hmm 2x aardappel.. vega?quote:Op maandag 20 december 2010 10:27 schreef Enfermera het volgende:
Net een banaantje met een kop thee als ontbijt. Vanavond denk ik omafrieten met een aviko röstiburger en worteltjes, lekker simpel.
Haha jaquote:
oeh lekker zijn diequote:
Lekkerquote:Op maandag 20 december 2010 17:41 schreef Aphrodyte het volgende:
[ afbeelding ]
Een stuk bosbessen-citroencake en thee
Feestje gaat niet door vanwege het weer
Mijpaal!!quote:Op maandag 20 december 2010 23:13 schreef mascara-klodder het volgende:
ik kook al een paar dagen op inductie en er is nog niks aangebrand en er is nog niemand dood
Doe je goedquote:Op maandag 20 december 2010 23:13 schreef mascara-klodder het volgende:
ik kook al een paar dagen op inductie en er is nog niks aangebrand en er is nog niemand dood
Het blijft een uitdagingquote:
Nee was van de fantastische Indische toko hierquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:47 schreef FutureFairytale het volgende:
zelfgemaakt Aphro? Ik heb net n zakje paprika chips op
Beterschapquote:Op woensdag 22 december 2010 10:56 schreef motorbloempje het volgende:
strepsils, sinaasappelen, thee en antibiotica
thanks..quote:
wil je ook ziek worden?quote:
best een heavy ontbijt.quote:Op woensdag 22 december 2010 04:04 schreef Aphrodyte het volgende:
Straks voor ontbijt gebakken eieren, gebakken bacon, sinaasappelsap en een plakje cake.
Doe mij zo'n vrouwquote:Op woensdag 22 december 2010 18:20 schreef motorbloempje het volgende:
vind 't maar niets als hij kookt
Jup, toch ben ik al 4.5 kilo afgevallen sinds ik iedere ochtend bacon en eieren eet. Waarschijnlijk omdat ik daardoor de rest van de dag veel minder trek heb.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:04 schreef DarkElf het volgende:
[..]
best een heavy ontbijt.
OT bosvruchten karvan cevitam
ik ga ook bacon en eieren eten 's morgens vroegquote:Op woensdag 22 december 2010 19:56 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Jup, toch ben ik al 4.5 kilo afgevallen sinds ik iedere ochtend bacon en eieren eet. Waarschijnlijk omdat ik daardoor de rest van de dag veel minder trek heb.
OT: Pompoensoep en stokbrood.
Het verschilt nogal per persoon hoe dat werkt hčquote:Op woensdag 22 december 2010 20:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ga ook bacon en eieren eten 's morgens vroeg
Dat is volgens mij het dokter Frank dieet.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ga ook bacon en eieren eten 's morgens vroeg
Ik volg helemaal geen dieetquote:Op donderdag 23 december 2010 10:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is volgens mij het dokter Frank dieet.
http://www.afvallen.drfra(...)e-1-ontbijt-recepten
whaajoo, kaasplankje als ontbijtquote:Op donderdag 23 december 2010 10:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is volgens mij het dokter Frank dieet.
http://www.afvallen.drfra(...)e-1-ontbijt-recepten
Dat lijkt me echt niet lekkerquote:Op donderdag 23 december 2010 11:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
whaajoo, kaasplankje als ontbijt
Daar zou ik echt geen zin in hebben dan, heb je niks lichters in huis?quote:Op donderdag 23 december 2010 11:24 schreef motorbloempje het volgende:
niet heel veel trek, maar straks toch maar een omeletje of gekookt eitje naar binnen schuiven
Oh ik dacht dat je smiley aangaf dat je er geen zin in hadquote:
ik heb thee met honing nuquote:Op donderdag 23 december 2010 11:54 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, *zielig modus*, thee, zo even Mr.Mo smsen![]()
en had nog een potje zelfgemaakte aardbeien/gemberjam! Zalig!quote:Op donderdag 23 december 2010 11:52 schreef DarkElf het volgende:
whehe.
OT thee!!
en voor de lunch: zelfgebakken volkorenbrood met komijnkaas en rosbief met een gekookt eitje erbij.
dat werd een half prakkie andijvie zonder vlees, geen honger. Nu thee en een stukje kerstkransquote:Op donderdag 23 december 2010 18:08 schreef FutureFairytale het volgende:
andijvie met karbonade zonder bout
En een koekje toe hequote:
Daredevilquote:
Blauwschimmelkaas heb ik nog nooit gehad. het klinkt niet zo smakelijk. Maar toch eens een keertje gaan proberen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb ribeye steaks uit de states, ca 350 gram het stuk, met dikke friet en gemengde salade met feta en pijnboompitten. Saus van fond, rode wijn en blauwschimmelkaas.
Pizza dus...:quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:40 schreef Iemand91 het volgende:
Zometeen pizza maken.
Moeder maakt pannenkoeken erbij, just in case..
Prima te eten, hoor.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:53 schreef Riann het volgende:
[..]
Blauwschimmelkaas heb ik nog nooit gehad. het klinkt niet zo smakelijk. Maar toch eens een keertje gaan proberen.
Begin aan een milde, laat je adviseren door je kaasboer, een scherpe smaakt heel erg sterk umami, heb er hier eentje die mij als groot fan zelfs doet tranen. Ik vind hem heerlijk, maar wel met mate. Er zijn soorten (zoals de baskische die ik hier heb) waarbij old amsterdam een laf smakeloos kaasje zijn.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:53 schreef Riann het volgende:
[..]
Blauwschimmelkaas heb ik nog nooit gehad. het klinkt niet zo smakelijk. Maar toch eens een keertje gaan proberen.
Ziet er goed uit.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:21 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Prima te eten, hoor.De naam klinkt viezer dan het is.
Vanavond hier:
[ afbeelding ]
*burp*
hé! mag ik wat vragen!quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb ribeye steaks uit de states, ca 350 gram het stuk, met dikke friet en gemengde salade met feta en pijnboompitten. Saus van fond, rode wijn en blauwschimmelkaas.
Bedanktquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ziet er goed uit.
psst, mes rechts, vork links![]()
feestmaaltje voor jezelfquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:21 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Prima te eten, hoor.De naam klinkt viezer dan het is.
Vanavond hier:
[ afbeelding ]
*burp*
Juist! Kook wel vaker wat uitgebreider voor de lol. Beetje restjes opmaken enzo.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
feestmaaltje voor jezelf
wat is dat rode schaaltje rechts?
klinkt goed!quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:42 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Juist! Kook wel vaker wat uitgebreider voor de lol. Beetje restjes opmaken enzo.
vlnr:
Prei & boontjes in mosterdsaus
Een van de lekkerste soorten thee in de wereld (van een vriendin gehad)
Snelle tsatsiki
Wijnbladeren met zoete rijst & rozijnen
Gevulde champs
Rijst![]()
Spicey schotel van tomaat, aubergine, aardappels, kikkererwten met geitenkaas
Dat zie ik dan maar als een complimentquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
klinkt goed!
voor een vegetarier
tuurlijk!quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:56 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Dat zie ik dan maar als een compliment
Niet doen! Dat verpest het hele recept.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
tuurlijk!
ik vind het knap verzonnen. maar ik kan altijd makkelijk vlees erin gooien
Dank u. Er is nog een bol deeg over dus nog een keer!quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:49 schreef FutureFairytale het volgende:
oe wat een lekker brood Iemand91!
Klinkt als een evenwichtig ontbijtquote:Op zondag 26 december 2010 11:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Ibuprofen, omeprazol, Cyclizine en Koffie
Ik ga het vanavond doen met kliekjesquote:Op maandag 27 december 2010 15:32 schreef numero_uno het volgende:
Ik weet nog niks voor vanavond... iemand een idee
Nu een blikje cola
en nog een keer. + mandarijntjesquote:Op woensdag 29 december 2010 10:37 schreef FutureFairytale het volgende:
broodje filet americain met thee
Vervelendquote:Op woensdag 29 december 2010 11:38 schreef DarkElf het volgende:
Vanmiddag ergens lunchen in de stad, vanavond maken we sushi
klinkt ook heel vervelendquote:Op woensdag 29 december 2010 11:40 schreef PdeHoog het volgende:
Zometeen lekker een frietje halenMet pindasaus
En vanavond een champignon-risotto
eten wij de gehele dag samen ofzo, stiekem?quote:Op woensdag 29 december 2010 11:40 schreef PdeHoog het volgende:
Zometeen lekker een frietje halenMet pindasaus
En vanavond een champignon-risotto
mag ook wel hardop gezegd worden hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 12:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
eten wij de gehele dag samen ofzo, stiekem?
8 saté'tjes! zozo, als lunch nog wel.quote:
Ik hoop van nietquote:Op woensdag 29 december 2010 12:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
eten wij de gehele dag samen ofzo, stiekem?
Je laat je toch niet afschrikken door mijn risotto nu hequote:Op woensdag 29 december 2010 15:06 schreef motorbloempje het volgende:
nou, toch maar geen risotto denk ik, maar pasta.. maar dat zien we nog wel even straks als we thuis komen... zo eerst maar 's boodschapjes doen
quote:Op woensdag 29 december 2010 15:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik hoop van niet![]()
[..]
Je laat je toch niet afschrikken door mijn risotto nu he![]()
ja he? en de sushi wordt door de mr gemaakt dus ik heb helemaal gelukquote:
Het was dus heerlijk voor herhaling vatbaarquote:Op woensdag 29 december 2010 15:10 schreef Riann het volgende:
Hete kip vanavond uit het FOK kookboek
als avondeten?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:15 schreef Aphrodyte het volgende:
Prosecco, crackers met paté en olijven met feta.
Relax. 'Toevallig' heb ik dat afgelopen vrijdag nog gegeten.quote:
Ik had mn avondeten al bij mn lunch opgeschreven maar dat was dus:quote:Op woensdag 29 december 2010 18:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
als avondeten?
ik had andijvie met peperworstje
Riskante opmerking op een forum als dit.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:27 schreef Riann het volgende:
2 paracetamol met codeīne en wat vanille yoghurt dat glijd wel lekker langs mijn keeltje weg
Hoe zijn die frikandelbroosjes van de Aldi eigenlijk?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:32 schreef Curiosity het volgende:
Frikandelbroodje van de Aldi net als mijn flesje vitamine water, lychee/limoen
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:40 schreef Riann het volgende:
[..]
Het was dus heerlijk voor herhaling vatbaar
Het hapt lekker weg.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:33 schreef MotorCitySoul het volgende:
[..]
Hoe zijn die frikandelbroosjes van de Aldi eigenlijk?
Gino?quote:Op donderdag 30 december 2010 12:42 schreef DarkElf het volgende:
Vanavond gedroogde porcini en verse paddenstoelen risotto met voor de mr gebakken pancetta erbij.
quote:Op donderdag 30 december 2010 13:31 schreef PdeHoog het volgende:
Net twee boterhammen met frikandel en mayo
je denkt toch niet dat ik dat die droge rijst zonder flink wat vlees en saus door mijn bek krijg?quote:Op woensdag 29 december 2010 14:28 schreef FutureFairytale het volgende:
8 saté'tjes! zozo, als lunch nog wel.
gekookt ei snap ik nooit wat daar lekker is.. zo'n hard gekookt ei bij de gebakken rijst. liever toch een omeletje?
Altijd goedquote:Op donderdag 30 december 2010 14:59 schreef DarkElf het volgende:
[..]
neuh gewoon wat bij elkaar mikkenKomt altijd wel goed.
Veel succesquote:Op donderdag 30 december 2010 17:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik ga ze morgen voor t eerst zelf bakken, had ik beloofd, waar ben ik aan begonnen
Waar besteld?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:51 schreef Mama_Mia het volgende:
BBQ chicken pizza en tiramisu besteld, maar de tiramisu is nog bevroren
New York Pizza. Ik ben wel benieuwd hoe het straks smaakt, en hoe lang het duurt voordat het ontdooid isquote:
Die isquote:Op donderdag 30 december 2010 19:35 schreef FutureFairytale het volgende:
kipfilet toscane (bertolli)
Hier wordt je in ieder geval iets vrolijker van.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:13 schreef Riann het volgende:
Als lunch heb ik kippensoep gehad. Ik ben wat ziekjes keelpijn en wat koorts. Als avondeten heb ik happymail kipnuggets op danoontje ligt nog in de koelkast en de friet had ik voor de helft op.
Happymail.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:13 schreef Riann het volgende:
Als lunch heb ik kippensoep gehad. Ik ben wat ziekjes keelpijn en wat koorts. Als avondeten heb ik happymail kipnuggets op danoontje ligt nog in de koelkast en de friet had ik voor de helft op.
Haha het speeltje neemt mijn moeder mee voor de moedertjes op het werk met kleine kindjes Ik kan geen normaal menu op dus daarom een happy mail.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:17 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Hier wordt je in ieder geval iets vrolijker van.
Lieve schat, je hebt een Happy Meal besteld en gegeten. Tenzij je niet doelt op het voedsel van McDonald's.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:20 schreef Riann het volgende:
[..]
Haha het speeltje neemt mijn moeder mee voor de moedertjes op het werk met kleine kindjes Ik kan geen normaal menu op dus daarom een happy mail.
E-card is onderweg.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:25 schreef FutureFairytale het volgende:
doe mij ook maar een Happy Mail
Ik verklap nog niet teveel, maar er is iig een attachment toegevoegd.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]zitten er frietjes bij?
Oke!quote:Op donderdag 30 december 2010 21:25 schreef FutureFairytale het volgende:
doe mij ook maar een Happy Mail
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |