op moet houden hierdoor
En al zou je dat wijzigen, dan ist wel weer te vinden aan de namen van de hondenquote:Op maandag 20 december 2010 17:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou nee dan lijkt me dat ie het ook wel weer weet te vinden, voornaam en plaatsnaam blijven wel es voorkomen vrees ik
psies.quote:Op maandag 20 december 2010 17:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En al zou je dat wijzigen, dan ist wel weer te vinden aan de namen van de honden
Laat je baas 'm een contactverbod aansmerenquote:Op maandag 20 december 2010 17:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
psies.
Dus weg dan maar, jezus, das wel echt absurd, voor 1 zo een klootzak he
Nou iddquote:Op maandag 20 december 2010 17:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Em El![]()
Maes, 6 uur in de kou staan?
Dat kan toch helemaal niet
Inderdaadquote:Op maandag 20 december 2010 17:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Em El![]()
Maes, 6 uur in de kou staan?
Dat kan toch helemaal niet
En jij mag ze van schiphol halen?quote:Op maandag 20 december 2010 17:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Inderdaadkunnen ze niet nog een nachtje in een hotel boeken ofzo dan? Daar gaan staan wachten lijkt me met dit weer ook geen pretje (en vrij nutteloos als je 6
uur moet wachten).
Mijn ouders vliegen vanavond vanaf Tenerife terugzal me benieuwen hoe laat ze terug zijn
Nee gelukkig niet, ze zouden oorspronkelijk om 22:45 landen, dus dat was al vrij laat als ik ze nog thuis moet afzetten en morgen moet werken.. Dus geloof dat m'n oom gaat ofzo...quote:Op maandag 20 december 2010 17:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En jij mag ze van schiphol halen?
Mazzel idd!quote:Op maandag 20 december 2010 17:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, ze zouden oorspronkelijk om 22:45 landen, dus dat was al vrij laat als ik ze nog thuis moet afzetten en morgen moet werken.. Dus geloof dat m'n oom gaat ofzo...
Lucky me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |