Zal er wellicht mee te maken hebben.quote:Op maandag 20 december 2010 11:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel weer iets aparts trouwens, waarom roeleert Giel niet gewoon helemaal mee... alsof zijn vaste luisteraars niet zonder hem kunnen op dat tijdstip...
ach dan heb ik 's ochtends niet zoveel last van 'mquote:Op maandag 20 december 2010 11:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel weer iets aparts trouwens, waarom roeleert Giel niet gewoon helemaal mee... alsof zijn vaste luisteraars niet zonder hem kunnen op dat tijdstip...
Gerard en Coen staat overdag ook op vaste tijden.quote:Op maandag 20 december 2010 11:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
'Kom maar even..quote:Op maandag 20 december 2010 11:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
'hou je het nog een beetje vol?'
'ja hoor, gaat prima'
quote:Op maandag 20 december 2010 11:20 schreef cheese. het volgende:
[..]
Gerard en Coen staat overdag ook op vaste tijden.
Ook dat hoeft van mij niet zo... roeleren is spontaner!quote:Op maandag 20 december 2010 11:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
gerard altijd 10-14 en Coen altijd 14-18
Dat is niet alleen bij Giel, ook bij Gerard en Coen.quote:Op maandag 20 december 2010 11:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
hij kan niet zonder hun!quote:Op maandag 20 december 2010 11:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heeft ie een Lapo waarin staat: Ik ga douchen, dus ik denk ik maak een nieuw topic aan, hij is toch douchenquote:Op maandag 20 december 2010 11:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wat een lijer is dat met zijn tietenplaatjes ook de hele tijd.
quote:
Dat wel, maar ik vraag me af of het zo gezond is. Ze hebben nu iig nog een beetje ritme.quote:Op maandag 20 december 2010 11:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ook dat hoeft van mij niet zo... roeleren is spontaner!
klopt, maar agh, 3fm is in dit opzicht commercieelquote:Op maandag 20 december 2010 11:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's wat meer vastigheid voor hunzelfquote:Op maandag 20 december 2010 11:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind dit niet leuk.quote:
Lijkt me wel, anders doet hij ze niet inquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |