quote:Op maandag 20 december 2010 20:02 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Dat heb ik je nog nooit zien doen anders.
Daarop zijn we nog uitgebreid doorgegaan in dat topic en de algemene conclusie was toch wel dat het (als het al het geval was dit) niet vanwege de moslimstemmen was.quote:Op maandag 20 december 2010 20:22 schreef paddy het volgende:
[..]
Waarom komt links niet op voor de rechten van Joden?
Maar smaken verschillen.
Laat maar dat soort dingen dringt toch nooit door.quote:Op maandag 20 december 2010 20:36 schreef IHVK het volgende:
En sowieso er zijn toch ook geen 15.5 miljoen niet moslim stemgerechtigden in Nederland.
Alsof moslim-baby's en kinderen ook stemrecht hebben.
Om over de bedroevende opkomst maar te zwijgen.
Daar doelde ik dus niet op. Bedoelde de zin op zichquote:Op maandag 20 december 2010 20:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daarop zijn we nog uitgebreid doorgegaan in dat topic en de algemene conclusie was toch wel dat het (als het al het geval was dit) niet vanwege de moslimstemmen was.
Ja ja, moslim kinderen dan.quote:Op maandag 20 december 2010 20:39 schreef Holzfäller het volgende:
[..]
Ik moest ff aan Dawkins denken.
Daar doelde ik dus niet opquote:Op maandag 20 december 2010 20:36 schreef IHVK het volgende:
En sowieso er zijn toch ook geen 15.5 miljoen niet moslim stemgerechtigden in Nederland.
Soms heb je dat een keer na 20 keer tegen een muur aanpratenquote:Op maandag 20 december 2010 20:43 schreef paddy het volgende:
[..]
Daar doelde ik dus niet op. Bedoelde de zin op zichManier van converseren. Dus hoe jij je tegenstander qua discussie benaderde
Zoiets?quote:Op maandag 20 december 2010 20:43 schreef paddy het volgende:
[..]
Daar doelde ik dus niet op. Bedoelde de zin op zichManier van converseren. Dus hoe jij je tegenstander qua discussie benaderde
quote:Op maandag 20 december 2010 20:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Laat maar dat soort dingen dringt toch nooit door.
Nee oke ik snap ook niet meer waar het over gaat verder.quote:Op maandag 20 december 2010 20:44 schreef paddy het volgende:
[..]
Daar doelde ik dus niet opDat snap ik ook wel
En toch zou ik dan nog eerder er voor gaan om te zeggen dat je niet meer weet hoe je het degene duidelijk moet maken dan jouw bewoording.quote:Op maandag 20 december 2010 20:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Soms heb je dat een keer na 20 keer tegen een muur aanpraten.
Waarschijnlijk is dit de echte onbewuste reden die sommigen van ons vooronze eigen geest proberen te verdoezelen.quote:
De manier van discussiëren wordt hier aangegeven. En de stelling van de TS.quote:Op maandag 20 december 2010 20:46 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee oke ik snap ook niet meer waar het over gaat verder.
Het gaat nu dus niet over moslims maar over de manier van discussiëren.quote:de discussie wordt over het algemeen voornamelijk gebruikt om de ander te overtuigen of af te branden. Politieke discussies worden op dezelfde wijze gevoerd als discussies over PSV en Ajax op een voetbalforum, met hetzelfde gebrek aan begrip en respect. Mensen zetten een ander vast vanwege een ongelukkige woordkeus, mensen worden aangevallen vanwege hun mening, levenswijze of politieke voorkeur. Voor mij is het ergste is dat ik aan mezelf merk dat ik er soms aan mee ga doen.
En ik erger mij net zo aan dat soort pubergedrag, maar blijkbaar lopen er users rond die in het dagelijkse leven niet verder komen dan GVD ik heb zin in een kop koffie, GVD. Of. Je bent achterlijk moeders, want mijn woorden zijn waarheid.quote:Ik ga in ieder geval vanaf vandaag proberen om me niet meer uit te laten lokken, want ook ik heb me weleens verlaagd tot bedenkelijk niveau in een discussie hier. Voor mij is de discussie vanaf vandaag alleen nog maar om te leren en een educatief doel te dienen. En iedereen mag mij daarop aanspreken.
Ik had het dan ook over een feitelijk cijfer. Wat Moslims werkelijk stemmen is volledig prive.quote:Op maandag 20 december 2010 20:36 schreef IHVK het volgende:
Ok ik houd me maar in dan.quote:Op maandag 20 december 2010 20:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik had het dan ook over een feitelijk cijfer. Wat Moslims werkelijk stemmen is volledig prive.
Mee eens. Soms laat je een evenredig soort user het ook maar uitvechten met elkaar. Ben ik er op tijd bij, haal ik het wel weg. Maar nogmaals de ene mod is de andere mod niet. Maakt mij ook geen betere mod ofzo want dat zal ik absoluut niet van de POLmods zeggen (ze hebben het hier niet eenvoudig). Ik post alleen niet snel in een topic wanneer ik al meteen voor dom uitgemaakt zal worden om mijn mening. Tegenargumenten ben ik veel gevoeliger voor dan dat woordgebrek.quote:Op maandag 20 december 2010 20:49 schreef IHVK het volgende:
Ja maar dit is toch de POL?
Kijk de TK maar, gaat precies hetzelfde aan toe.
Ik rekende enkel en alleen uit hoeveel ''Moslim zetels er mogelijk kunnen zijn''. Hoe zou ik kunnen weten wat een Moslim stemt ?quote:Op maandag 20 december 2010 20:54 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ok ik houd me maar in dan.
Maar echt hoor verder dankom ik niet.
Ik heb enorm veel geleerd van bepaalde users. Zelfs van users waar ik mij aan ergerquote:Op maandag 20 december 2010 20:53 schreef Holzfäller het volgende:
Uiteindelijk moeten we het posten hier in vrijwel alle gevallen zien als bezigheidstherapie. Dat sommige mensen er zo nu en dan wat wijzer van worden, zullen ze hooguit beschouwen als 'mooi meegenomen'.
Daar is dit topic niet voorquote:Op maandag 20 december 2010 20:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik rekende enkel en alleen uit hoeveel ''Moslim zetels er mogelijk kunnen zijn''. Hoe zou ik kunnen weten wat een Moslim stemt ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |