oh, dat klinkt logisch..quote:Op dinsdag 21 december 2010 02:13 schreef Sygnus het volgende:
[..]
Ik zou voortaan een auto met RWD gebruiken..
Nog weinig gaande hier, maar wie weet helpt het als er meer oproepen komen:quote:Op dinsdag 21 december 2010 02:32 schreef Driepink het volgende:
alvast een vraagje voor morgen:
iemand een DTM bak te leen ?
ik ben namelijk al goed op weg voor mn formula gran turismo.. nog maar 2m te gaan
om precies te zijn: 2.995.763 atm
lllquote:Op dinsdag 21 december 2010 03:25 schreef nero7 het volgende:
Mijn F1 is binnenkort in de aanbieding.
Nu de F1 Champ. aan het rijden. Vind het geen reet aan.
Hoewel de AI steeds failt om de chicane van de Nurburgring F/GP uit te rijden. Minstens 3 wagens die rondjes spinnen
Ik heb een Lexus te leen voor je, die ik omgebouwd heb tot een DTM, en nog veel beter is dan de reguliere DTM auto's.quote:Op dinsdag 21 december 2010 02:32 schreef Driepink het volgende:
alvast een vraagje voor morgen:
iemand een DTM bak te leen ?
ik ben namelijk al goed op weg voor mn formula gran turismo.. nog maar 2m te gaan
om precies te zijn: 2.995.763 atm
Is dat de Lexus IS F Racing Concept of heb je de standaard Lexus IS F gebruikt voor de DTM race?quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:43 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik heb een Lexus te leen voor je, die ik omgebouwd heb tot een DTM, en nog veel beter is dan de reguliere DTM auto's.
Gister die fiat 500 seizoensrace gedaan.quote:Op maandag 20 december 2010 19:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kun je die seizoenevents meerdere malen rijden?
Waarschijnlijk op dezelfde account gedaan he. En je krijgt niet meer de crediots die je kameraad heeft gewonnen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:18 schreef Sant. het volgende:
[..]
Gister die fiat 500 seizoensrace gedaan.
kameraad van me wordt 4e en krijgt 90k
ik word 2e en krijg 50k credits
hoe zit dat dan?!
als die later vandaag zou kunnen lenen ?quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:43 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik heb een Lexus te leen voor je, die ik omgebouwd heb tot een DTM, en nog veel beter is dan de reguliere DTM auto's.
Aha ik snap het denk ik, dus alleen wanneer ik nu nog 1e zou worden verdien ik er nog bijvoorbeeld 10k bij, wat het totaal prijzengeld voor die fiat500 race op 150k brengt?quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:00 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Waarschijnlijk op dezelfde account gedaan he. En je krijgt niet meer de crediots die je kameraad heeft gewonnen.
Als je de eerste keer 2e wordt krijg je 140k credits
90+50k = 140
Nee. Je krijgt voor de 3e, 2e en 1e plaats een oplopend bedrag aan prijsgeld, als je meteen 1e wordt krijg je de som van alle posities uitgekeerd. Als je bijvoorbeeld eerst 2e wordt en dan 1e krijg je de eerste ronde het geld van brons en zilver, en de tweede dat van alleen goud.quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:53 schreef Sant. het volgende:
[..]
Aha ik snap het denk ik, dus alleen wanneer ik nu nog 1e zou worden verdien ik er nog bijvoorbeeld 10k bij, wat het totaal prijzengeld voor die fiat500 race op 150k brengt?
Schets ik het zo correct?
Dus je kunt dat geld ineens halen voor 1e te worden, maar ook alles behalen door hem bijvoorbeeld 3 keer als 2e af te sluiten?
Netjes. Goeie tip ook. Ik had mijn olie ververst en nu 1 pk te veel.quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:44 schreef Glijdt_licht het volgende:
Fiat 500 race op goud.
gewone 500 met 2 upgrades
volledig aanpasbare versnellingsbak @ 140kmh
Sportveren met hoogteverstelling
hoogte v&a @ -10
camber voor @ 2,5
camber achter @ 1,5
Ja, je savegame verwijderenquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:37 schreef Vuurpijl. het volgende:
Is het mogelijk om helemaal overnieuw te beginnen in het spel?
Je koopt die Lexus toch zo? 5x een ring rijden en je hebt het terug verdiend.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:51 schreef Driepink het volgende:
kon ik nou een dtm auto van iemand lenen ?
5 x een ring rijden?quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je koopt die Lexus toch zo? 5x een ring rijden en je hebt het terug verdiend.
Nieuwe user creeren in je PS3 menu misschien?quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:37 schreef Vuurpijl. het volgende:
Is het mogelijk om helemaal overnieuw te beginnen in het spel?
ja en als ik die auto van iemand kan lenen, bespaart het me ook weer de moeite om hem te kopen/tunen.. die auto zelf is al 750k.. dan nog tunen.. weg miljoen.. eerder 10x die ring..quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je koopt die Lexus toch zo? 5x een ring rijden en je hebt het terug verdiend.
Niet voor die simpele kutraces. Ik ben echt geen diehard, maar als je die paar wedstrijdjes niet zonder hulp kan dan kun je die game beter terug in de doos doen en je geld terug vragen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:12 schreef very het volgende:
Het is ook onderdeel van het spel om auto's weg te kunnen geven / uit te lenen....
Jij bepaalt hier even de regels wanneer wel en wanneer niet?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Niet voor die simpele kutraces. Ik ben echt geen diehard, maar als je die paar wedstrijdjes niet zonder hulp kan dan kun je die game beter terug in de doos doen en je geld terug vragen.
ja kunnen we gewoon weer on topic gaan? gezemel steeds.quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:06 schreef Kreator het volgende:
Niet voor die simpele kutraces. Ik ben echt geen diehard, maar als je die paar wedstrijdjes niet zonder hulp kan dan kun je die game beter terug in de doos doen en je geld terug vragen.
Ik ben het eigenlijk met beiden wel een beetje eens. Ik snap het goed voor de moeilijke races, maar voor de Yaris cup o.i.d. tjah.. ieder zijn ding, maar dit heb ik eerder ook al eens geopperd en toen was t hek al van de dam.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:23 schreef very het volgende:
Jij bepaalt hier even de regels wanneer wel en wanneer niet?
Waar maak jij je eigenlijk druk om? Ik snap jouw bezwaar eigenlijk niet zo.
Als mensen dat willen doen, dan doen ze dat toch?
Ik heb nog een Nissan Skyline Pace Car staan! Compleet met zwaailichten die ook nog eens aankunnen! Geweldige bak, benieuwd of die mee mag doen!quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:28 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Heeft iemand de special stage 5 van de bonus seiszoensrace al gedaan?
Zo ja, met welke Skyline? welke kan je 1100 kg maken en 500 pk en dan nog bestuurbaar houden?
Ik blijf aan de gang met posts editenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Edit die andere dwaas dan ook, inconsequent sneu gemodereer ook.
Zolang het maar consequent gebeurt vind ik alles goed.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:38 schreef STING het volgende:
[..]
Ik blijf aan de gang met posts editen
volgens mij mag deze idd niet mee doen. Heb die wagen ook maar komt niet terug in de garage als ik bij de race kijk. Mag dus niet mee doenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:33 schreef Sant. het volgende:
[..]
Ik heb nog een Nissan Skyline Pace Car staan! Compleet met zwaailichten die ook nog eens aankunnen! Geweldige bak, benieuwd of die mee mag doen!
edit: maar eerst de download aanzetten zodra ik thuis ben vnvd.
Probeer ik, maar Kreator vind het nodig mijn PM's hier te quoten.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:41 schreef STING het volgende:
Guys, nu stoppen met dat puberale gedoe.
Ga maar lekker verder via PM.
Paar pagina's terug staat mijn set up voor die racequote:Op dinsdag 21 december 2010 14:42 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
volgens mij mag deze idd niet mee doen. Heb die wagen ook maar komt niet terug in de garage als ik bij de race kijk. Mag dus niet mee doen
pff dan meot ik zoeken:P quote is hahahaquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:57 schreef Hiya het volgende:
[..]
Paar pagina's terug staat mijn set up voor die raceDaarmee moet je m gemakkelijk kunnen halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |