Ik ga niet TEGELEN daar heb ik vrienden voorquote:Op maandag 20 december 2010 13:56 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar zo ieder z'n vak! Als ik wil betegelen had ik wel stratenmaker geworden!
Ik weet het niet J. Ik zou gewoon bier drinken en de Webert aangooien.quote:Op maandag 20 december 2010 13:59 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik ga niet TEGELEN daar heb ik vrienden voormaar een nieuwe schutting zetten ga ik wel doen. zo een HELE HOGE !!!
Mwah schuttinkje zetten is volgens mij nog wel te doen J. Daarna kan ik uiteraard weer 10 jaar genieten zonder ook maar 1 slag uit te voeren in de tuin ?quote:Op maandag 20 december 2010 13:59 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik weet het niet J. Ik zou gewoon bier drinken en de Webert aangooien.
En je hebt weer ff je goede wil laten zien enzo. Ok ok vooruit dan.quote:Op maandag 20 december 2010 14:00 schreef Joene het volgende:
[..]
Mwah schuttinkje zetten is volgens mij nog wel te doen J. Daarna kan ik uiteraard weer 10 jaar genieten zonder ook maar 1 slag uit te voeren in de tuin ?
Daarna kan ik rustig op de stretcher blowjobs ontvangen enzoquote:Op maandag 20 december 2010 14:01 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
En je hebt weer ff je goede wil laten zien enzo. Ok ok vooruit dan.
Zo vanachter je 4 meter hoge schutting een beetje kreunen enzo.quote:Op maandag 20 december 2010 14:02 schreef Joene het volgende:
[..]
Daarna kan ik rustig op de stretcher blowjobs ontvangen enzo
Vind ik ook. Alleen hubbie wil het nietquote:
Verleid hem met je superjesters!quote:Op maandag 20 december 2010 14:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Vind ik ook. Alleen hubbie wil het niet
Straks.. Als hij klaar is met zijn zogenaamde werk.quote:Op maandag 20 december 2010 14:07 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Verleid hem met je superjesters!
Ik dus JK omdat mn hendig sjiek geslipte peugeot ermee is gekapt en ik naarstig opzoek is naar een 2e hands Renault om toch frankrijk trouw te blijven.quote:
Had je nog een nieuwe wasmachien nodig ?quote:
Niks meer aan de hand sinds die ene keer?quote:Op maandag 20 december 2010 14:32 schreef Joene het volgende:
[..]
Had je nog een nieuwe wasmachien nodig ?
Niks mis met nieuwe setjes T.quote:Op maandag 20 december 2010 14:33 schreef Tally het volgende:
Mja als ik nu begin over dat setje kan ik die iPad helemaal wel vergeten
Gelukkig maar ? anders had ik nog wel een ouderwets wasrek van oma ?quote:Op maandag 20 december 2010 14:33 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Niks meer aan de hand sinds die ene keer?
Zo waar de jesters parmantig in naar voren komenquote:
Als ik straks geworpen heb! Nu is het alleen maar zonde J.quote:Op maandag 20 december 2010 14:34 schreef Joene het volgende:
[..]
Zo waar de jesters parmantig in naar voren komen
Hmmm tussen 4500 en 5000 komt eerst JK voor een beetje tweedehands met een aantal hendig sjiek geslipte km's erop.quote:Op maandag 20 december 2010 14:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zo een sjiek hendig slippende Renjoo heppie toch voor 300 euro wel J?
Doe maar luxe met slechts tweedehands en niet zes- of zevendehands, paster!quote:Op maandag 20 december 2010 14:42 schreef Joene het volgende:
Hmmm tussen 4500 en 5000 komt eerst JK voor een beetje tweedehands met een aantal hendig sjiek geslipte km's erop.
Enorm JK. Ik doe het !quote:Op maandag 20 december 2010 15:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Doe maar luxe met slechts tweedehands en niet zes- of zevendehands, paster!
Valt net niet binnen mijn budget, JK. Anders ja.quote:Op maandag 20 december 2010 15:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Een Citroën DS Cabriolet, UI.
Een Kone of een Schindler?quote:Op maandag 20 december 2010 16:17 schreef KingOfMars het volgende:
Zo, lift naar het station gehosseld voor de terugweg, ga natuurlijk niet weer dat pokke eind lopen.
Dat is gelukkig dan weer niet nodig , maar toch boel euro's voor ons JK.quote:Op maandag 20 december 2010 18:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Let op J, geld lenen kost geld.
Nice. Bedankt voor de tip!quote:Op maandag 20 december 2010 16:42 schreef Swetsenegger het volgende:
Voor de patserige iDevice eigenaren. Gamelof kerst. handjevol games voor 79 cent: http://blog.gameloft.com/index.php/2010/12/20/holidays-sale/
Likken J Likken !quote:Op maandag 20 december 2010 19:06 schreef KingOfMars het volgende:
En dat dan zo *pats* die bus met koffie uit je handen flikkert. Ja, dat vat de dag wel aardig samen.
Vrouw ?quote:
Die heb daar toch een studie voor gehad ?quote:
WTF ken ze niet op een normaal tijdstip werken menquote:Op maandag 20 december 2010 19:12 schreef KingOfMars het volgende:
Die zit te werken ofzo..
Volgende keer maar weer SGP stemmen dus.
Nee vertel is en waarom ?quote:Op maandag 20 december 2010 19:12 schreef KingOfMars het volgende:
Had ik al verteld wat een schurfterige kutdag vandaag is?
Als ik mij was (wat ik ben) zou ik vandaag zeker geen auto kopen nee.quote:Op maandag 20 december 2010 19:15 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee vertel is en waarom ?
Dus jou gevoel zegt auto niet kopen ?
Daarom wacht ik ff tot woensdag ?quote:Op maandag 20 december 2010 19:15 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Als ik mij was (wat ik ben) zou ik vandaag zeker geen auto kopen nee.
Misschien zeg je dan wel J kerel ik zou het doen ?quote:Op maandag 20 december 2010 19:18 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Puik plan want dan heb ik vakantie!
Stiekem heb ik er nu wel al een beetje jeuk an.quote:Op maandag 20 december 2010 19:22 schreef KingOfMars het volgende:
Die kans is dan wel een stuk groter ja!
Krijg je er geen iPad bij ofzo?quote:Op maandag 20 december 2010 19:26 schreef Joene het volgende:
[..]
Stiekem heb ik er nu wel al een beetje jeuk an.
Nee een beurt whehehehehehequote:Op maandag 20 december 2010 19:27 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Krijg je er geen iPad bij ofzo?
Hij zei : dat regel je maar met mn vrouw ?quote:
ik had tot ik bij de garage was ook een toffe dagquote:Op maandag 20 december 2010 19:37 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik had een geweldige dag. Vroeg naar huis ivm paspoort en daarna een kilometer of 4 door de sneeuw geploegd met de kinderen op de slee.
Heuj, ik was er ook bij!!!quote:Op maandag 20 december 2010 19:37 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik had een geweldige dag. Vroeg naar huis ivm paspoort en daarna een kilometer of 4 door de sneeuw geploegd met de kinderen op de slee.
quote:Op maandag 20 december 2010 19:45 schreef Joene het volgende:
[..]
ik had tot ik bij de garage was ook een toffe dagDaarna ben ik gewoon op van de zenuwen
Veel plezier op de bank vannacht S.quote:Op maandag 20 december 2010 19:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Daarom ging die slee zo zwaar.
Dit is prive mn 2e auto die meer kost dan 1k Swetsquote:Op maandag 20 december 2010 19:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Homo!
Ik had dat vroeger ook wel, maar ik heb zoveel auto's gekocht de laatste 10 jaar
quote:Op maandag 20 december 2010 19:58 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Veel plezier op de bank vannacht S.
Ik heb in de boedel van Eloise een Ford Focus erbij gekregen. Die heb ik ingeruild voor een 2ehands Seat Leon. Die Leon heb ik ingeruild voor een splinternieuwe Seat Altea. Proefritje, terug naar de dealer. Gesprekje. "Als ik je je inruilbedrag geeft teken je dan?" "Eh ja..." "Vanmiddag nog??" "Eh ja." Altea heb ik ingeruild voor een nieuwe Fiat Punto. Was letterlijk 1 op 1 inruil, hoefde geen geld bij. Punto ingeruild voor 1 jaar oude Nubria en nu Nubira voor nieuwe Duster. En alleen bij de laatste was het echt rekenen en heb ik minder gekregen dan ik in mijn hoofd had. (maar gelet op de levertijd en de anwb koerslijst nog steeds een prima inruil)quote:Op maandag 20 december 2010 20:03 schreef Joene het volgende:
[..]
Dit is prive mn 2e auto die meer kost dan 1k Swets
Netjesquote:Op maandag 20 december 2010 20:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb in de boedel van Eloise een Ford Focus erbij gekregen. Die heb ik ingeruild voor een 2ehands Seat Leon. Die Leon heb ik ingeruild voor een splinternieuwe Seat Altea. Proefritje, terug naar de dealer. Gesprekje. "Als ik je je inruilbedrag geeft teken je dan?" "Eh ja..." "Vanmiddag nog??" "Eh ja." Altea heb ik ingeruild voor een nieuwe Fiat Punto. Was letterlijk 1 op 1 inruil, hoefde geen geld bij. Punto ingeruild voor 1 jaar oude Nubria en nu Nubira voor nieuwe Duster. En alleen bij de laatste was het echt rekenen en heb ik minder gekregen dan ik in mijn hoofd had. (maar gelet op de levertijd en de anwb koerslijst nog steeds een prima inruil)
Maar je hebt dus niks in te ruilen? Klopt die 5K met de koerslijst? En laat je niet vertellen dat je meer moet betalen voor aanwezige accessoires want die zijn gewoon geen ruk waard.quote:Op maandag 20 december 2010 20:23 schreef Joene het volgende:
[..]
Netjes
Najah tot maart 2008 alleen maar lease gereden dus nooit een euro uitgegeven aan een auto.
voor vrouwlief toen een nissan micra oud ding, reed prima 1,5 jaar volgehouden.
Ding ging stuk voor 1000 euro een peugeot gekocht , prima ding , maar nu hoge kosten.
lk reed zelf vanaf 2008 - 2010(november) eeen 405.
Nu willen we dus een Renault Megane Diesel met weinig KM nap kopen 6 jaar oud voor plus min 5k en vind ik dat best een bult geld
Whehhehee Die 5k klopt redelijk met de koerslijst op 200 euro na.quote:Op maandag 20 december 2010 20:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar je hebt dus niks in te ruilen? Klopt die 5K met de koerslijst? En laat je niet vertellen dat je meer moet betalen voor aanwezige accessoires want die zijn gewoon geen ruk waard.
Nou biedt 4.5K en zie wat er gebeurtquote:Op maandag 20 december 2010 20:26 schreef Joene het volgende:
[..]
Whehhehee Die 5k klopt redelijk met de koerslijst op 200 euro na.
Nu moet ik zeggen we krijgen 6 maanden bovag + 1 jaar mobiliteitsgarantie + 1 servicebeurt nog erbij.
Ja we komen er wel uit hoor , maar ik vind het gewoon eh moeilijk en spannend ofzoquote:Op maandag 20 december 2010 20:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou biedt 4.5K en zie wat er gebeurtNiks in te ruilen he, dus geen gezeik met een andere auto die hij weer kwijt moet.
Nou ja, tis ook serieus knaken.quote:Op maandag 20 december 2010 20:29 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja we komen er wel uit hoor , maar ik vind het gewoon eh moeilijk en spannend ofzo
ja en je weet met zo een kutapparaat nooit of je een goede koopt he .quote:Op maandag 20 december 2010 20:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou ja, tis ook serieus knaken.
Nou, met een half jaar bovag garantie EN diesel met weinig KM.... kan je je niet echt een buil aan vallen lijkt me.quote:Op maandag 20 december 2010 20:33 schreef Joene het volgende:
[..]
ja en je weet met zo een kutapparaat nooit of je een goede koopt he .
Dat lijkt me inprincipe ook wel jaquote:Op maandag 20 december 2010 20:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou, met een half jaar bovag garantie EN diesel met weinig KM.... kan je je niet echt een buil aan vallen lijkt me.
Is dat gewoon zo in het kralingse bos ?quote:
Nee dat is in het Capelse 'Stadsdeelpark' in de volksmond 'Schollebos'quote:Op maandag 20 december 2010 20:35 schreef Joene het volgende:
[..]
Is dat gewoon zo in het kralingse bos ?
Ah ziet er eh wel ok uitquote:Op maandag 20 december 2010 20:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee dat is in het Capelse 'Stadsdeelpark' in de volksmond 'Schollebos'
Ahja hier ook genoeg , wandel / fiets routes , zowel langs zee als door het bos.quote:Op maandag 20 december 2010 20:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, kan je best leuk recreatief doorheen wandelen/fietsen/joggen
Heb ik al zo een hendig sjiek geslipte megane gekocht ?quote:
Zo met half lederen bekleding en maar 60k op de tellert?quote:Op maandag 20 december 2010 20:50 schreef Joene het volgende:
[..]
Heb ik al zo een hendig sjiek geslipte megane gekocht ?
Nee het is geen Privilege Luxe J. Dat trek (wjhehehe) ik niet, dus het is gewoon een Expression Luxe dus wel Climate Control en Keyless Entry enzeau !quote:Op maandag 20 december 2010 20:51 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Zo met half lederen bekleding en maar 60k op de tellert?
Zo'n kaartje als sleutel is wel kicken idd.quote:Op maandag 20 december 2010 20:52 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee het is geen Privilege Luxe J. Dat trek (wjhehehe) ik niet, dus het is gewoon een Expression Luxe dus wel Climate Control en Keyless Entry enzeau !
En neeh net ff meer dan 100 op de tellert.
Vooral als je hem niet in die (whehehhhehe) gleuf hoeft te doenquote:Op maandag 20 december 2010 20:53 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Zo'n kaartje als sleutel is wel kicken idd..
Hebben wij ook idd. Super systeem! En zoeen auto met een startknop enzo.quote:Op maandag 20 december 2010 20:53 schreef Joene het volgende:
[..]
Vooral als je hem niet in die (whehehhhehe) gleuf hoeft te doen
Ik had dit allemaal in 2003 al toen ik zelf zo een spiksplinternieuwe megane habt geleased ! en nu moet ik het dus terugkopen #fail #ikquote:Op maandag 20 december 2010 20:54 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Hebben wij ook idd. Super systeem! En zoeen auto met een startknop enzo..
Ja zoeen baas moet ik ook nog.quote:Op maandag 20 december 2010 20:55 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik had dit allemaal in 2003 al toen ik zelf zo een spiksplinternieuwe megane habt geleased ! en nu moet ik het dus terugkopen #fail #ik
ik neig weer ernstig richting de Consultancy Shit J. Dat auto's kopen geeft me stress je weet tog.quote:Op maandag 20 december 2010 20:56 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja zoeen baas moet ik ook nog.
Slecht voor je bloeddruk men.quote:Op maandag 20 december 2010 20:57 schreef Joene het volgende:
[..]
ik neig weer ernstig richting de Consultancy Shit J. Dat auto's kopen geeft me stress je weet tog.
Beide idd , consultancy en eigen auto'squote:
Zien jullie wel hoe ik loop te ploegen met die slee achter me aan.. Twee kinderen er op..quote:
Oh was jij datquote:Op maandag 20 december 2010 21:01 schreef E.T. het volgende:
[..]
Zien jullie wel hoe ik loop te ploegen met die slee achter me aan.. Twee kinderen er op..
De overige 3,5 km heeft Swets de slee getrokken, maar daar zijn geen foto's en geen bewijs van.. Dat vergeten we dus gewoon even![]()
Ah dus nu kan je gewoon Pirates op je ipad kijken op het werk J.quote:Op maandag 20 december 2010 21:04 schreef KingOfMars het volgende:
Netjes kan nu via Air Video filmpjes op de iPad kijken die thuis op de servert staan over 3G en zulks. Leuk speelgoed. Conversie gebeurt thuis dan enzo.
De PI bij de foto van Swets was ook omdat ik op de foto sta natuurlijkquote:
Ik hou d'r van J dat soort geknutsel.quote:Op maandag 20 december 2010 21:05 schreef Joene het volgende:
[..]
Ah dus nu kan je gewoon Pirates op je ipad kijken op het werk J.
Daar zou ik ook van uitgaan als ik jou was ?quote:Op maandag 20 december 2010 21:08 schreef E.T. het volgende:
[..]
De PI bij de foto van Swets was ook omdat ik op de foto sta natuurlijk
Ik ook welquote:Op maandag 20 december 2010 21:08 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik hou d'r van J dat soort geknutsel.
Morgen ff tetsen op het werk want uiteraard heb ik hier in het pittoreske Zuid-Holland geen 3G bereik ondanks Vodafone jeweets.quote:
Dus als ik dan ff zo in de buurt van arkel tuf met die hendig sjiek geslipte megane. Ken ik niet eens navigeren op google maps ?quote:Op maandag 20 december 2010 21:12 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Morgen ff tetsen op het werk want uiteraard heb ik hier in het pittoreske Zuid-Holland geen 3G bereik ondanks Vodafone jeweets.
Niet bepaald J.quote:Op maandag 20 december 2010 21:15 schreef Joene het volgende:
[..]
Dus als ik dan ff zo in de buurt van arkel tuf met die hendig sjiek geslipte megane. Ken ik niet eens navigeren op google maps ?
Dus dan ken ik weer mn tomtom uit 1930 uit de kast trekken ?quote:
Voor graties of moet je daarvoor betalen in fucking zuidholland.quote:
Werken is leukquote:Op maandag 20 december 2010 21:11 schreef Joene het volgende:
[..]
Daar zou ik ook van uitgaan als ik jou was ?
Bevalt het werken je wat ?
Iesj gratiesj.quote:Op maandag 20 december 2010 21:19 schreef Joene het volgende:
[..]
Voor graties of moet je daarvoor betalen in fucking zuidholland.
Kan me wel voorstellen na een x aantal jaar thuis ivm de kinderenquote:
Niet tegen de moslims zeggen J.quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 21:23 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Hebben we ook niet hier! Net als 3G bereik dus!!
Niemand die hier wil wonen J.quote:Op maandag 20 december 2010 21:24 schreef Joene het volgende:
[..]
En toch geen Geert stemmen om het zo te houden ik snap het niet J.
ff een wyppy doen ?quote:Op maandag 20 december 2010 21:26 schreef KingOfMars het volgende:
Maar op zich ben ik best wel kapot dus ik ga maar eens naar bed ofzo?
Dan moet wyppy misschien ff boven ?quote:Op maandag 20 december 2010 21:27 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik heb er momenteel de kracht niet voor J.
echt waarquote:
Als je erop staat wil ik graag twitvideo'squote:Op maandag 20 december 2010 21:29 schreef E.T. het volgende:
[..]
echt waar![]()
En of ik nou op de bar of achter de bar sta te swingen.. zo veel maakt dat nou ook niet uit
no way!quote:Op maandag 20 december 2010 21:30 schreef Joene het volgende:
[..]
Als je erop staat wil ik graag twitvideo's
Beetje jammer , ik denk hebben we ook weer wat lolligs.quote:
Vast wel wat te vinden op youtube van bardansende damesquote:Op maandag 20 december 2010 21:53 schreef Joene het volgende:
[..]
Beetje jammer , ik denk hebben we ook weer wat lolligs.
quote:Op maandag 20 december 2010 22:10 schreef E.T. het volgende:
[..]
Vast wel wat te vinden op youtube van bardansende dames
ik hou dr van.quote:Op dinsdag 21 december 2010 08:19 schreef KingOfMars het volgende:
Anderhalve week na vandaag J, anderhalve week..
lekker !quote:
Ja maar ouwe zie je jezelf al zonder auto in schubbekuttenveen waar ik woon ?quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:56 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb helemaal geen auto. Goeiemorgen!
Nee niet echt nee.quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:58 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja maar ouwe zie je jezelf al zonder auto in schubbekuttenveen waar ik woon ?
Ja, of door van die mongolen uit tsatsikistan die in hun geboorteland een rijbewijs hebben gekregen bij een pak melk.quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:33 schreef Swetsenegger het volgende:
En bij arma voor de deur wordt z'n auto toch alleen maar gesloopt door bontkraagjes.
Gewoon uit de buurt van grote steden blijven, veel te eng joh!quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:40 schreef Joene het volgende:
Dus ik moet onze nieuwe Voiture straks ergens op een park en ride parkeren wil ik hem heel houden ?
Hij is via zijn buitenvrouw gegaan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:04 schreef Tally het volgende:
Ik heb mijn man om 8 uur op het station af gezet en nu is hij in Voorschoten. Hij moet naar Den Haag
Ik hoop dat ze hem dan goed heeft opgewarmd. Maar erg warm vond hij het niet.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hij is via zijn buitenvrouw gegaan?
Ja misschien doettie dat bij haar welquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, buitensex in de sneeuw dus.
Jaquote:
Check, nog even vandaag en morgen en dan fuckaansie! Eindelijk!quote:
Ik heb tussendoor natuurlijk nog even hendig sjiek in het ziekenhuis gelegen maar dat telt niet vind ik!quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Check, nog even vandaag en morgen en dan fuckaansie! Eindelijk!
Eerste keer meer dan 1 dag vrij sinds juni..
Ik heb 14 weken op bed geleden! En mijn vakantie onderbroken om in de tussentijd nog even in het ziekenhuis te gaan liggen voor een aantal dagen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:53 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik heb tussendoor natuurlijk nog even hendig sjiek in het ziekenhuis gelegen maar dat telt niet vind ik!
Ik heb ooit wel eens OSX op zo'n Lenovo netbookje gedraaid. Werkte op zich prima, alleen sleep deed soms raar. Maar goed was het toch niet helemaal dus toen heb ik maar een MBP gekocht.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:46 schreef Armageddon het volgende:
Moet je even windows emuleren op de mac.
He Jarno, Ik heb gisteren mac os leopard op mijn HP intel notebook geinstalleerd.
MBP.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:49 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik heb ooit wel eens OSX op zo'n Lenovo netbookje gedraaid. Werkte op zich prima, alleen sleep deed soms raar. Maar goed was het toch niet helemaal dus toen heb ik maar een MBP gekocht.
Dus ik kan, puur theoretisch gezien, die spelletjes weg doen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:38 schreef YPPY het volgende:
Kunnen spelletjes op cd-rom van een oude pc (zo'n stoffig ding) in een mac?
Precies! Jij snapt 'm!quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:05 schreef NJ het volgende:
Er is geen nieuwe printer die nog op een printerpoort wordt aangesloten. Er worden volgens mij ook geen moederborden meer verkocht die überhaupt een printerpoort hebben. Toch had ik tot een paar weken geleden nog drie van die kabels hier liggen. Je weet maar nooit, ten slotte.
Als je alle koperbaantjes uit al die kabels pulkt dan dan dan...!quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Al bewaar je ze voor het metaal wat er in zit!
HP Jetdirect worden nog best vaak gebruikt en dan heb je die nodig!quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:05 schreef NJ het volgende:
Er is geen nieuwe printer die nog op een printerpoort wordt aangesloten. Er worden volgens mij ook geen moederborden meer verkocht die überhaupt een printerpoort hebben. Toch had ik tot een paar weken geleden nog drie van die kabels hier liggen. Je weet maar nooit, ten slotte.
Net als de langspeelplaat! Je weets!quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Die dingen worden vanzelf weer een keer hip.
Die is nooit uit geweest toch?quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:12 schreef Armageddon het volgende:
Net als de langspeelplaat! Je weets!
Daar ware nwe voor bezig JK , die gaan we dus ook doen . Wel alvast stukkie aanbetalen , dan hoeven we minder lang te hoeren !quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Jij had toch zo een hoerketel?
Gelukkig doet de oude het nog JKquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Al is nu zonder verwarming zitten sowieso kut natuurlijk.
Nee hoor. Mijn man is ook nog niet thuis. 17:00 vertrokken van zijn werk met OV. En zit nu vast op het station in Zoetermeerquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik ben zeker weer de enige die nog niet thuis is?
GVD LEKKER GVD.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:02 schreef KingOfMars het volgende:
Ik ben thuis dus. En heb tevensch verkansie.
ik ook J . Dat Faillisement dus.quote:
Ik verstook 1400m3. Met mijn 11 jaar oude ketel. In een hoekhuis. Waar al 7 jaar permanent iemand thuis is.quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:17 schreef Joene het volgende:
[..]
Gelukkig doet de oude het nog JK
We gaan alleen met de nieuwe ongeveer terug van 2100 , naar 1500m3 ofzo.
Oude ketel was 20 jaar oud , hoekhuis vol in de windquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik verstook 1400m3. Met mijn 11 jaar oude ketel. In een hoekhuis. Waar al 7 jaar permanent iemand thuis is.
Hmmz herman den blijkert dan maar denk ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vind ik alles best.A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
Ja een beetje zo van GVD kut ziggo GVDquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:44 schreef KingOfMars het volgende:
Ziggo probleempje schat, heb je wel eens he.
Playboys is geen kut (whheheehe ) an men.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:44 schreef KingOfMars het volgende:
Hm, nzb met alle Playboys van 2010. Da's pas leuk voor op de iPad!.
Ingescanned met trekvlekken en al?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:49 schreef Joene het volgende:
[..]
Playboys is geen kut (whheheehe ) an men.
Laatst zag ik zo een NZB van de Seventeen ! wist niet eens dat dat hippe blaadje nog bestond
Nee men gelekte shit die naar de drukker moest zegmaarquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:50 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ingescanned met trekvlekken en al?.
Bron, link?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:54 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee men gelekte shit die naar de drukker moest zegmaar
ik check van de week wel ffquote:
CHeck , heb ik die nog ?quote:
Ik heb even gekeken.quote:
GVD KUT JONGEN !quote:
Beter J Klaar ?quote:
3 uitschakelingen op rijquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Darts kijken we. Nederlandse avond. v Gerwen, Klaassen en vd Voort.
Daar koop ik vanavond weinig voor natuurlijk ?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Volgend jaar 9 toernooien op RTL7
Hoop...quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:34 schreef Joene het volgende:
[..]
Daar koop ik vanavond weinig voor natuurlijk ?
1 voordeel Swets. Ik ben er wel over die auto eruit gekomme vandaag dus ! ik wil hem !quote:
Vrijdag denk ik , heb het vanmiddag besloten morgen bellen , donderdag servicebeurtje apk etc, vrijdag rijden ?quote:
Mjah, ligt aan de planning van de werkplaats natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Vrijdag denk ik , heb het vanmiddag besloten morgen bellen , donderdag servicebeurtje apk etc, vrijdag rijden ?
Die wijkt maar even voor mijn 5k ?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mjah, ligt aan de planning van de werkplaats natuurlijk.
Daar ben ik ook bang voor . Maar toch zo voelt het nu ff nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Denk dat ze op een gemiddeld beurtje meer marge maken
Nog 2 ! vanavond !quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:10 schreef Swetsenegger het volgende:
En van Gerwen naar huis. Nederlander nummer 3 uitgeschakeld.
Zou kunnenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En dan morgen van Barneveld gewoon als een warm mes door de boter?
Nou, van Barneveld komt meestal toch het verst op dit soort toernooien van alle Nederlanders. En hij is behoorlijk in vorm.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:18 schreef Joene het volgende:
[..]
Zou kunnenmaar ik verwacht deceptie.
Doe is.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Zal ik ff in dat afslank topic gooien dat ik 23 kilo ben afgevallen in 3 maanden. Zal ik vast zure reacties krijgen als "dat gaat te snel" en "jojo effect"
Klopt . we zien wel ?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou, van Barneveld komt meestal toch het verst op dit soort toernooien van alle Nederlanders. En hij is behoorlijk in vorm.
Mooi ook dat reactie nr 2 ook gelijk degene is die je verwachtquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Slank # 1278: met wannabe-hippe spoomlepelaars!
Sporten is helemaal niet zo goed. Gewoon vaker de trap nemen en zoals gisteren 4km door de sneeuw banjeren met een slee met 3 kinderen achter je aan is prima.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:41 schreef Joene het volgende:
Ik mag zeker niet in dat topic potse dat naast dat je weinig verbruikt dat dat komt omdat je de hele dag op je luie aarsch zit ?
ik hebt het niet over sporten Swets , ik heb het over je it baanquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Sporten is helemaal niet zo goed. Gewoon vaker de trap nemen en zoals gisteren 4km door de sneeuw banjeren met een slee met 3 kinderen achter je aan is prima.
Ik ZEI het he...quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:50 schreef Joene het volgende:
Dat je dat op kan brengen zo serieus ingaan op dat stelletje zeikstralen daar Swets.
Zijn wel belangrijke plaatsen van het bedrijf swets , je hoort daar de meest interresante info voor het bedrijf.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik loop heel veel naar de koffiemachine en de kantine J.
Je moet je hebben ingelezenquote:
Nee, als je makkelijk afvalt krijg je altijd een beetje zurige reacties van mensen die niet makkelijk afvallen. "Crash dieet is ongezond" "Je komt zo weer aan", etc etc. Ik kan het ook niet helpen dat ik prima functioneer op 3 boterhammen en een aardappel.quote:
Klopt heb ik met dat hardlopen , ik liep binnen 3 maanden 15km wat volgens de experts hier onmogelijk wasquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, als je makkelijk afvalt krijg je altijd een beetje zurige reacties van mensen die niet makkelijk afvallen. "Crash dieet is ongezond" "Je komt zo weer aan", etc etc. Ik kan het ook niet helpen dat ik prima functioneer op 3 boterhammen en een aardappel.
Ja daar zal je wel dezelfde zuurderigheid tegenkomen inderdaad als je meer talent hebt dan de middelmaat die meepost.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:55 schreef Joene het volgende:
[..]
Klopt heb ik met dat hardlopen , ik liep binnen 3 maanden 15km wat volgens de experts hier onmogelijk was
Mwah ik ben gewoon best een volhouder en loop door als het zeer doetquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja daar zal je wel dezelfde zuurderigheid tegenkomen inderdaad als je meer talent hebt dan de middelmaat die meepost.
Nou dat is het ook natuurlijk. Nu ook in dat topic "Dat hou je nooit vol" Nou voorlopig al 3 maanden en ik ben tot het bot gemotiveerd En als ik iets wil dan gaat het ook gebeuren. Punt.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:10 schreef Joene het volgende:
[..]
Mwah ik ben gewoon best een volhouder en loop door als het zeer doetmisschien niet helemaal goed , maar daardoor mezelf wel tot die 15km in 3 maanden getraind, en toen ik op een gegeven moment ook nog snelle tijden ging lopen werd men helemaal pissig
Heel veel kudos.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou dat is het ook natuurlijk. Nu ook in dat topic "Dat hou je nooit vol" Nou voorlopig al 3 maanden en ik ben tot het bot gemotiveerd En als ik iets wil dan gaat het ook gebeuren. Punt.
Zo ben ik ook na 23 jaar vanaf 4 pakjes zware van nelle per week cold turkey gestopt met roken. Klaar is klaar. Dat heb ik ook met m'n gewicht. Het moet eraf. En natuurlijk heb ik dagen dat ik een zak chips wil, maar ik neem hem gewoon niet.... Eerst afvallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |