Jij hebt een hekel aan kerst? Dat er mensen zijn die er een hekel aan hebben, begrijp ik nooitquote:Op maandag 27 december 2010 12:37 schreef Susi het volgende:
Twee dagen gewerkt met kerst. Mijn kerst was perfect
Nee, maar wel ouders die het je verplichten.quote:Op maandag 27 december 2010 12:44 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Jij hebt een hekel aan kerst? Dat er mensen zijn die er een hekel aan hebben, begrijp ik nooit! Ik vind dat zo raar
! Er is echt geen wet die je verplicht deel te nemen aan allerlei kerstactiviteiten en kerstdiners.
En als je niet komt word je onterfd ofzoquote:Op maandag 27 december 2010 12:46 schreef summer2bird het volgende:
Nee, maar wel ouders die het je verplichten.
quote:Op maandag 27 december 2010 12:44 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Jij hebt een hekel aan kerst? Dat er mensen zijn die er een hekel aan hebben, begrijp ik nooit! Ik vind dat zo raar
! Er is echt geen wet die je verplicht deel te nemen aan allerlei kerstactiviteiten en kerstdiners.
Dus als je daar geen zin in hebt, dan doe je dat toch gewoon niet? Ikzelf heb helemaal niks met kerst, maar ik heb er ook geen hekel aan. Ik bedoel, je hebt er toch geen last van als anderen wel uitgebreid kerst vieren? Het was voor mij zaterdagavond alleen een beetje lastig en duur om een dierendokter + taxi te vinden, doordat het kerst was, maar verder heb ik er echt geen last van als anderen wel groots uitpakken met kerst.
Naja, dat laatste is het dus meer. Mijn ouders en ik geven er allemaal evenweinig om. Eén van mijn broertjes werkt al jaren in de horeca, dus die is er ook nooit bij. Ik heb op Eerste Kerstdag met mijn ouders ontbeten en ben 's middags en 's avaonds te werk gegaan, en heb gisteren ook gewerkt. De zorg gaat gewoon door en heb dus samen met collega's uitgebreid gegeten. Was ook heel gezellig hoorquote:Op maandag 27 december 2010 12:53 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En als je niet komt word je onterfd ofzo?
Mijn ouders hebben me dat soort dingen nooit verplicht! Ze vinden het wel leuk als ik langskom, maar of dat nou met kerst of op 25 januari is, is ze om het even
.
Ik heb dan een vader die tegen mij begint te schreeuwen. Respectloos ect.quote:Op maandag 27 december 2010 12:53 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En als je niet komt word je onterfd ofzo?
Mijn ouders hebben me dat soort dingen nooit verplicht! Ze vinden het wel leuk als ik langskom, maar of dat nou met kerst of op 25 januari is, is ze om het even
.
Flammie, ik ben er alleen geboren, maar spreek verder helaas geen Koreaans. Het spijt me dat ik je hierbij intens moet teleurstellen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:23 schreef Flammie het volgende:
Kroketvullign.. zei jij nou dat je korean was?
Spreek je koreaans? Als dat zo is dan OMG !!! dan moeten we elkaar adden @ msn
Maar heb je dan wel Aziatisch bloed? Ik ben half Aziatisch (Chinees-Indisch-Nederlands).quote:Op maandag 27 december 2010 15:14 schreef Kroketvulling het volgende:
Flammie, ik ben er alleen geboren, maar spreek verder helaas geen Koreaans. Het spijt me dat ik je hierbij intens moet teleurstellen.![]()
Bedankt. Ik heb net een condoleance-register geopend op m'n homepagequote:JeePee, sterkte meis. Wat naar dat het zo gegaan is. Gelukkig is hij nu in de hamsterhemel (oke, ik weet wel dat jij daar allemaal niet in gelooft, maar ikke wel).
Jep, volbloed Koreaans zover het volgens mij te achterhalen was. Maar ik was 2 maanden toen ik naar Nederland kwam, dus verder niet veel van mijn Koreaanse achtergrond meegekregen. Jij wel, van de afkomst van je vader of moeder?quote:Op maandag 27 december 2010 15:22 schreef JoepiePoepie het volgende:
Maar heb je dan wel Aziatisch bloed? Ik ben half Aziatisch (Chinees-Indisch-Nederlands).
Mijn moeder is Nederlands, mijn vader is Chinees-Indischquote:Op maandag 27 december 2010 15:27 schreef Kroketvulling het volgende:
Jep, volbloed Koreaans zover het volgens mij te achterhalen was. Maar ik was 2 maanden toen ik naar Nederland kwam, dus verder niet veel van mijn Koreaanse achtergrond meegekregen. Jij wel, van de afkomst van je vader of moeder?
Klopt!quote:Op maandag 27 december 2010 15:29 schreef JoepiePoepie het volgende:
Mijn moeder is Nederlands, mijn vader is Chinees-Indisch.
Maar jij bent geadopteerd, begrijp ik?
Mijn vader (Indo) is op zijn 13e vanuit Nederlands-Indie (hij is geboren op Java) met zijn familie naar Nederland gekomen toen de inwoners (de Indo's (de 'gemengden' dus) en de Nederlanders) moesten kiezen voor de Indonesische of de Nederlandse nationaliteit.quote:Op maandag 27 december 2010 15:38 schreef Kroketvulling het volgende:
Woonde je vader al hier, of was hij naar Nederland verhuisd voor je moeder?
Nee. Ik ben wel vorig jaar naar Korea op vakantie geweest, maar dat was meer omdat ik het land zelf graag wilde zien ipv echt op zoek naar mijn roots te gaan. Ik ben wel langs het weeshuis geweest waar ik heb gelegen, en ze zeiden dat ze wel informatie over mijn ouders hadden, maar ze wisten niet zeker of die informatie uberhaupt zou kloppen. Ik heb er verder niks mee gedaan, want ik heb er niet zoveel behoefte aan. Wie weet later.quote:Op maandag 27 december 2010 18:46 schreef JoepiePoepie het volgende:
Kroketvulling, heb je eigenlijk ooit nog contact gehad met je biologische ouders en/of andere Koreaanse familieleden van je?
Bedankt voor je leuke reactie in mijn topic, dit is waar ik op hoopte, praten over kabouters zelf.quote:Op maandag 27 december 2010 20:51 schreef PersonalAssistant het volgende:
Mag ik hier even komen stampvoeten?!
[ afbeelding ]
Ik zit vast en kom geen steek verder met... ja serieus..... Mario!!
ik ga telkens dood!
FAIL!quote:Mag ik hier even komen stampvoeten?!
ik ga telkens dood!
Welk level?quote:Op maandag 27 december 2010 20:51 schreef PersonalAssistant het volgende:
[ afbeelding ]
ik ga telkens dood!
in wereld 8 het grotere kasteel... ik kwam telkens tot bijna aan het eind om vervolgens van dat "ding" af te vallen.quote:
Graag gedaan!quote:Op maandag 27 december 2010 20:54 schreef Pleiades het volgende:
[..]
Bedankt voor je leuke reactie in mijn topic, dit is waar ik op hoopte, praten over kabouters zelf.
Ik dacht even dat je bedoelde, dood van ellende en frustratie, maar nu snap ik het pas.quote:Op maandag 27 december 2010 20:51 schreef PersonalAssistant het volgende:
[ afbeelding ]
ik ga telkens dood!
Welk spel van Mario ?quote:Op maandag 27 december 2010 20:51 schreef PersonalAssistant het volgende:
[ afbeelding ]
ik ga telkens dood!
quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:32 schreef Susi het volgende:
Welk spel van Mario ?
Vroeger heb ik een keer niet kunnen slapen van de deuntjes van Mario, vreselijk
Was FOK stuk dan?quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:01 schreef Kroketvulling het volgende:
Gelukkig doet fok het weer! Ik dacht eventjes dat ik een stuk van mijn ziel voelde sterven. Ik bedoel, wat moet ik anders doen op mijn werk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |