quote:Op donderdag 16 december 2010 11:51 schreef Ferdo het volgende:
In je werkzame leven krijg geef je vast ook wel eens een klusje aan stagairs die eigenlijk beneden je stand is. Wen er aan.
quote:Op donderdag 16 december 2010 11:51 schreef Id_do_her het volgende:
Geen middelbare scholier maar wel nog steeds stagiair. Kutklusjes horen er nu eenmaal bij.
quote:Op donderdag 16 december 2010 11:51 schreef voederbietel het volgende:
Simpel, iemand anders is daar te duur voor. Het is een kwestie van nemen en geven, jij neemt werkervaring en geeft goedkope arbeid.
Dit dus!quote:Op donderdag 16 december 2010 11:51 schreef Ferdo het volgende:
In je werkzame leven krijg je vast ook wel eens een klusje die eigenlijk beneden je stand is. Wen er aan.
De "E"quote:Op donderdag 16 december 2010 11:54 schreef xprotagonistx het volgende:
Wat is het verschil tussen een hbo-er en een EHBO-er?
Dan maar even een serieuze reactie.quote:Op donderdag 16 december 2010 11:49 schreef dikkelul3bier het volgende:
ik loop dus stage, op een erg leuke plek.alleen het hoofd van de facilitaire dienst roept minimaal 1 keer per dag als er een ongeloofelijke kutklus voorbij komt: das een leuk klusje voor de stagiares (er zijn er meerdere hier). dan moet je echt denken aan 300 kerstpakketjes klaarmaken, of een kantoor leegruimen.
nu voel ik me echt niet te goed om ergens een keer bij te springen maar ik zit hier om te leren en ben 3e jaars hbo. de andere klussen zijn wel inhoudelijk en leuk en leerzaam maar er komen zo nu en dan klussen voorbij die gewoon niets met m'n opleiding te maken hebben. waar haal je het idee vandaan dat ik hier voor dit soort dingen ben?
Dit.quote:Op donderdag 16 december 2010 12:02 schreef ph4ge het volgende:
Je moet zorgen dat je voor je stage al duidelijk hebt gemaakt dat je een zeker niveau hebt en dat je relevante werkervaring op wilt doen. Natuurlijk houdt dit in dat je ook soms rotklusjes moet doen, maar over het algemeen moet je wel zorgen dat je stage leerzaam is. Als andere stagiairs simpelweg op een lager niveau studeren dan ben je niet arrogant als je aangeeft dat jij meer verwacht van je stage, sterker nog dat hoort bij het niveau waar je later terecht komt.
Besteed je niet het grootste deel van je tijd aan nuttig werk dan moet je dat kenbaar maken aan je begeleider en aan je school en proberen hier verandering in te brengen. Tegenwoordig keuren scholen stages makkelijk goed, maar vroeger had je een probleem als bleek dat je niet op je niveau had gewerkt. Daar kan je je tegen indekken als je kan aangeven dat je pro actief bent geweest en je best hebt gedaan om wel leerzaam werk te krijgen.
Je bent geen stagiair voor het bedrijf, je bent stagiair voor je opleiding. Het bedrijf voldoet zijn maatschappelijk verantwoordelijkheid door jou op te leiden, ze mogen stagiairs niet misbruiken als uiterst goedkope en domme arbeidskrachten. Dan moeten ze maar een blik Oostblokkers opentrekken als ze dat willen
En ook nog eens aan het HBOquote:Op donderdag 16 december 2010 11:54 schreef LilDutchPrincess het volgende:
TS studeert om concierge te worden
Waar je met een beetje mazzel je papiertje gewoon cadeau krijgt.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |