hmm 2x aardappel.. vega?quote:Op maandag 20 december 2010 10:27 schreef Enfermera het volgende:
Net een banaantje met een kop thee als ontbijt. Vanavond denk ik omafrieten met een aviko röstiburger en worteltjes, lekker simpel.
Haha jaquote:
oeh lekker zijn diequote:
Lekkerquote:Op maandag 20 december 2010 17:41 schreef Aphrodyte het volgende:
[ afbeelding ]
Een stuk bosbessen-citroencake en thee
Feestje gaat niet door vanwege het weer
Mijpaal!!quote:Op maandag 20 december 2010 23:13 schreef mascara-klodder het volgende:
ik kook al een paar dagen op inductie en er is nog niks aangebrand en er is nog niemand dood
Doe je goedquote:Op maandag 20 december 2010 23:13 schreef mascara-klodder het volgende:
ik kook al een paar dagen op inductie en er is nog niks aangebrand en er is nog niemand dood
Het blijft een uitdagingquote:
Nee was van de fantastische Indische toko hierquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:47 schreef FutureFairytale het volgende:
zelfgemaakt Aphro? Ik heb net n zakje paprika chips op
Beterschapquote:Op woensdag 22 december 2010 10:56 schreef motorbloempje het volgende:
strepsils, sinaasappelen, thee en antibiotica
thanks..quote:
wil je ook ziek worden?quote:
best een heavy ontbijt.quote:Op woensdag 22 december 2010 04:04 schreef Aphrodyte het volgende:
Straks voor ontbijt gebakken eieren, gebakken bacon, sinaasappelsap en een plakje cake.
Doe mij zo'n vrouwquote:Op woensdag 22 december 2010 18:20 schreef motorbloempje het volgende:
vind 't maar niets als hij kookt
Jup, toch ben ik al 4.5 kilo afgevallen sinds ik iedere ochtend bacon en eieren eet. Waarschijnlijk omdat ik daardoor de rest van de dag veel minder trek heb.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:04 schreef DarkElf het volgende:
[..]
best een heavy ontbijt.
OT bosvruchten karvan cevitam
ik ga ook bacon en eieren eten 's morgens vroegquote:Op woensdag 22 december 2010 19:56 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Jup, toch ben ik al 4.5 kilo afgevallen sinds ik iedere ochtend bacon en eieren eet. Waarschijnlijk omdat ik daardoor de rest van de dag veel minder trek heb.
OT: Pompoensoep en stokbrood.
Het verschilt nogal per persoon hoe dat werkt hčquote:Op woensdag 22 december 2010 20:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ga ook bacon en eieren eten 's morgens vroeg
Dat is volgens mij het dokter Frank dieet.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ga ook bacon en eieren eten 's morgens vroeg
Ik volg helemaal geen dieetquote:Op donderdag 23 december 2010 10:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is volgens mij het dokter Frank dieet.
http://www.afvallen.drfra(...)e-1-ontbijt-recepten
whaajoo, kaasplankje als ontbijtquote:Op donderdag 23 december 2010 10:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is volgens mij het dokter Frank dieet.
http://www.afvallen.drfra(...)e-1-ontbijt-recepten
Dat lijkt me echt niet lekkerquote:Op donderdag 23 december 2010 11:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
whaajoo, kaasplankje als ontbijt
Daar zou ik echt geen zin in hebben dan, heb je niks lichters in huis?quote:Op donderdag 23 december 2010 11:24 schreef motorbloempje het volgende:
niet heel veel trek, maar straks toch maar een omeletje of gekookt eitje naar binnen schuiven
Oh ik dacht dat je smiley aangaf dat je er geen zin in hadquote:
ik heb thee met honing nuquote:Op donderdag 23 december 2010 11:54 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, *zielig modus*, thee, zo even Mr.Mo smsen![]()
en had nog een potje zelfgemaakte aardbeien/gemberjam! Zalig!quote:Op donderdag 23 december 2010 11:52 schreef DarkElf het volgende:
whehe.
OT thee!!
en voor de lunch: zelfgebakken volkorenbrood met komijnkaas en rosbief met een gekookt eitje erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |