quote:Op maandag 20 december 2010 02:03 schreef djkoelkast het volgende:
Bis morgen!
GOED LOGGEN MENSEN want ik neem de hele nacht op, dan kan ik al het leuks morgen op Youtube zetten!
Tyfus koud denk ik. Vanmiddag was het nmlk -7quote:Op maandag 20 december 2010 01:59 schreef CindieY het volgende:
Goed, raam open. Hoe koud is 't eigenlijk in Groningen?
quote:Op maandag 20 december 2010 02:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
die gast met dat kaarsvet...
kan ik dat ergens terugzien ?quote:Op maandag 20 december 2010 02:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
die gast met dat kaarsvet...
Dat komt wel goed, mat kwalitatieve hoogstandjes als kaarsvet drinkenquote:Op maandag 20 december 2010 02:03 schreef djkoelkast het volgende:
Bis morgen!
GOED LOGGEN MENSEN want ik neem de hele nacht op, dan kan ik al het leuks morgen op Youtube zetten!
Bis morgen!
Herhaling van eerder vanavond.quote:Op maandag 20 december 2010 02:03 schreef porsche1 het volgende:
Tumor, staat ie daar nu? Of zijn die headlines die worden herhaalt? Zat ff niet op te letten.
Ik vind het wel vet eigenlijkquote:
Die sla ik over als je het niet erg vindt. Ik ga nu nog zeker wel een uur in bed kijken, maar zonder er bij te typen anders kom ik nooit in slaapquote:Op maandag 20 december 2010 02:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat komt wel goed, mat kwalitatieve hoogstandjes als kaarsvet drinken
Trusten
Bis morgen!
O oke. Voor hoe lang zijn deze headlines? ga ik ff op bed liggen. Benen strekken. Zit heel de tijd met mn benen onder mn lijf.quote:
Tab tab enterquote:Op maandag 20 december 2010 02:04 schreef TheFamousMan het volgende:
godspleuris, ik scroll de hele tijd naar beneden, en als ik op het invoeren knopje wil drukken komt er weer een post zodat ik weer moet scrollen ik er maar niet op kan drukken
En nu ?quote:Op maandag 20 december 2010 02:04 schreef CindieY het volgende:
Wel vet trouwens, vroegah viel ik echt op van die skaterjochies
En de pauzeknop (rechtsboven het tekstveld) komt wel in beeld?quote:Op maandag 20 december 2010 02:04 schreef TheFamousMan het volgende:
godspleuris, ik scroll de hele tijd naar beneden, en als ik op het invoeren knopje wil drukken komt er weer een post zodat ik weer moet scrollen ik er maar niet op kan drukken
Skaters.quote:Op maandag 20 december 2010 02:04 schreef CindieY het volgende:
hoihoiquote:Op maandag 20 december 2010 02:04 schreef CindieY het volgende:
Goeie. Als ie van muziek houd, heb je mij al voor een groot deelquote:
En je had dit al ingetypt voordat je tot die conclusie kwam?quote:Op maandag 20 december 2010 02:04 schreef TheFamousMan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |