Ahja hier ook genoeg , wandel / fiets routes , zowel langs zee als door het bos.quote:Op maandag 20 december 2010 20:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, kan je best leuk recreatief doorheen wandelen/fietsen/joggen
Heb ik al zo een hendig sjiek geslipte megane gekocht ?quote:
Zo met half lederen bekleding en maar 60k op de tellert?quote:Op maandag 20 december 2010 20:50 schreef Joene het volgende:
[..]
Heb ik al zo een hendig sjiek geslipte megane gekocht ?
Nee het is geen Privilege Luxe J. Dat trek (wjhehehe) ik niet, dus het is gewoon een Expression Luxe dus wel Climate Control en Keyless Entry enzeau !quote:Op maandag 20 december 2010 20:51 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Zo met half lederen bekleding en maar 60k op de tellert?
Zo'n kaartje als sleutel is wel kicken idd.quote:Op maandag 20 december 2010 20:52 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee het is geen Privilege Luxe J. Dat trek (wjhehehe) ik niet, dus het is gewoon een Expression Luxe dus wel Climate Control en Keyless Entry enzeau !
En neeh net ff meer dan 100 op de tellert.
Vooral als je hem niet in die (whehehhhehe) gleuf hoeft te doenquote:Op maandag 20 december 2010 20:53 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Zo'n kaartje als sleutel is wel kicken idd..
Hebben wij ook idd. Super systeem! En zoeen auto met een startknop enzo.quote:Op maandag 20 december 2010 20:53 schreef Joene het volgende:
[..]
Vooral als je hem niet in die (whehehhhehe) gleuf hoeft te doen
Ik had dit allemaal in 2003 al toen ik zelf zo een spiksplinternieuwe megane habt geleased ! en nu moet ik het dus terugkopen #fail #ikquote:Op maandag 20 december 2010 20:54 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Hebben wij ook idd. Super systeem! En zoeen auto met een startknop enzo..
Ja zoeen baas moet ik ook nog.quote:Op maandag 20 december 2010 20:55 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik had dit allemaal in 2003 al toen ik zelf zo een spiksplinternieuwe megane habt geleased ! en nu moet ik het dus terugkopen #fail #ik
ik neig weer ernstig richting de Consultancy Shit J. Dat auto's kopen geeft me stress je weet tog.quote:Op maandag 20 december 2010 20:56 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja zoeen baas moet ik ook nog.
Slecht voor je bloeddruk men.quote:Op maandag 20 december 2010 20:57 schreef Joene het volgende:
[..]
ik neig weer ernstig richting de Consultancy Shit J. Dat auto's kopen geeft me stress je weet tog.
Beide idd , consultancy en eigen auto'squote:
Zien jullie wel hoe ik loop te ploegen met die slee achter me aan.. Twee kinderen er op..quote:
Oh was jij datquote:Op maandag 20 december 2010 21:01 schreef E.T. het volgende:
[..]
Zien jullie wel hoe ik loop te ploegen met die slee achter me aan.. Twee kinderen er op..
De overige 3,5 km heeft Swets de slee getrokken, maar daar zijn geen foto's en geen bewijs van.. Dat vergeten we dus gewoon even![]()
Ah dus nu kan je gewoon Pirates op je ipad kijken op het werk J.quote:Op maandag 20 december 2010 21:04 schreef KingOfMars het volgende:
Netjes kan nu via Air Video filmpjes op de iPad kijken die thuis op de servert staan over 3G en zulks. Leuk speelgoed. Conversie gebeurt thuis dan enzo.
De PI bij de foto van Swets was ook omdat ik op de foto sta natuurlijkquote:
Ik hou d'r van J dat soort geknutsel.quote:Op maandag 20 december 2010 21:05 schreef Joene het volgende:
[..]
Ah dus nu kan je gewoon Pirates op je ipad kijken op het werk J.
Daar zou ik ook van uitgaan als ik jou was ?quote:Op maandag 20 december 2010 21:08 schreef E.T. het volgende:
[..]
De PI bij de foto van Swets was ook omdat ik op de foto sta natuurlijk
Ik ook welquote:Op maandag 20 december 2010 21:08 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik hou d'r van J dat soort geknutsel.
Morgen ff tetsen op het werk want uiteraard heb ik hier in het pittoreske Zuid-Holland geen 3G bereik ondanks Vodafone jeweets.quote:
Dus als ik dan ff zo in de buurt van arkel tuf met die hendig sjiek geslipte megane. Ken ik niet eens navigeren op google maps ?quote:Op maandag 20 december 2010 21:12 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Morgen ff tetsen op het werk want uiteraard heb ik hier in het pittoreske Zuid-Holland geen 3G bereik ondanks Vodafone jeweets.
Niet bepaald J.quote:Op maandag 20 december 2010 21:15 schreef Joene het volgende:
[..]
Dus als ik dan ff zo in de buurt van arkel tuf met die hendig sjiek geslipte megane. Ken ik niet eens navigeren op google maps ?
Dus dan ken ik weer mn tomtom uit 1930 uit de kast trekken ?quote:
Voor graties of moet je daarvoor betalen in fucking zuidholland.quote:
Werken is leukquote:Op maandag 20 december 2010 21:11 schreef Joene het volgende:
[..]
Daar zou ik ook van uitgaan als ik jou was ?
Bevalt het werken je wat ?
Iesj gratiesj.quote:Op maandag 20 december 2010 21:19 schreef Joene het volgende:
[..]
Voor graties of moet je daarvoor betalen in fucking zuidholland.
Kan me wel voorstellen na een x aantal jaar thuis ivm de kinderenquote:
Niet tegen de moslims zeggen J.quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 21:23 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Hebben we ook niet hier! Net als 3G bereik dus!!
Niemand die hier wil wonen J.quote:Op maandag 20 december 2010 21:24 schreef Joene het volgende:
[..]
En toch geen Geert stemmen om het zo te houden ik snap het niet J.
ff een wyppy doen ?quote:Op maandag 20 december 2010 21:26 schreef KingOfMars het volgende:
Maar op zich ben ik best wel kapot dus ik ga maar eens naar bed ofzo?
Dan moet wyppy misschien ff boven ?quote:Op maandag 20 december 2010 21:27 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik heb er momenteel de kracht niet voor J.
echt waarquote:
Als je erop staat wil ik graag twitvideo'squote:Op maandag 20 december 2010 21:29 schreef E.T. het volgende:
[..]
echt waar![]()
En of ik nou op de bar of achter de bar sta te swingen.. zo veel maakt dat nou ook niet uit
no way!quote:Op maandag 20 december 2010 21:30 schreef Joene het volgende:
[..]
Als je erop staat wil ik graag twitvideo's
Beetje jammer , ik denk hebben we ook weer wat lolligs.quote:
Vast wel wat te vinden op youtube van bardansende damesquote:Op maandag 20 december 2010 21:53 schreef Joene het volgende:
[..]
Beetje jammer , ik denk hebben we ook weer wat lolligs.
quote:Op maandag 20 december 2010 22:10 schreef E.T. het volgende:
[..]
Vast wel wat te vinden op youtube van bardansende dames
ik hou dr van.quote:Op dinsdag 21 december 2010 08:19 schreef KingOfMars het volgende:
Anderhalve week na vandaag J, anderhalve week..
lekker !quote:
Ja maar ouwe zie je jezelf al zonder auto in schubbekuttenveen waar ik woon ?quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:56 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb helemaal geen auto. Goeiemorgen!
Nee niet echt nee.quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:58 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja maar ouwe zie je jezelf al zonder auto in schubbekuttenveen waar ik woon ?
Ja, of door van die mongolen uit tsatsikistan die in hun geboorteland een rijbewijs hebben gekregen bij een pak melk.quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:33 schreef Swetsenegger het volgende:
En bij arma voor de deur wordt z'n auto toch alleen maar gesloopt door bontkraagjes.
Gewoon uit de buurt van grote steden blijven, veel te eng joh!quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:40 schreef Joene het volgende:
Dus ik moet onze nieuwe Voiture straks ergens op een park en ride parkeren wil ik hem heel houden ?
Hij is via zijn buitenvrouw gegaan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:04 schreef Tally het volgende:
Ik heb mijn man om 8 uur op het station af gezet en nu is hij in Voorschoten. Hij moet naar Den Haag
Ik hoop dat ze hem dan goed heeft opgewarmd. Maar erg warm vond hij het niet.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hij is via zijn buitenvrouw gegaan?
Ja misschien doettie dat bij haar welquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, buitensex in de sneeuw dus.
Jaquote:
Check, nog even vandaag en morgen en dan fuckaansie! Eindelijk!quote:
Ik heb tussendoor natuurlijk nog even hendig sjiek in het ziekenhuis gelegen maar dat telt niet vind ik!quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Check, nog even vandaag en morgen en dan fuckaansie! Eindelijk!
Eerste keer meer dan 1 dag vrij sinds juni..
Ik heb 14 weken op bed geleden! En mijn vakantie onderbroken om in de tussentijd nog even in het ziekenhuis te gaan liggen voor een aantal dagen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:53 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik heb tussendoor natuurlijk nog even hendig sjiek in het ziekenhuis gelegen maar dat telt niet vind ik!
Ik heb ooit wel eens OSX op zo'n Lenovo netbookje gedraaid. Werkte op zich prima, alleen sleep deed soms raar. Maar goed was het toch niet helemaal dus toen heb ik maar een MBP gekocht.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:46 schreef Armageddon het volgende:
Moet je even windows emuleren op de mac.
He Jarno, Ik heb gisteren mac os leopard op mijn HP intel notebook geinstalleerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |