alweerquote:
Soon..quote:
quote:
Lagebeweging.quote:
quote:
Hoe dan ook, het was geen zeiken, want daar ging het om.quote:Op maandag 20 december 2010 12:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je gebruikt geen PIs/smileys, hoe moet ik dat dan weten
goejemiddagggghquote:
iddquote:Op maandag 20 december 2010 12:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Toch was die flashmob vorig jaar hierop erg tof.
Watjes.quote:Rijkswaterstaat heeft sinds maandagochtend half twaalf een zogenoemde snelheidsdeken over het rijkswegennet gelegd. De matrixborden boven de weg geven een maximumsnelheid van 50 kilometer per uur aan. Dit is gedaan in verband met met de verraderlijke gladheid. "De wegen lijken schoon, maar door de lage temperaturen zijn ze op veel plaatsen glad door bevriezing", liet een woordvoerder van Rijkswaterstaat weten.
Ze eten alleen de rauwe bessen van de boomquote:Op maandag 20 december 2010 12:14 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
We hebben hier een koffiepot staan!
Leave. DJKoelkast. Alone!quote:Op maandag 20 december 2010 12:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hoe dan ook, het was geen zeiken, want daar ging het om.
Ik klaag wel eens over de muziek, meer niet. Ik kom eerlijk uit voor mijn mening en dat wordt nooit gewaardeerd. Als ik een nummer een zeiknummer vind en dat zeg ben ik meteen de grote zeikerd, terwijl als Miss Montreal gedraaid wordt en 100 mensen over hun nek gaan dan is er niets aan de hand. Ongelijke behandeling omdat mensen er niet tegen kunnen dat ik hun smaak niet deel en dat af en toe even moet zeggen.
Prima als ze dat zouden doen waar het écht een ijsbaan is, maar ik heb het donkerbruine vermoeden dat ze dit wat te breed toepassen.quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 12:16 schreef TheFamousMan het volgende:
http://seriousrequest.3fm.nl/page/07_live doet het hier niet
Waar slaat dat vlaggetje nou weer op?quote:Op maandag 20 december 2010 12:16 schreef JaneDoe het volgende:
zitten hier allemaal gabbers ofzo, lopen jullie nog rond in een bomberjack met een vlaggetje er op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |