Ik ga niet TEGELEN daar heb ik vrienden voorquote:Op maandag 20 december 2010 13:56 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar zo ieder z'n vak! Als ik wil betegelen had ik wel stratenmaker geworden!
Ik weet het niet J. Ik zou gewoon bier drinken en de Webert aangooien.quote:Op maandag 20 december 2010 13:59 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik ga niet TEGELEN daar heb ik vrienden voormaar een nieuwe schutting zetten ga ik wel doen. zo een HELE HOGE !!!
Mwah schuttinkje zetten is volgens mij nog wel te doen J. Daarna kan ik uiteraard weer 10 jaar genieten zonder ook maar 1 slag uit te voeren in de tuin ?quote:Op maandag 20 december 2010 13:59 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik weet het niet J. Ik zou gewoon bier drinken en de Webert aangooien.
En je hebt weer ff je goede wil laten zien enzo. Ok ok vooruit dan.quote:Op maandag 20 december 2010 14:00 schreef Joene het volgende:
[..]
Mwah schuttinkje zetten is volgens mij nog wel te doen J. Daarna kan ik uiteraard weer 10 jaar genieten zonder ook maar 1 slag uit te voeren in de tuin ?
Daarna kan ik rustig op de stretcher blowjobs ontvangen enzoquote:Op maandag 20 december 2010 14:01 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
En je hebt weer ff je goede wil laten zien enzo. Ok ok vooruit dan.
Zo vanachter je 4 meter hoge schutting een beetje kreunen enzo.quote:Op maandag 20 december 2010 14:02 schreef Joene het volgende:
[..]
Daarna kan ik rustig op de stretcher blowjobs ontvangen enzo
Vind ik ook. Alleen hubbie wil het nietquote:
Verleid hem met je superjesters!quote:Op maandag 20 december 2010 14:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Vind ik ook. Alleen hubbie wil het niet
Straks.. Als hij klaar is met zijn zogenaamde werk.quote:Op maandag 20 december 2010 14:07 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Verleid hem met je superjesters!
Ik dus JK omdat mn hendig sjiek geslipte peugeot ermee is gekapt en ik naarstig opzoek is naar een 2e hands Renault om toch frankrijk trouw te blijven.quote:
Had je nog een nieuwe wasmachien nodig ?quote:
Niks meer aan de hand sinds die ene keer?quote:Op maandag 20 december 2010 14:32 schreef Joene het volgende:
[..]
Had je nog een nieuwe wasmachien nodig ?
Niks mis met nieuwe setjes T.quote:Op maandag 20 december 2010 14:33 schreef Tally het volgende:
Mja als ik nu begin over dat setje kan ik die iPad helemaal wel vergeten
Gelukkig maar ? anders had ik nog wel een ouderwets wasrek van oma ?quote:Op maandag 20 december 2010 14:33 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Niks meer aan de hand sinds die ene keer?
Zo waar de jesters parmantig in naar voren komenquote:
Als ik straks geworpen heb! Nu is het alleen maar zonde J.quote:Op maandag 20 december 2010 14:34 schreef Joene het volgende:
[..]
Zo waar de jesters parmantig in naar voren komen
Hmmm tussen 4500 en 5000 komt eerst JK voor een beetje tweedehands met een aantal hendig sjiek geslipte km's erop.quote:Op maandag 20 december 2010 14:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zo een sjiek hendig slippende Renjoo heppie toch voor 300 euro wel J?
Doe maar luxe met slechts tweedehands en niet zes- of zevendehands, paster!quote:Op maandag 20 december 2010 14:42 schreef Joene het volgende:
Hmmm tussen 4500 en 5000 komt eerst JK voor een beetje tweedehands met een aantal hendig sjiek geslipte km's erop.
Enorm JK. Ik doe het !quote:Op maandag 20 december 2010 15:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Doe maar luxe met slechts tweedehands en niet zes- of zevendehands, paster!
Valt net niet binnen mijn budget, JK. Anders ja.quote:Op maandag 20 december 2010 15:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Een Citroën DS Cabriolet, UI.
Een Kone of een Schindler?quote:Op maandag 20 december 2010 16:17 schreef KingOfMars het volgende:
Zo, lift naar het station gehosseld voor de terugweg, ga natuurlijk niet weer dat pokke eind lopen.
Dat is gelukkig dan weer niet nodig , maar toch boel euro's voor ons JK.quote:Op maandag 20 december 2010 18:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Let op J, geld lenen kost geld.
Nice. Bedankt voor de tip!quote:Op maandag 20 december 2010 16:42 schreef Swetsenegger het volgende:
Voor de patserige iDevice eigenaren. Gamelof kerst. handjevol games voor 79 cent: http://blog.gameloft.com/index.php/2010/12/20/holidays-sale/
Likken J Likken !quote:Op maandag 20 december 2010 19:06 schreef KingOfMars het volgende:
En dat dan zo *pats* die bus met koffie uit je handen flikkert. Ja, dat vat de dag wel aardig samen.
Vrouw ?quote:
Die heb daar toch een studie voor gehad ?quote:
WTF ken ze niet op een normaal tijdstip werken menquote:Op maandag 20 december 2010 19:12 schreef KingOfMars het volgende:
Die zit te werken ofzo..
Volgende keer maar weer SGP stemmen dus.
Nee vertel is en waarom ?quote:Op maandag 20 december 2010 19:12 schreef KingOfMars het volgende:
Had ik al verteld wat een schurfterige kutdag vandaag is?
Als ik mij was (wat ik ben) zou ik vandaag zeker geen auto kopen nee.quote:Op maandag 20 december 2010 19:15 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee vertel is en waarom ?
Dus jou gevoel zegt auto niet kopen ?
Daarom wacht ik ff tot woensdag ?quote:Op maandag 20 december 2010 19:15 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Als ik mij was (wat ik ben) zou ik vandaag zeker geen auto kopen nee.
Misschien zeg je dan wel J kerel ik zou het doen ?quote:Op maandag 20 december 2010 19:18 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Puik plan want dan heb ik vakantie!
Stiekem heb ik er nu wel al een beetje jeuk an.quote:Op maandag 20 december 2010 19:22 schreef KingOfMars het volgende:
Die kans is dan wel een stuk groter ja!
Krijg je er geen iPad bij ofzo?quote:Op maandag 20 december 2010 19:26 schreef Joene het volgende:
[..]
Stiekem heb ik er nu wel al een beetje jeuk an.
Nee een beurt whehehehehehequote:Op maandag 20 december 2010 19:27 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Krijg je er geen iPad bij ofzo?
Hij zei : dat regel je maar met mn vrouw ?quote:
ik had tot ik bij de garage was ook een toffe dagquote:Op maandag 20 december 2010 19:37 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik had een geweldige dag. Vroeg naar huis ivm paspoort en daarna een kilometer of 4 door de sneeuw geploegd met de kinderen op de slee.
Heuj, ik was er ook bij!!!quote:Op maandag 20 december 2010 19:37 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik had een geweldige dag. Vroeg naar huis ivm paspoort en daarna een kilometer of 4 door de sneeuw geploegd met de kinderen op de slee.
quote:Op maandag 20 december 2010 19:45 schreef Joene het volgende:
[..]
ik had tot ik bij de garage was ook een toffe dagDaarna ben ik gewoon op van de zenuwen
Veel plezier op de bank vannacht S.quote:Op maandag 20 december 2010 19:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Daarom ging die slee zo zwaar.
Dit is prive mn 2e auto die meer kost dan 1k Swetsquote:Op maandag 20 december 2010 19:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Homo!
Ik had dat vroeger ook wel, maar ik heb zoveel auto's gekocht de laatste 10 jaar
quote:Op maandag 20 december 2010 19:58 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Veel plezier op de bank vannacht S.
Ik heb in de boedel van Eloise een Ford Focus erbij gekregen. Die heb ik ingeruild voor een 2ehands Seat Leon. Die Leon heb ik ingeruild voor een splinternieuwe Seat Altea. Proefritje, terug naar de dealer. Gesprekje. "Als ik je je inruilbedrag geeft teken je dan?" "Eh ja..." "Vanmiddag nog??" "Eh ja." Altea heb ik ingeruild voor een nieuwe Fiat Punto. Was letterlijk 1 op 1 inruil, hoefde geen geld bij. Punto ingeruild voor 1 jaar oude Nubria en nu Nubira voor nieuwe Duster. En alleen bij de laatste was het echt rekenen en heb ik minder gekregen dan ik in mijn hoofd had. (maar gelet op de levertijd en de anwb koerslijst nog steeds een prima inruil)quote:Op maandag 20 december 2010 20:03 schreef Joene het volgende:
[..]
Dit is prive mn 2e auto die meer kost dan 1k Swets
Netjesquote:Op maandag 20 december 2010 20:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb in de boedel van Eloise een Ford Focus erbij gekregen. Die heb ik ingeruild voor een 2ehands Seat Leon. Die Leon heb ik ingeruild voor een splinternieuwe Seat Altea. Proefritje, terug naar de dealer. Gesprekje. "Als ik je je inruilbedrag geeft teken je dan?" "Eh ja..." "Vanmiddag nog??" "Eh ja." Altea heb ik ingeruild voor een nieuwe Fiat Punto. Was letterlijk 1 op 1 inruil, hoefde geen geld bij. Punto ingeruild voor 1 jaar oude Nubria en nu Nubira voor nieuwe Duster. En alleen bij de laatste was het echt rekenen en heb ik minder gekregen dan ik in mijn hoofd had. (maar gelet op de levertijd en de anwb koerslijst nog steeds een prima inruil)
Maar je hebt dus niks in te ruilen? Klopt die 5K met de koerslijst? En laat je niet vertellen dat je meer moet betalen voor aanwezige accessoires want die zijn gewoon geen ruk waard.quote:Op maandag 20 december 2010 20:23 schreef Joene het volgende:
[..]
Netjes
Najah tot maart 2008 alleen maar lease gereden dus nooit een euro uitgegeven aan een auto.
voor vrouwlief toen een nissan micra oud ding, reed prima 1,5 jaar volgehouden.
Ding ging stuk voor 1000 euro een peugeot gekocht , prima ding , maar nu hoge kosten.
lk reed zelf vanaf 2008 - 2010(november) eeen 405.
Nu willen we dus een Renault Megane Diesel met weinig KM nap kopen 6 jaar oud voor plus min 5k en vind ik dat best een bult geld
Whehhehee Die 5k klopt redelijk met de koerslijst op 200 euro na.quote:Op maandag 20 december 2010 20:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar je hebt dus niks in te ruilen? Klopt die 5K met de koerslijst? En laat je niet vertellen dat je meer moet betalen voor aanwezige accessoires want die zijn gewoon geen ruk waard.
Nou biedt 4.5K en zie wat er gebeurtquote:Op maandag 20 december 2010 20:26 schreef Joene het volgende:
[..]
Whehhehee Die 5k klopt redelijk met de koerslijst op 200 euro na.
Nu moet ik zeggen we krijgen 6 maanden bovag + 1 jaar mobiliteitsgarantie + 1 servicebeurt nog erbij.
Ja we komen er wel uit hoor , maar ik vind het gewoon eh moeilijk en spannend ofzoquote:Op maandag 20 december 2010 20:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou biedt 4.5K en zie wat er gebeurtNiks in te ruilen he, dus geen gezeik met een andere auto die hij weer kwijt moet.
Nou ja, tis ook serieus knaken.quote:Op maandag 20 december 2010 20:29 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja we komen er wel uit hoor , maar ik vind het gewoon eh moeilijk en spannend ofzo
ja en je weet met zo een kutapparaat nooit of je een goede koopt he .quote:Op maandag 20 december 2010 20:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou ja, tis ook serieus knaken.
Nou, met een half jaar bovag garantie EN diesel met weinig KM.... kan je je niet echt een buil aan vallen lijkt me.quote:Op maandag 20 december 2010 20:33 schreef Joene het volgende:
[..]
ja en je weet met zo een kutapparaat nooit of je een goede koopt he .
Dat lijkt me inprincipe ook wel jaquote:Op maandag 20 december 2010 20:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou, met een half jaar bovag garantie EN diesel met weinig KM.... kan je je niet echt een buil aan vallen lijkt me.
Is dat gewoon zo in het kralingse bos ?quote:
Nee dat is in het Capelse 'Stadsdeelpark' in de volksmond 'Schollebos'quote:Op maandag 20 december 2010 20:35 schreef Joene het volgende:
[..]
Is dat gewoon zo in het kralingse bos ?
Ah ziet er eh wel ok uitquote:Op maandag 20 december 2010 20:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee dat is in het Capelse 'Stadsdeelpark' in de volksmond 'Schollebos'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |