quote:Op maandag 20 december 2010 14:48 schreef wise het volgende:
"ik stel me niet aan, ik pas me aan"
/conversation.
Preciesquote:Op maandag 20 december 2010 14:48 schreef wise het volgende:
/conversation.
waarom zou je ? als thuis werken net zo makkelijk is/kan, en als je droge bek ermee weg is met wat vet?quote:Op maandag 20 december 2010 14:50 schreef daftme het volgende:
Als ik een jongen met lippenzalf zie kloojen heb ik ook mijn bedenkingen. En op die kou kan je je kleden. Dus in principe hebben ze gelijk
quote:Op maandag 20 december 2010 14:48 schreef wise het volgende:
/conversation.
Maar die klagende gasten wisten dat waarschijnlijk niet:P?quote:Op maandag 20 december 2010 14:51 schreef dikkelul3bier het volgende:
[..]
waarom zou je ? als thuis werken net zo makkelijk is/kan, en als je droge bek ermee weg is met wat vet?
Ultieme gay-lord redenering.quote:omdat ik geen zin had om s'ochtends met -7 naar buiten te gaan.
je ziet toch labello op zo'n ding staan? elke mongool herkent zo'n blauwe stift wel. maar dit was even een voorbeeldje, gaat me meer in het algemeen.quote:Op maandag 20 december 2010 14:53 schreef daftme het volgende:
[..]
Maar die klagende gasten wisten dat waarschijnlijk niet:P?
selectief quoten; opzoutenquote:Op maandag 20 december 2010 14:53 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Ultieme gay-lord redenering.
Ongezien eens met collega dus.
Vind ik onzin. Als je pijn (of "last") kan voorkomen, waarom niet doen? Omdat je dan niet stoer bent? Dát is pas fail..quote:Op maandag 20 december 2010 14:50 schreef daftme het volgende:
Als ik een jongen met lippenzalf zie kloojen heb ik ook mijn bedenkingen. En op die kou kan je je kleden. Dus in principe hebben ze gelijk
Indien mogelijk natuurlijk. als het niet had gekund pak ik me gewoon in, dood ga je er niet aan. maar als het net zo makkelijk anders (warmer) kan dan doe je dat.quote:Op maandag 20 december 2010 14:55 schreef BigSmurf het volgende:
Terechte klacht, alles om niet door die kou te hoeven is geoorloofd.
Dat is wel zo, maar het ziet er alsnog frappant uit. Moet ook toegeven dat ik het ooit gebruikt hebt.quote:Op maandag 20 december 2010 14:57 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Vind ik onzin. Als je pijn (of "last") kan voorkomen, waarom niet doen? Omdat je dan niet stoer bent? Dát is pas fail..
ja man. want je moet stoer doen, anders vinden ze je straks niet mannelijk.quote:Op maandag 20 december 2010 14:56 schreef Kekster het volgende:
Geen zin hebben om met -7 naar buiten te gaan
Wat een mietjes lopen er tegenwoordig rond
Slaat nergens op, kan me voorstellen dat je gek wordt van droge lippen, zeker als je gevoelig bent voor kou...quote:Op maandag 20 december 2010 14:50 schreef daftme het volgende:
Happenquote:Op maandag 20 december 2010 15:02 schreef dikkelul3bier het volgende:
[..]
het verschil tussen lippenstift en labello niet weten![]()
Ik voelde me niet stoer toen ik vanmorgen met -7 naar m'n werk ging. Er is ook niks stoer aan. Maar als je thuis blijft omdat het -7 is ben je gewoon een mietje, want ojee, zometeen bevriest je tere babyhuidjequote:Op maandag 20 december 2010 14:59 schreef dikkelul3bier het volgende:
[..]
ja man. want je moet stoer doen, anders vinden ze je straks niet mannelijk.
typisch dat degenen die dat roepen vaak dezelfde mensen zijn die niet op een vrouw durven af te stappen in de kroeg.
ik blijf thuis omdat het KAN. als het niet kon ging ik gewoon.quote:Op maandag 20 december 2010 15:05 schreef Kekster het volgende:
[..]
Ik voelde me niet stoer toen ik vanmorgen met -7 naar m'n werk ging. Er is ook niks stoer aan. Maar als je thuis blijft omdat het -7 is ben je gewoon een mietje, want ojee, zometeen bevriest je tere babyhuidje
Ik zou het niet voor het woord willen hebben. Thuiswerken is voor mensen die moeilijk of lang moeten reizen, of er een bepaalde thuissituatie naar hebben. de rest (met name mensen die met de fiets, of kort OV gaan) moet gewoon lekker gezellig en collegiaal naar de zaak komen. Daarbij moet goed meetbaar zijn of die thuiswerkers ook wel degelijk productief aan het werk zijn (vaak bij stagiairs niet goed meetbaar).quote:Op maandag 20 december 2010 14:57 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Vind ik onzin. Als je pijn (of "last") kan voorkomen, waarom niet doen? Omdat je dan niet stoer bent? Dát is pas fail..
Heb je honger, knul?quote:Op maandag 20 december 2010 15:02 schreef dikkelul3bier het volgende:
[..]
het verschil tussen lippenstift en labello niet weten![]()
Dat het niet meetbaar is, is niet waar. Ik heb een dag in de week om aan een adviesrapport te werken (stageopdracht). hiervoor moet ik onder meer een enquete opzetten en data invoeren. als dat straks onder de maat is, kun je dat direct zien en zal het eindproduct als onvoldoende beoordeeld worden. maar uiteraard is het niet onder de maatquote:Op maandag 20 december 2010 15:07 schreef renerulezzz het volgende:
[..]
Ik zou het niet voor het woord willen hebben. Thuiswerken is voor mensen die moeilijk of lang moeten reizen, of er een bepaalde thuissituatie naar hebben. de rest (met name mensen die met de fiets, of kort OV gaan) moet gewoon lekker gezellig en collegiaal naar de zaak komen. Daarbij moet goed meetbaar zijn of die thuiswerkers ook wel degelijk productief aan het werk zijn (vaak bij stagiairs niet goed meetbaar).
Een stagiair die om deze reden niet op zijn werk komt, was bij mij in elk geval nooit als volwaardig medewerker aan de bak gekomen.
Labello smeren moet je overigens zelf weten
"Expres moeilijk maken"quote:Op maandag 20 december 2010 15:23 schreef dikkelul3bier het volgende:
wel grappig hier die mensen die echt precies m'n klacht duidelijk maken... iemand die zichzelf het expres moeilijker maakt dan nodig omdat ie bang is dat anderen hem niet stoer vinden. dat zijn de echte mietjes.
wat een mietje ben jij zeg, elke dag eten. kun je ook best een weekje zonder als normale kerel. en dan ook nog in de supermarkt halen, kan ook best zonder. schiet maar een dier in het wild als een normale kerel.quote:Op maandag 20 december 2010 15:25 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
"Expres moeilijk maken". Als je een normale kerel bent moet je gewoon tegen een beetje kou kunnen. En labello opdoen wtf? Mag je anders je vriendje niet pijpen of zo?
quote:Op maandag 20 december 2010 15:27 schreef dikkelul3bier het volgende:
[..]
wat een mietje ben jij zeg, elke dag eten. kun je ook best een weekje zonder als normale kerel. en dan ook nog in de supermarkt halen, kan ook best zonder. schiet maar een dier in het wild als een normale kerel.
lees gvd eens wat ik zeg man, ik ga de kou in als het ff moet. als het niet moet dan niet... wat ben jij dom zeg.
je hebt hem gedistttquote:
Nee hoor, maar je komt opeens met zinnen die nergens op slaan. Wat heeft het niet in de kou durven in hemelsnaam te maken met het jagen op wilde dieren.quote:
wat heeft het niet in de kou durven te maken met dit topic? ik ga vaak geneog de kou in, maar als je kunt kiezen zit je toch liever binnen?quote:Op maandag 20 december 2010 15:35 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nee hoor, maar je komt opeens met zinnen die nergens op slaan. Wat heeft het niet in de kou durven in hemelsnaam te maken met het jagen op wilde dieren..
Wat het er mee te maken heeft?quote:Op maandag 20 december 2010 15:36 schreef dikkelul3bier het volgende:
[..]
wat heeft het niet in de kou durven te maken met dit topic? ik ga vaak geneog de kou in, maar als je kunt kiezen zit je toch liever binnen?
Ik snap je collega helemaal.quote:of dat ik zei dat ik vandaag thuiswerkte (wat gewoon mogelijk is) omdat ik geen zin had om s'ochtends met -7 naar buiten te gaan. waarop een collega begon te zaniken.
dat is selectief een stuk pakken. als je verder/beter had gelezen dan wist je dat ik dat deed omdat het kon plus dat het nog meer bijkomende voordelen had en voor de laatste keer, het gaat niet om dit specifieke ding.quote:Op maandag 20 december 2010 15:38 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Wat het er mee te maken heeft?
Laten we een paar posts terug gaan:
jaja, het leven is zwaar als stagiair van hoveniersbedrijf het bloemetjequote:Op maandag 20 december 2010 15:42 schreef Heroinjunk het volgende:
Het was niet eens -7, huilie. En wtf, ik werk thuis omdat het te koud is?Wtf wtf?
Mijn stage lacht me dan uit.
Lees je in voordat je wat gaat roepen schatje. Ik loop stage met zwaar autistische kinderen.quote:Op maandag 20 december 2010 15:47 schreef dikkelul3bier het volgende:
[..]
jaja, het leven is zwaar als stagiair van hoveniersbedrijf het bloemetje
Je kunt er gewoon niet tegen dat mensen het niet met je eens zijn.quote:Op maandag 20 december 2010 15:48 schreef dikkelul3bier het volgende:
verwijder deze topic maar. ik discusseer graag, maar dit is tegen een muur praten. als mensen maar 2 regels uit een topic lezen kun je net zo goed stoppen.
Is goed, als jij ook mijn reacties ook wat beter leest. want dat doe je duidelijk niet.quote:Op maandag 20 december 2010 15:48 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Lees je in voordat je wat gaat roepen schatje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |